SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport
De PLAYER
Sporza
Vinderbud:
***** Primoz Roglic
**** Enric Mas, Jack Haig
*** Brandon McNulty, Juan Ayuso, Jonas Vingegaard, Ben O’Connor, Wout van Aert
** Damiano Caruso, David Gaudu, Mark Padun, Jan Hirt, Michael Storer, Tobias Johannessen, George Bennett, Wilco Kelderman, Louis Meintjes, Dylan Teuns, Carlos Verona, Patrick Konrad, Steff Cras, Mattia Cattaneo, Valentin Madouas, Antonio Tiberi
* Esteban Chaves, Eddie Dunbar, Steven Kruijswijk, Tao Geoghegan Hart, Tiesj Benoot, Warren Barguil, Michal Kwiatkowski, Laurens de Plus, Kenny Elissonde, Matteo Jorgenson, Geoffrey Bouchard, Ruben Guerreiro, Aurelien Paret-Peintre, Matteo Fabbro, Victor Lafay, Simon Geschke, Rudy Molard, Chris Froome, Antwan Tolhoek, Henri Vandenabeele, Laurens Huys, Jonas Gregaard, Niklas Eg, Sean Quinn, Gregor Mühlberger, Maxim van Gils, Alexis Vuillermoz, Mark Donovan, Gorka Izagirre, Samuele Battistella, Marco Brenner, Nick Schultz, Kevin ColleoniPut these foolish ambitions to rest.
Die werden nooit met Froome en Porte 1 en 2 in een rit in de Tour of met Bernal en Thomas 1 en 2 in de Tour?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:41 schreef Pistolero het volgende:
Sky deed het toch net ietsje geloofwaardig in hun hoogtijdagen.
Lijkt me wel duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krachtwijk toch maar mee naar de Tour?
Of Froome die Wiggo nog loste.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die werden nooit met Porte en Froome 1 en 2 in een rit in de Tour of met Bernal en Thomas 1 en 2 in de Tour?
Iets met jiffy bags en andere schimmige apothekerspraktijken.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:41 schreef Pistolero het volgende:
Sky deed het toch net ietsje geloofwaardig in hun hoogtijdagen.
Meest bizarre is nog dat dit niet bepaald voor het eerst is dit seizoen. WvA/Laporte in E3 en nog een keer zo’n demo met 3 in rit 1 van Parijs-Nicequote:Op zondag 12 juni 2022 16:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die werden nooit met Porte en Froome 1 en 2 in een rit in de Tour of met Bernal en Thomas 1 en 2 in de Tour?
En dan kun je als renner wel een poging wagen in de Vuelta als je niet als knecht naar de Tour wil, maar daar start Roglic ook.. dan had je de Giro moeten rijden, daar zakten de kopmannen collectief door het ijsquote:Op zondag 12 juni 2022 16:45 schreef Faraday01 het volgende:
Het is voor een 'normale' renner al een groot probleem de jumbots tourploeg te halen.
Volgens mij waren ze vorig jaar wel boos toen Vingegaard moest wachten na de val van Roglicquote:Op zondag 12 juni 2022 16:47 schreef Pistolero het volgende:
Zouden ze in Denemarken ook een stel commentatoren hebben die nu vreselijk mad zijn dat Vingegaard aan het knechten is voor Roglic?
Maikel Wøids?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:47 schreef Pistolero het volgende:
Zouden ze in Denemarken ook een stel commentatoren hebben die nu vreselijk mad zijn dat Vingegaard aan het knechten is voor Roglic?
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:47 schreef Pistolero het volgende:
Terecht ook wel toen.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze vorig jaar wel boos toen Vingegaard moest wachten na de val van Roglic
Misschien gunnen ze Vingegaard de rit.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:47 schreef Pistolero het volgende:
Cultheld! Die werd al gelost voor de officiële start, om op de klimmen iedereen weer in te halenquote:
En Guerrero zit er ook nog ergensquote:Op zondag 12 juni 2022 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chaves heeft wel een aardige kans op p4 in het eindklassement, redelijk wat punten voor EF.
Ik hoop van harte dat ze zich redden, net als lotto, en dat greenedge en israel degraderenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chaves heeft wel een aardige kans op p4 in het eindklassement, redelijk wat punten voor EF.
Groenewegen die dan niet naar de Tour mag. Leuke rubriekquote:Op zondag 12 juni 2022 16:55 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze zich redden, net als lotto, en dat greenedge en israel degraderen
Het plaatje dat je wist dat zou komenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan straks zo over de finish om het af te maken![]()
[ afbeelding ]
Ja die verbaasde mij in de Tour vorig jaar maar is dit jaar echt heel steadyquote:Op zondag 12 juni 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
O'Connor maakt ook wel een wonderlijke ontwikkeling door de afgelopen anderhalf jaar eigenlijk.
Hoge pieken en diepe dalen bij Africa's Team, sinds AG2R alleen nog maar hoge pieken. Dat zegt ook wel wat over de werken van Doug.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
O'Connor maakt ook wel een wonderlijke ontwikkeling door de afgelopen anderhalf jaar eigenlijk.
Te lang aan blijven prutsen bij de Afrikaantjesquote:Op zondag 12 juni 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
Gisteren enorm genoten van een gigantische rant van Bobbie. Het visserspetje kon echt niet. Als je zo onverschillig bent als Chaves, dan is je carrière over en moet je stoppen. Ik geef geen stuiver meer voor hem. Chaves en Molano, eigenlijk alle Colombianen, zijn achterlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kruijswijk zal zich na vandaag ook weer in de debatten willen mengen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
One of us
Jonas maakt alvast geen onderscheid voor de Tour.
En wacht maar tot Dennis en Kuss los gaan in Zwitserlandquote:Op zondag 12 juni 2022 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kruijswijk zal zich na vandaag ook weer in de debatten willen mengen.
Die harken vandaag in 1 dag meer UCI-punten binnen dan sommige ploegen het hele jaar hebben gedaan volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op pcs nu 4x Jumbo onder elkaar als winnaar
En dan rijdt Jumbo ook nog eens weinig koersen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die harken vandaag in 1 dag meer UCI-punten binnen dan sommige ploegen het hele jaar hebben gedaan volgens mij.
De Drietand.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kruijswijk zal zich na vandaag ook weer in de debatten willen mengen.
Lijkt mij logisch. Na de vijfde etappe in de Tour zal al wel wat meer duidelijk worden en dat is het te hopen dat de meeste klassementsrenners daar schadevrij door zijn gekomen. Vooraf een duidelijke kopman bij Jumbo aanwijzen is dan ook niet nodig.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
One of us
Jonas maakt alvast geen onderscheid voor de Tour.
Met Van Aert en Benoot heeft Jumbo wel goede mannen om ze erdoorheen te loodsenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch. Na de vijfde etappe in de Tour zal al wel wat meer duidelijk worden en dat is het te hopen dat de meeste klassementsrenners daar schadevrij door zijn gekomen. Vooraf een duidelijke kopman bij Jumbo aanwijzen is dan ook niet nodig.
Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Van Aert en Benoot heeft Jumbo wel goede mannen om ze erdoorheen te loodsen
Laporte ook wel (er vanuit gaande dat hij meegaat)quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Van Aert en Benoot heeft Jumbo wel goede mannen om ze erdoorheen te loodsen
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.
José en Renaat denken daar anders over.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.
Ik hoop vooral op volle bak regen die dag. Krijgen we weer zo'n etappe als die uit 2014 met Boom, Nibs, Volgenzang en Westraquote:Op zondag 12 juni 2022 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.
Maar die verwachten dat Wout echt helemaal niet gaan knechten, geloof ik..quote:Op zondag 12 juni 2022 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
José en Renaat denken daar anders over.
Vorige keer dat ze vlogen in de Dauphine, ging dat door in de Tour anders.. behalve de laatste zaterdag danquote:Op zondag 12 juni 2022 20:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit gaat veel te goed met de Jumbo's dat betekent dat de Tour wel weer zal mislukken
Hopelijk heeft Jumbo het materiaal dan beter op orde.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.
Jimenez. En wat een verhaal had die De Las Cuevas. Ruzies, tussentijds pensioen op ik meen Guadeloupe onder andere. Met uitendelijk net zo'n treurig einde.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:17 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort praktijken bewaren ze zeker voor volgend jaar. Liep overigens niet heel goed af met twee van de drie op deze foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |