Jij begrijpt hetquote:Op zondag 12 juni 2022 20:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker! Heb je goed voor elkaar!
[..]
Ja duh, beetje die wijn drinken, wat gambas erbij. In de ochtend een Galao met een pastel de nata. En af en toe een tripje naar de kust of juist naar het binnenland, de Bois du Portugal in
Ja als je er gewoond hebt ken je het hequote:Op zondag 12 juni 2022 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij begrijpt het
De 23e Festa de São João do Porto. Zin an
Obrigado maat, kom langs!quote:Op zondag 12 juni 2022 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je er gewoond hebt ken je het he
Geniet ervan ouwe vrijbuiter!
In één keer lijkt mijn 5,5 uur slaap nog best oké. Gelukkig niet beroerd, hooguit nog wat brak van de drank.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:38 schreef DrMarten het volgende:
4 uur slaap, beroerd, uitstekend begin van de nieuwe werkweek
Ik heb niet eens drank gehad. Wel de pizza van gisteravond 2x gezienquote:Op maandag 13 juni 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In één keer lijkt mijn 5,5 uur slaap nog best oké. Gelukkig niet beroerd, hooguit nog wat brak van de drank.
Ai, da's nooit leuk.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb niet eens drank gehad. Wel de pizza van gisteravond 2x gezien
Redelijk bewolkt, harde wind en ,o nu en dan een spat regen. Prima weer om een dag thuis te werkenquote:
Hier wel zonnig gelukkig, en geen regen!! want ons dak is er nu afquote:Op maandag 13 juni 2022 12:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Redelijk bewolkt, harde wind en ,o nu en dan een spat regen. Prima weer om een dag thuis te werken
Gister was wel lekker. Hele dag buiten en aardig bijgekleurd
Ik zag de foto van de hijskraan voorbij komen jaquote:Op maandag 13 juni 2022 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier wel zonnig gelukkig, en geen regen!! want ons dak is er nu af
De kraan is al klaar geloof ik, die hield alleen maar een bakkie omhoog waar de dakpannen in konden de hele tijd.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag de foto van de hijskraan voorbij komen ja
Hopen dat de harde wind ook wegblijft dan. Ook zo lullig als ze die kraan stilzetten omdat het te hard waait.
Hey Belsquote:Op zondag 12 juni 2022 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je er gewoond hebt ken je het he
Geniet ervan ouwe vrijbuiter!
Melkflessen unitedquote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
korte broeken weer laat maar komen
Er zijn hele vervelende kantoormanagers die dat hun werknemers niet gunnen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
korte broeken weer laat maar komen
Hier gewoon een flinke airco zodat je dat niet wilquote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn hele vervelende kantoormanagers die dat hun werknemers niet gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |