SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Ik wil er niet eens aan denkenquote:
Heb liever dat de peperplantjes de blaadjes laten hangen dan dat ik mijn tong op de grond heb hangen van de hittequote:Op dinsdag 14 juni 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
Warme weer is wel goed voor de peperplantjes, tot nu toe schiet het nog niet echt op. Zal ze van het weekend overpotten
quote:Yellowstone National Park gesloten vanwege noodweer, bezoekers geëvacueerd
Het nationale park Yellowstone in de Verenigde Staten heeft voor het eerst in ruim dertig jaar tijdens de zomer de deuren moeten sluiten. Door dagenlange regenval zijn modderstromen op gang gekomen die alle vijf de toegangswegen tot het park hebben beschadigd. In 1988 sloot het park voor het laatst in de zomerperiode, destijds vanwege bosbranden.
https://www.ad.nl/buitenl(...)eevacueerd~a7e2a605/
quote:
Ja opmerkelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
WTF
https://www.facebook.com/(...)160821897174749/?d=n
Gisteren weer naar kantoor geweest, heel de tuin bij elkaar geblaft, dus ja.quote:
Nee maar ik ken die geintjes daar met de NP's, die gooien ze gerust een jaar dichtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat toch voorlopig nog niet?
wat ga je vandaag doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Beddengoed ruikt een tikje muffig. Verder heerlijk geslapen
TYP BLAF TYP TYP TYP BLAF TYP TYP TYPquote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren weer naar kantoor geweest, heel de tuin bij elkaar geblaft, dus ja.
Ben weer beter
Jij blaffend in één hoek van de kantoortuin en 100 collega’s met mondkapjes in de andere hoek?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren weer naar kantoor geweest, heel de tuin bij elkaar geblaft, dus ja.
Ben weer beter
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
TYP BLAF TYP TYP TYP BLAF TYP TYP TYP
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ik ken die geintjes daar met de NP's, die gooien ze gerust een jaar dicht
Toevallig ben ik wel aan de overkant gaan zitten, maar dat had wel als reden dat ik continu moet hoesten en ik vind dat vervelend als ik dat bij andere mensen moet doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij blaffend in één hoek van de kantoortuin en 100 collega’s met mondkapjes in de andere hoek?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen, koffie leuten, mensen kijken, zwemmen
De route staat nog niet vast dus mocht er wat zijn dan kunnen we nog makkelijk schuiven, maar Yellowstone is toch wel de hoofdbestemming, zo'n 4 dagen ingepland daar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En wat doen jullie dan? Andere route?
zwemmenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen, koffie leuten, mensen kijken, zwemmen
Niet Hooters?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De route staat nog niet vast dus mocht er wat zijn dan kunnen we nog makkelijk schuiven, maar Yellowstone is toch wel de hoofdbestemming, zo'n 4 dagen ingepland daar.
Mijn boterham is een tikje droog. En door de gierende inflatie stond er een mevrouw naast die er elke vijf minuten een nieuw prijskaartje op hingquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn boterham is een tikje droog. En door de gierende inflatie stond er een mevrouw naast die er elke vijf minuten een nieuw prijskaartje op hing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |