Afgevoerd in een dwangbuis met zo'n Hannibal-muilkorf.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe het met die gast is geeindigt die zo tekeer ging in de wachtkamer
Hij bleef maar schelden ook
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Afgevoerd in een dwangbuis met zo'n Hannibal-muilkorf.
wat kost de stoel?quote:Op maandag 13 juni 2022 11:45 schreef Karzai het volgende:
Kapperstoel staat er nog verder weinig bijzonderheden gezien
Hypermobiel zijn en steeds met je knieën naar achteren staan helpt ook niet denk ik voor je gewichten.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou kunnen hoor, dat je compenseert met je ene knie en daar juist klachten krijgt. omdat je andere verrot is
je hebt mij snel doorquote:Op maandag 13 juni 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je een martelkamer maken?
nee truequote:Op maandag 13 juni 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hypermobiel zijn en steeds met je knieën naar achteren staan helpt ook niet denk ik voor je gewichten.
* verstopt zijn naaigaren achter de bank.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
We krijgen straks een NL-Alert. De Russen komen!
Oh dat wordt lachen in de winkelquote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
Ik las het eerst als veiligheid qua coronaquote:Op maandag 13 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat een gaaf land is Nederland toch.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
daar gaat iequote:Op maandag 13 juni 2022 12:00 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht, geen NL Alert, die had vorige week moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |