Een beetje een Antonio Fuoco ofzo: zó veel snelheid, maar zó veel fouten.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk niet dat we Vips volgend jaar in de F1 gaan zien
Maylanderquote:Op zondag 12 juni 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niemand van dit veld in de F1 volgend jaar.
Pffquote:
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:12 schreef Starflyer het volgende:
Ik denk niet dat we Vips volgend jaar in de F1 gaan zien
Wellicht Cordeel.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niemand van dit veld in de F1 volgend jaar.
Nog lekker vijftig meter racen zonder in te mogen halenquote:
Dįtquote:Op zondag 12 juni 2022 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog lekker vijftig meter racen zonder in te mogen halen
Boeiendquote:Op zondag 12 juni 2022 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog lekker vijftig meter racen zonder in te mogen halen
De tweede race werd gewonnen door de Brit Daniel Guinchard, zijn eerste zege, voor de Australiėr Louis Sharp en Ugochukwu - Dunne werd negende. De Ier werd derde in de derde race, waarin Sharp de overwinning pakte, voor de Bulgaar Georgi Dimitrov. Dunne gaat zo nog altijd ruim aan de leiding, Oliver Gray en Ugochukwu strijden om de tweede plek.quote:Op zondag 12 juni 2022 04:14 schreef heywoodu het volgende:
Op Oulton Park, in het Brits kampioenschap, ging de winst in race één op de zaterdag naar Alex Dunne, de kampioenschapsleider. Louis Sharp werd tweede, Aiden Neate derde en uitdager Ugo Ugochukwu viel uit.
Beetje laat, maar dat mag de pret niet drukken, want ik heb races twee en drie net pas even gezien:quote:Op zondag 12 juni 2022 04:14 schreef heywoodu het volgende:
De 15-jarige Bulgaar Nikola Tsolov was weer oppermachtig in race één van het Spaans F4-weekeinde in Valencia, ook na een SC was hij veruit de beste. Plek twee voor Manuel Espirito Santo, Tymoteusz Kucharczyk finishte als derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |