Haags is Goedquote:Op zondag 12 juni 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Franny verliefd is op @:Haags
Soms zijn er geen woorden voor een postquote:
Zou kunnen al lijkt me dat onwaarschijnlijk. Lijkt me eerder een thermisch probleem aangezien de temperaturen op het circuit en het feit dat leclerc in Barcelona ook door een oververhitting is uitgevallen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze hem niet te ver open geschroefd hebben
Hey eendquote:Op zondag 12 juni 2022 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom staat die achterlijke mongool weer in de op?
Een liedje of een zelfgemaakte tekening mag ook.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zijn er geen woorden voor een post
quote:Op zondag 12 juni 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een liedje of een zelfgemaakte tekening mag ook.
Dan kan je hem zo naar binnen schuivenquote:
ik schuif alleen zwelfrikandellen bij anderen binnenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hem zo naar binnen schuiven
Nog steeds iets kloppends tegen je textielquote:Op zondag 12 juni 2022 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik schuif alleen zwelfrikandellen bij anderen binnen
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds iets kloppends tegen je textiel
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten
Dit hou ik geen tweede dag volquote:Op zondag 12 juni 2022 15:40 schreef aloa het volgende:
Ik voel me vaak beter na 5 of 6 uurtjes slaap dan na 8 uren![]()
Heel apart.
Dat heb ik ook, als ik langer slaap voel ik mij de hele dag lamlendigquote:Op zondag 12 juni 2022 15:40 schreef aloa het volgende:
Ik voel me vaak beter na 5 of 6 uurtjes slaap dan na 8 uren![]()
Heel apart.
Hey Rafquote:
Bedenk nu pas de ultieme come-backquote:Op zondag 12 juni 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Franny verliefd is op @:Haags
Hoe is het nu met je?quote:
Redelijk, pijn in de buik.quote:
O nieuwe methode?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, pijn in de buik.
Insuline spuit deed niet lief
Maar dat gaat wel weer over met een paar minuten.
Ben verder wel echt blij met die nieuwe naaldjes op buik drukken en *klik* poef bam klaar en niet meer zelf hoeven te prikken.
O oke, das wel handig danquote:
Had ik maar zo'n laaf. Moet het toch echt zelf doenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar het is je kink dat iemand ze wel aan trekt voor je ;P?
Soms rolt het kwartje wat slomerquote:Op zondag 12 juni 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bedenk nu pas de ultieme come-back
@:haags god is de verlosser
ook van bruine frikandellen
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
wat moet die ui nou voorstellen mrsloveable?
Heb net een stukje opquote:Op zondag 12 juni 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
oh die is natuurlijk druk aan het taartjes eten
Oh haha, dat had ik er dan weer niet in gezienquote:Op zondag 12 juni 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zag een mond, de lippen met het ontstaan van koortslip![]()
nee maar goed ookquote:Op zondag 12 juni 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh haha, dat had ik er dan weer niet in gezien
Oh die serie, was daar vorig jaar ook mee begonnen maar gestopt met kijkenquote:
Ik vind het topquote:Op zondag 12 juni 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die serie, was daar vorig jaar ook mee begonnen maar gestopt met kijken
Misschien maar weer eens verder kijken
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
Godmiljaar, dacht ik even een filmpje te downloaden. is ie bij nader inzien 67GiB. Dat was niet het plan.
Is het een 450k resolutie ofzo, of een film van 450 uur?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
Godmiljaar, dacht ik even een filmpje te downloaden. is ie bij nader inzien 67GiB. Dat was niet het plan.
2160p X265 SDR DTS blabla enzo.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het een 450k resolutie ofzo, of een film van 450 uur?
Ook laaghangende jeans?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat harde hiphopmuziek opzetten een Amerikaans iets was, maar één van mijn buren doet dit ook
Nou ik hoor dat hier regelmatig hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat harde hiphopmuziek opzetten een Amerikaans iets was, maar één van mijn buren doet dit ook
Volgens mij lopen hiphoppers tegenwoordig er niet meer zo bij. Dat is echt van de jaren 90 tot begin 2000quote:
Same. Ik hoop dat dit gewoon een eenmalig iets is, want anders wordt alles 's avonds open gooien plots heel veel minder leuk.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou zelf liever carnavals herrie opzetten dan hiphop trouwens![]()
Dat vind ik zo verschrikkelijk.
Maar even is het wel leuk, hiphop niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same. Ik hoop dat dit gewoon een eenmalig iets is, want anders wordt alles 's avonds open gooien plots heel veel minder leuk.
Alhoewel ik carnavalsmuziek ook wel zat ben na een uurtje
Ik zit me er echt kapot aan te ergerenquote:Op zondag 12 juni 2022 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar even is het wel leuk, hiphop niet.
Knuffie kroel enzo.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit me er echt kapot aan te ergeren
Wat een enorme kutmuziek. Nee, carnavalsmuziek wint deze, daar krijg ik geen zelfmoordneigingen van.
Dat kan ik met alle wil van de wereld niet zeggenquote:
Was er al om 3.45 uit. Drama nachtquote:Op maandag 13 juni 2022 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. 4:38? Wat vroeg weer.
Gelukkig is er koffie
Ellende. En het ging juist weer wat beter, met goed doorslapenquote:Op maandag 13 juni 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er al om 3.45 uit. Drama nacht
Dus koffie en de serie flikken kijken
Die twee nachten heb ik dan toch mooi gepakt. Op naar de volgende tweequote:Op maandag 13 juni 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ellende. En het ging juist weer wat beter, met goed doorslapen
Precies. Een positieve insteek.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die twee nachten heb ik dan toch mooi gepakt. Op naar de volgende twee
als ze aanbellen krijg je een voetquote:Op maandag 13 juni 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
wtf
krijg een brief van de jehova getuige
Retour sturenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
wtf
krijg een brief van de jehova getuige
Lekker met de honden spelenquote:
1 kruising herder/labradorquote:
Morguh Haagsquote:
Dikzakquote:
lotje?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Straks boodschappen doen, afdek zeil halen. en dan avanvond lotje verpotten (op het zeil anders is mn balkon gelijk zo'n bende)
Wat voor lotje? Ik verpot altijd op kranten, die heb ik meestal wel in huis, afdekzeil nietquote:Op maandag 13 juni 2022 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Straks boodschappen doen, afdek zeil halen. en dan avanvond lotje verpotten (op het zeil anders is mn balkon gelijk zo'n bende)
kranten heb ik niet in huis, heb zo\n mooie sticker op de brievenbusquote:Op maandag 13 juni 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor lotje? Ik verpot altijd op kranten, die heb ik meestal wel in huis, afdekzeil niet
Echt onzin.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
wat vind jij van het gejank van Toto en Hami?
@:Aloa?
of de rijhoogte wijzigenquote:Op maandag 13 juni 2022 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt onzin.
Als Ham echt problemen heeft met zijn rug, dan moet het team hem niet meer laten rijden.
Ja, dan moet je dus toch afdekzeil halen, of een vuilniszak gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kranten heb ik niet in huis, heb zo\n mooie sticker op de brievenbus
of een verloren seizoen of een coureur in de vernieling helpenquote:
En bij rugklachten, dan lijkt het me idd ook niet verantwoord dat hij nog in de auto stapt.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een verloren seizoen of een coureur in de vernieling helpen
quote:Op maandag 13 juni 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus toch afdekzeil halen, of een vuilniszak gebruiken
Ik heb net nog een drol gedumpt in de porseleinen troon, komt dichtbij zoquote:
daar gaat heel deze tt omquote:Op maandag 13 juni 2022 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net nog een drol gedumpt in de porseleinen troon, komt dichtbij zo
Zal eens een QR in voldomorts holletje steken..quote:Op maandag 13 juni 2022 14:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:greysbones uiteraard weer met de bijbehorende - niet werkende - QR code/pas
Eigenlijk had je dan Hema moeten taggen.. hij is de koning van de porseleinen troonquote:
Vast te lang in de coffeeshop gezetenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
Concert Rolling Stones in Arena afgelast vanwege coronabesmetting Mick Jagger
Zou goed kunnenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vast te lang in de coffeeshop gezeten
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable geeft even een harde ram op VIV..
quote:
Ah op die manier dat kan ookquote:Op maandag 13 juni 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die gaat in binnenpot t balkon op om water te krijgen. dan word ze verzopen met een gieter. dat werkt met een binnenpot wat beter dan alleen die buitenpot
Ja moet anders weer gaatjes boren in deze pot en een schaal vinden enzo.. gedoe. dit is makkelijker.quote:
das niet bestquote:Op maandag 13 juni 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was nodig.. was 95% wortel en 5% oude grond
oh ik heb. ook geen groene vingers maar vind planten wel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
das niet best
ik ben niet zo goed met binnenplanten
bomen en struiken is meer mijn ding
ik heb enkel binnenplanten die bijna niet dood willenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hier is het vooral t gebrek aan direct zonlicht..
En enorm veel allergie dingen dus vooral luchtzuiverende / niet bloeiende planten in huis
zijn ze ookquote:Op maandag 13 juni 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
Heb hier ook een ijzersterke orchidee staanmaar die vind ik ook serieus wel mooi
daar ben ik dus niet goed inquote:
Dat komt wel goed toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, even omschakelen van Texel terug in Overijssel. Hoessie met jou?
Zekerquote:Op maandag 13 juni 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat komt wel goed toch?
Gaat z'n gangetje
Daar kan inderdaad heen om even te relaxen etcquote:Op maandag 13 juni 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk, en wat een mooi eiland
Ik was al 23 jaar niet weggeweest dus het was voor mij allemaal nieuwquote:Op maandag 13 juni 2022 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan inderdaad heen om even te relaxen etc![]()
Zelf nooit geweest, alleen op Ameland vroeger
Dan is er in die tijd heel veel weer veranderdquote:Op maandag 13 juni 2022 21:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was al 23 jaar niet weggeweest dus het was voor mij allemaal nieuwmaar echt genoten.
Ameland wil ik ook graag een keer heen
Nou op Texel was ik nog nooit geweest dus dit was ook nieuwquote:Op maandag 13 juni 2022 21:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is er in die tijd heel veel weer veranderd![]()
Of naar Terschelling
Oh las het dan verkeerdquote:Op maandag 13 juni 2022 21:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou op Texel was ik nog nooit geweest dus dit was ook nieuw![]()
Terschelling jaaa!Alle eilanden af
Als dat zou kunnen!!quote:Op maandag 13 juni 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh las het dan verkeerd![]()
Elke week een ander eiland
Ach we gaan weer van dat kansloze volk hierheen halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
@:Haags
Al geoefend met Frans spreken?
https://www.ad.nl/werk/va(...)te-werken~a8b4f4a6b/
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach we gaan weer van dat kansloze volk hierheen halen.
krijgen we weer werknemers die Bienvenue heten enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
ik denk niet dat er veel fransnamigen wonen in die wijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijgen we weer werknemers die Bienvenue heten enzo
ik ben al bij het stoepje geweest(bakker op de markt)quote:
ahquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben al bij het stoepje geweest(bakker op de markt)
Geen Noord-Afrikanen uit Noord-Afrika, maar Noord-Afrikanen uit Frankrijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Lekker 10 haringen en een Paulaner en een paffert om 8.30quote:
ik heb een Rioja voor mn neusquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker 10 haringen en een Paulaner en een paffert om 8.30
Toen ik het stukje las, werd het íets duidelijker hoe, maar "overreden door een Hummer tijdens het sporten" is een rare.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
dommy drolvink is overreden door z'n maat
aandachtshoer gonna be aandachtshoerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen ik het stukje las, werd het íets duidelijker hoe, maar "overreden door een Hummer tijdens het sporten" is een rare.
Aandacht heeft 'ie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aandachtshoer gonna be aandachtshoer
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Noord-Afrikanen uit Noord-Afrika, maar Noord-Afrikanen uit Frankrijk
Dus dan heb je alle nadelen + Frans.
En vervolgens hebben ze er geen actieve herinnering meer aanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overheid zegt dat overheid dat niet van plan is.
Wat Iwanius in de ochtend eet met een paffert en Paulaner. Morgen start seizoenquote:
Hearlik!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat Iwanius in de ochtend eet met een paffert en Paulaner. Morgen start seizoen
Hier 😏quote:
Groot gelijk, hou die demonstraties lekker op openbare plekken en niet op iemand z'n letterlijke drempel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:04 schreef Haags het volgende:
@:greysbones
[ twitter ]
Deze man zou niet misstaan als leider van Noord Korea.
Dat was zeker niet goed nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk, hou die demonstraties lekker op openbare plekken en niet op iemand z'n letterlijke drempel.
Ze zouden harder moeten optreden tegen D666 met hun seksueel ontoelaatbaar gedragquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:04 schreef Haags het volgende:
@:greysbones
[ twitter ]
Deze man zou niet misstaan als leider van Noord Korea.
Zolang de milieu-extremisten op bedrijfsbezoek mogen komen.. zie ik niet in waarom boeren niet langs een ministers huis mogen rijdenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk, hou die demonstraties lekker op openbare plekken en niet op iemand z'n letterlijke drempel.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de milieu-extremisten op bedrijfsbezoek mogen komen.. zie ik niet in waarom boeren niet langs een ministers huis mogen rijden
Allebei niet goedquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang de milieu-extremisten op bedrijfsbezoek mogen komen.. zie ik niet in waarom boeren niet langs een ministers huis mogen rijden
Iemand in de privé sfeer opzoeken vind ik wel een stap te ver. Gewoon niet doen, niet handig en onnodig provocerend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat niet normaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hopen dat het helpt. Anders kan ze ook nog op t aanrecht zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
Mijn suiker is te hoog volgens de arts.
Dus ik ben meteen mijn keukenkastje ingedoken en heb de pot met suiker 2 plankjes omlaag gezet.
Zou hij de whiskey en de sigaar al klaar hebben gelegd of al op hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:greysbones kijk nou toch eens, ons aller Ab Drankorgel pleit voor maatregelen voor een snotneusje.
whahahahahahahahahahaahahahhahahahaha
gelachenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
Mijn suiker is te hoog volgens de arts.
Dus ik ben meteen mijn keukenkastje ingedoken en heb de pot met suiker 2 plankjes omlaag gezet.
Ik kreeg net ook nog een pakketjequote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
Op dit moment zijn we gesloten.
We zijn te bereiken op ******* van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:30, of op zaterdag tussen 09:00 en 17:00.leuk bedrijf waar je bijna 2k hebt afgetikt. (was om 19:26u).
Lever gewoon af.
[19:22, 14-06-2022] +31 6 : Ik begrijp dat je fiets beschadigd is geleverd. Klopt dat?quote:
Beter dan de benzine versie, want die slurpt als de mallequote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
ik zou dus zo die ford f150 lightning kopen
Ook de enige reden dat ie nu wel ineens interessant is hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan de benzine versie, want die slurpt als de malle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |