Wat heeft Ricciardo vanmiddag gedaan eigenlijk? Cruise control aan of zo?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik stop er maar weer eens mee. Ik had beter Stroll en Latifi kunnen nemen.
Ja, dat was weer niet best. Die rijdt volgend jaar in Amerika, denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft Ricciardo vanmiddag gedaan eigenlijk? Cruise control aan of zo?
Jos was vast gaan meppen dan.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oei, dat had Horner z'n vingertje gekost
Die sidepods zijn wel vrij hoog, daardoor lijkt het dat er geen rollbar meer op zit, volgens mij. Was wel een heftige, doordat hij op z'n kop doorgleed remde hij ook nauwelijks af.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort er niet ergens nog een roll bar te zitten?
Nah, volgens mij is dat ding ingezakt hoor. Normaal is dat ding hoger dan de HALO en nu hangt de auto aan de achterkant naar beneden.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die sidepods zijn wel vrij hoog, daardoor lijkt het dat er geen rollbar meer op zit, volgens mij. Was wel een heftige, doordat hij op z'n kop doorgleed remde hij ook nauwelijks af.
Ik mag toch aannemen dat-ie aan de technische vereisten voldeed toen de auto aan het begin van het seizoen gekeurd werd.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit moet wel onderzocht worden. Zonder HALO was-ie z'n hoofd kwijt.
Ja, maar dan zijn die vereisten dus niet streng genoeg. Of misschien is er iets veranderd door de HALO?quote:Op zondag 3 juli 2022 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat-ie aan de technische vereisten voldeed toen de auto aan het begin van het seizoen gekeurd werd.
Kan. Of ze hebben er iets aan veranderd om gewicht te besparen of er zaten haarscheurtjes oid in door veroudering ...quote:Op zondag 3 juli 2022 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn die vereisten dus niet streng genoeg. Of misschien is er iets veranderd door de HALO?
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:15 schreef Recce het volgende:
Volgens mij is die roll bar nog wel nodig omdat de coureur zonder die roll bar niet meer uit de auto kan klimmen als-ie op de kop ligt.
Nah, je mag er niet zomaar iets aan veranderen lijkt me. Dit gaat wel even goed bekeken worden.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan. Of ze hebben er iets aan veranderd om gewicht te besparen of er zaten haarscheurtjes oid in door veroudering ...
Groeten aan de honten, welterusten en tot de vernedering volgende week.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even in de rondte met de honte![]()
Trusten voor straks
Volgende week word ik alweer vernederd, dan in Oostenrijk
Ik zag er hier vandaag nog eentje, geen baasje in de buurt te zien. Misschien was het jouw Flubby?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:42 schreef DrDDT het volgende:
Heeft iemand hier mijn bultrug gezien?
Flubby is zo’n 7 meter lang, zwart met wit. Gisteravond uitgelaten bij Scheveningen en niet meer terug gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |