Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 18:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sportschool is echt minder eng dan dat ik dacht. Mensen zijn teveel met zichzelf bezig, iedereen heeft bijna muziek in/op de oren. Sinds kort doe ik van die groepsleden en zelfs daar was ik eigenlijk te druk met mezelf staande te houden om in de spiegel te kijken hoe het er uit zag.
Bij de loopband gaat het niet om tempo, maar om de helling. Hoe steiler de helling, hoe meer je beenspieren gaat trainen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin in
Je kan altijd een eerste keer met iemand van de sportschool zelf een aantal apparaten langsgaan om te kijken of je de oefening goed uitvoert of met het bepalen van wat een goede weerstand is. Dat scheelt ik het voorkomen van blessures, dus eventuele tips zijn echt goed bedoeld.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin in
Ik sport bij Basic Fit en daar lopen niet eens trainers rondquote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fijne oefening vind ik dat inderdaad. Ik ren nooit op de loopband, veel te engquote:Op zondag 12 juni 2022 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de loopband gaat het niet om tempo, maar om de helling. Hoe steiler de helling, hoe meer je beenspieren gaat trainen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:20 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet morgen weer naar werk:Oh lastig is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Met of zonder ananas?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eens met de TT
Leef er ook meteen naar, ligt een mooie pizza voor me.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik sport bij Basic Fit en daar lopen niet eens trainers rond. En wat @:meridiaan ook zegt, iedereen is alleen maar met zichzelf of met zijn sportmaatje bezig.
[..]
Fijne oefening vind ik dat inderdaad. Ik ren nooit op de loopband, veel te engmaar ik wandel wel een helling op.
[..]
Oh lastig is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Zonder, ik had geen ananas in huis.quote:
Wat had je voor toppings?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonder, ik had geen ananas in huis.
Paprika, tomaat (saus en vers), spicy salami, broccoli, olijven en dan veel champignons en kaas.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 juni 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paprika, tomaat (saus en vers), spicy salami, broccoli, olijven en dan veel champignons en kaas.
Ik heb het geluk gehad dat ik hem nog heb zien optredenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat ik André ooit nog een keer live mag zien.
Ik nu dus ook en ik vond het geweldigquote:Op zondag 12 juni 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het geluk gehad dat ik hem nog heb zien optreden![]()
Ik vond het ook echt een heerrrrlijke uitzending, ik was bang voor een tegenvallende, want die van vorige week vond ik dus niet zo leuk. Maar de eerste van dit seizoen blijft de beste, die was ook echt goed met Herman Finkers en Brigitte Kaandorp en die Angela de Jong verwijzingen steeds. En de Kalush Orchestra parodie natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |