zou kunnen hoor, dat je compenseert met je ene knie en daar juist klachten krijgt. omdat je andere verrot isquote:Op maandag 13 juni 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dokter dacht eerst dat ik last heb van mijn andere knie want die ziet er vreemder uit schijnbaar haha.
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar schamen we ons dat we ze behandeld hebben zoals heksen in de Middeleeuwen.
Als Thierry Baudet aan de macht komt dan zal hij die wetenschappers wel eens een lesje leren.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar schamen we ons dat we ze behandeld hebben zoals heksen in de Middeleeuwen.
Afgevoerd in een dwangbuis met zo'n Hannibal-muilkorf.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoe het met die gast is geeindigt die zo tekeer ging in de wachtkamer
Hij bleef maar schelden ook
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Afgevoerd in een dwangbuis met zo'n Hannibal-muilkorf.
wat kost de stoel?quote:Op maandag 13 juni 2022 11:45 schreef Karzai het volgende:
Kapperstoel staat er nog verder weinig bijzonderheden gezien
Hypermobiel zijn en steeds met je knieën naar achteren staan helpt ook niet denk ik voor je gewichten.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou kunnen hoor, dat je compenseert met je ene knie en daar juist klachten krijgt. omdat je andere verrot is
je hebt mij snel doorquote:Op maandag 13 juni 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je een martelkamer maken?
nee truequote:Op maandag 13 juni 2022 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hypermobiel zijn en steeds met je knieën naar achteren staan helpt ook niet denk ik voor je gewichten.
* verstopt zijn naaigaren achter de bank.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
We krijgen straks een NL-Alert. De Russen komen!
Oh dat wordt lachen in de winkelquote:Op maandag 13 juni 2022 11:48 schreef Recce het volgende:
We krijgen straks een NL-Alert. De Russen komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |