Iemand gespot, die er nog niet goed mee om weet te gaan, dat zijn vrouwelijke kant aan naar voren is gebracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Hans Teeuwen weet wel raad met dat soort luiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Er zit nu voor mijn huis een hippielul gitaar te spelen. @:3rr0r zou hiervan genieten.
@3rr0r gaat 10 minuten in de rij staan bij de servicebalie omdat hij gisteren 30 cent teveel heeft betaald voor zijn bananen. Ik heb een pittige mening over dat soort mensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand gespot, die er nog niet goed mee om weet te gaan, dat zijn vrouwelijke kant aan naar voren is gebracht.
Water en brood voor al die recidivistenquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer geen taart vandaag op het bondsbureau.
Bahquote:De eerste Klassieker van het seizoen is pas volgend jaar, op 22 januari 2023. Ajax reist dan naar Rotterdam.
Dan breken we de boel af.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel misschien wel weer zonder publiek.
Mwah, zelfs de Duitsers lukte het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij de kuip niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Oké Lowie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij de kuip niet zo moeilijk.
Hier hoef je geen 10 min te wachten. Gaat om het principe verder, niet om het bedrag. Maar blijkbaar voelt plebs dat zich 'rijk' waant er te goed voor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:09 schreef Caland het volgende:
[..]
@:3rr0r gaat 10 minuten in de rij staan bij de servicebalie omdat hij gisteren 30 cent teveel heeft betaald voor zijn bananen. Ik heb een pittige mening over dat soort mensen.
Goedemorgen trouwens!
Ach man, stel je niet zo ongelooflijk aan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier hoef je geen 10 min te wachten. Gaat om het principe verder, niet om het bedrag. Maar blijkbaar voelt plebs dat zich 'rijk' waant er te goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |