Krijg de hip dipsquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]De hedendaagse term staat niet in jouw woordenboek.
Misschien loopt daar een leuke askim voor je rondquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet aardig!Straks moet ik naar Turkije om ze weg te krijgen.
Aww! Die kan ik dan redden uit de handen van Erdogan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien loopt daar een leuke askim voor je rond
Je blijft toch wel daar? Niet nog meer turken naar nederland hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww! Die kan ik dan redden uit de handen van Erdogan.
Nou ja, wat is dit? Heb je je bij je familie aangesloten op politiek gebied?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je blijft toch wel daar? Niet nog meer turken naar nederland hoor
quote:Op zondag 24 juli 2022 10:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je flink vernederd in de kwalificatie, Recce
Nog net niet, maar je kunt er beter mee ophouden nu.quote:Op maandag 25 juli 2022 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]3 van mijn 5 coureurs zijn uitgevallen en de overige twee hebben heel matig gepresteerd. Misschien ben je me wel voorbij.
Een beetje zoals Ferrari?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog net niet, maar je kunt er beter mee ophouden nu.
Volgens mij hebben ze bij Ferrari onderhand een hele universiteit voor al die plannen, maar uiteindelijk moeten ze snel beslissingen kunnen nemen, en dat kunnen ze niet. Waarschijnlijk gaan ze na dit gepruts weer extra procedures bedenken, waardoor het straks plan D3 + 2 is. En als er dan iets op de baan gebeurt: "Copy! We'll get back to you." Het valt me nog mee dat ze Leclerc niet binnenriepen nadat-ie gecrasht was:quote:Op maandag 25 juli 2022 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man3![]()
Dan sta je echt voor de hele wereld voor schut
Volgens Sainz houden ze er van om over strategie te discussiëren tijdens de race.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij Ferrari onderhand een hele universiteit voor al die plannen, maar uiteindelijk moeten ze snel beslissingen kunnen nemen, en dat kunnen ze niet. Waarschijnlijk gaan ze na dit gepruts weer extra procedures bedenken, waardoor het straks plan D3 + 2 is. En als er dan iets op de baan gebeurt: "Copy! We'll get back to you."
quote:Het valt me nog mee dat ze Leclerc niet binnenriepen nadat-ie gecrasht was:
"AAAAAAAAAAAAArrgrgh"
"Box, box!"
Tja, als dat een hobby is, moeten ze dat maar doen.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sainz houden ze er van om over strategie te discussiëren tijdens de race.
Volgende week zal de motor van Leclerc wel weer aan het eind van zijn levensduur zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als dat een hobby is, moeten ze dat maar doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |