Dat had Max in veel van voorgaande seizoenen (ric ook)quote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ook. Hijzelf doet het dit jaar uitstekend maar de vooruitzichten zijn niet goed.
Logisch...hij kan alleen maar verliezen nuquote:
Inderdaad, beter de motor sparenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:00 schreef Drekkoning het volgende:
Parkeer die auto lekker Ham, dit is het niet waard
Op papier dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bottas is nooit voor eigen succes gegaan in tegenstelling tot perez die bij het team heeft afgedwongen dat hij gelijkwaardig is aan VER.
De voornaamste tegenstander ligt er tenminste al uit nu.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:01 schreef beantherio het volgende:
Het scenario van dit jaar is wel angstaanjagend vergelijkbaar met dat van vorig jaar: Max die met overmacht de race leidt. *angstig voorgevoel*
Je moet er een beetje gewend aan zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 14:00 schreef Fosive het volgende:
Ik ben blij met de uitleg, want ik versta nooit een klote van die boordradio's
Is mijn Engels zo slecht?
Ze zullen vast balen dat Bottas niet meer bij ze rijdt.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes op zoek naar een coureur zonder ruggengraat.
Meid, wat zielugquote:
Moet Mercedes de wagen hoger afstellen, dan is het opgelostquote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 12 juni 2022 14:01 schreef Evenstar het volgende:
JP is wel een held, keihard richting Max wanneer het nodig is. Uitieindelijk zei Max "ok I will try to be closer to it".
Alsof die constant over een kasseienstrook rijdtquote:Op zondag 12 juni 2022 14:02 schreef wdn het volgende:
oh man die Merc van Hamilton HOOR je zelfs stuiteren![]()
Die hebben volgens mij echt wel een geweldige relatie. Kunnen hard en direct naar elkaar zijn zonder respect en hun rollen te verliezenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:01 schreef Evenstar het volgende:
JP is wel een held, keihard richting Max wanneer het nodig is. Uitieindelijk zei Max "ok I will try to be closer to it".
Karma van vorig jaar moet worden ingelostquote:
Nee. Het is het lawaai wat erbij zitquote:Op zondag 12 juni 2022 14:00 schreef Fosive het volgende:
Ik ben blij met de uitleg, want ik versta nooit een klote van die boordradio's
Is mijn Engels zo slecht?
JackGOD kan weer aan de bakquote:Op zondag 12 juni 2022 14:03 schreef Stoorzendert het volgende:
HAM heeft morgen een afspraak bij de tandarts
Bij Jack Plooij?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:03 schreef Stoorzendert het volgende:
HAM heeft morgen een afspraak bij de tandarts
Tja, het gezegde " je bent zo goed als je laatste race" komt ergens vandaan natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 13:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lol gistermiddag las ik op dit forum nog hele andere dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |