Haags is Goedquote:Op zondag 12 juni 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Franny verliefd is op @:Haags
Soms zijn er geen woorden voor een postquote:
Zou kunnen al lijkt me dat onwaarschijnlijk. Lijkt me eerder een thermisch probleem aangezien de temperaturen op het circuit en het feit dat leclerc in Barcelona ook door een oververhitting is uitgevallen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze hem niet te ver open geschroefd hebben
Hey eendquote:Op zondag 12 juni 2022 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom staat die achterlijke mongool weer in de op?
Een liedje of een zelfgemaakte tekening mag ook.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms zijn er geen woorden voor een post
quote:Op zondag 12 juni 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een liedje of een zelfgemaakte tekening mag ook.
Dan kan je hem zo naar binnen schuivenquote:
ik schuif alleen zwelfrikandellen bij anderen binnenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je hem zo naar binnen schuiven
Nog steeds iets kloppends tegen je textielquote:Op zondag 12 juni 2022 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik schuif alleen zwelfrikandellen bij anderen binnen
het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds iets kloppends tegen je textiel
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten
Dit hou ik geen tweede dag volquote:Op zondag 12 juni 2022 15:40 schreef aloa het volgende:
Ik voel me vaak beter na 5 of 6 uurtjes slaap dan na 8 uren![]()
Heel apart.
Dat heb ik ook, als ik langer slaap voel ik mij de hele dag lamlendigquote:Op zondag 12 juni 2022 15:40 schreef aloa het volgende:
Ik voel me vaak beter na 5 of 6 uurtjes slaap dan na 8 uren![]()
Heel apart.
Hey Rafquote:
Bedenk nu pas de ultieme come-backquote:Op zondag 12 juni 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Soms denk ik dat Franny verliefd is op @:Haags
Hoe is het nu met je?quote:
Redelijk, pijn in de buik.quote:
O nieuwe methode?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, pijn in de buik.
Insuline spuit deed niet lief
Maar dat gaat wel weer over met een paar minuten.
Ben verder wel echt blij met die nieuwe naaldjes op buik drukken en *klik* poef bam klaar en niet meer zelf hoeven te prikken.
O oke, das wel handig danquote:
Had ik maar zo'n laaf. Moet het toch echt zelf doenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar het is je kink dat iemand ze wel aan trekt voor je ;P?
Soms rolt het kwartje wat slomerquote:Op zondag 12 juni 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bedenk nu pas de ultieme come-back
@:haags god is de verlosser
ook van bruine frikandellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |