abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205053690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je spreekt mijn beroepsgroep aan. Daar hoor ik bij, en mijn collega's ook. En andere users op dit forum die voor de klas staan en iedere dag hun best doen om er voor de leerlingen wat van te maken.
Je hebt gelijk, mijn diepe excuses, ik zal mijn oorspronkelijke bericht weghalen, ik had het wat beter moeten nuanceren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 23:20:14 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205053898
Grimmig sfeertje hier.
pi_205053985
Nog veel vragen over coronaplannen Kuipers, branches willen duidelijkheid

:')

Toch bijzonder dat we alleen maar in maatregelen lijken te willen blijven denken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205054025
Ik vind het onzin. Nou ineens weer maatregelen? Corona bestaat toch niet in de zomer.
pi_205054045
Net bij op1 een item over dat eetstoornissen flink is toegenomen tijdens corona onder jongeren. Ik neem aan dat het redteam groepje daar ook wel een plan voor heeft of houdt het recht op volksgezondheid op bij alleen covid?
pi_205054054
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Hier niet (Utrecht),

niemand die zijn kind nog test overigens dus er is niemand besmet met corona, kan er ook niks uitvallen door corona, win-win.
Klopt, gewoon je kind niet laten testen.
Geen test=geen corona
  dinsdag 14 juni 2022 @ 23:45:04 #147
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_205054132
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_205054295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 21:59 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ben ik ook mee gestopt. Geef alleen nog beurten.
Gewoon trouw blijven aan jezelf (en je hand).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_205054377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef _serial_ het volgende:

Toch bijzonder dat we alleen maar in maatregelen lijken te willen blijven denken.
Dit land is moreel ziek tot op het bot.

Onze samenleving, regering en MSM bestaat uit radicale ideologen, terwijl realisme meer op zijn plaats is. Realisten hebben niet alleen gelijk, maar zijn ook veel leuker. Zij genieten van het leven, omdat zij accepteren dat de dood erbij hoort en niet alles met maatregeltjes en dwangwetten te reguleren valt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_205054466
Dit land is raar. Van super voorzichtig naar “we prikken ons eruit” en dan weer alles loslaten en dan weer naar volledige paniek.
Maak je druk over de oorlog als je je druk wil maken. Corona is niet zo erg hoor.
pi_205054491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef _serial_ het volgende:

De samenleving zit vol met maatregelen om de kwaliteit van leven te behouden, dus zo raar is dat niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205054501
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 06:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
De samenleving zit vol met maatregelen om de kwaliteit van leven te behouden, dus zo raar is dat niet.
Kwaliteit van leven is ook om niet continu de dreiging van allerlei maatregelen als een zwaard van Damocles boven de samenleving te hebben hangen vanwege een virus dat inmiddels nog maar tot verkoudheidssymptomen leidt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205054517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 06:33 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Kwaliteit van leven is ook om niet continu de dreiging van allerlei maatregelen als een zwaard van Damocles boven de samenleving te hebben hangen vanwege een virus dat inmiddels nog maar tot verkoudheidssymptomen leidt.
Inmiddels hebben we dan ook geen enkele maatregel meer.
Waar op gedoeld wordt is wat de samenleving moet doen op het moment dat het virus geen lichte verkoudheid meer is.

Op zich is het heel verstandig om dat nu goed helder te krijgen, ipv op het moment dat het weer uit de hand loopt met een hagel aan maatregelen schieten omdat niet bekend is welke specifieke maatregel er nodig is om de gevolgen van de uitbraak voldoende te beperken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 15 juni 2022 @ 07:05:38 #154
65846 Bocaj
47th President.
pi_205054558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef quirina het volgende:
Ik vind het onzin. Nou ineens weer maatregelen? Corona bestaat toch niet in de zomer.
Inderdaad...
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-een-nieuwe-golf
quote:
Epidemioloog Susan van den Hof van het RIVM vindt dat het aantal besmettingen op dit moment "wel heel erg snel" toeneemt. Volgens haar is een begin te zien van een nieuwe coronagolf. Die wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de BA.4 en BA.5-subvarianten van de omikronvariant van het virus. Die verspreiden zich gemakkelijker dan vorige varianten.
pi_205054610
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op zich is het heel verstandig om dat nu goed helder te krijgen, ipv op het moment dat het weer uit de hand loopt met een hagel aan maatregelen schieten omdat niet bekend is welke specifieke maatregel er nodig is om de gevolgen van de uitbraak voldoende te beperken.
Bijzonder wel dat een motie die hiertoe opriep door de coalitiepartijen is weggestemd, nietwaar?
pi_205054664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 07:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Bijzonder wel dat een motie die hiertoe opriep door de coalitiepartijen is weggestemd, nietwaar?
Niet alleen bijzonder, maar een schande. Wat is eigenlijk de reden voor het wegstemmen door de coalitie?
pi_205054698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 07:32 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Niet alleen bijzonder, maar een schande. Wat is eigenlijk de reden voor het wegstemmen door de coalitie?
Die doen niet aan zelf-reflectie.
pi_205054704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 07:32 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Geen transparantie willen. Vermoedelijk in combinatie met “stabiliteit van de coalitie”.
  woensdag 15 juni 2022 @ 07:47:51 #159
65846 Bocaj
47th President.
pi_205054819
Dat er een corona golf met een stijging qua besmettingen aan zit te komen lijkt me zeker. Maar het is afwachten welk percentage er in het zkhs komt. Als ik de berichten uit Portugal lees is dat maar een heel laag percentage. Oke, daar is de vaccinatiegraad nog iets hoger, maar echt problemen verwacht ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')