Valt gewoon toevallig samen met die klote servers van hun. Merk het hier ook hoor. Soms lijkt mijn Gullit wel een bronzen my little pony die aan de diarree is, en de volgende dag speelt hij weer de sterren van de hemel en lukt alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ze hebben ook de hele gameplay verneukt in de laatste update.
Het is zo traag als dikke stront door een trechter geworden, verdedigen werkt niet meer, passing is kapot.
Gaat helemaal nergens over....
En dan ben ik alleen nog maar bezig met silver stars, na 5 dagen niet gespeeld te hebben is alles veranderd...
Ja, effe 17 squads inleveren. In augustus. Zonder repeatable 85x10. In augustus.quote:
Ja reddit moet je al helemaal niet serieus nemen daar zitten een stelletje simpele zielen met hun is this a W or Lquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik lees er ook dingen over op reddit, anyway, toen ik ingame wisselde naar 4222 won ik opeens alles met gemak.
Vreemd, maar goed, 45 min bezig geweest uiteindelijk met die silver stars
Ja maar ook shit erin die je gewoon niet meer hebt waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, effe 17 squads inleveren. In augustus. Zonder repeatable 85x10. In augustus.
EA fucking Sports![]()
![]()
4% upvoted op Futbin. Dat moet het laagste zijn wat er ooit is geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja maar ook shit erin die je gewoon niet meer hebt waarschijnlijkfut B-day dingen enzo
Oh en een SBC met 6 TOTS kaarten erin..
Als de repeateble 85x10 komt icm de fodder packs van swaps dan heb je die zo bij elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja maar ook shit erin die je gewoon niet meer hebt waarschijnlijkfut B-day dingen enzo
Oh en een SBC met 6 TOTS kaarten erin..
net die 85 weer gedaan, worden we niet blij vanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 01:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de repeateble 85x10 komt icm de fodder packs van swaps dan heb je die zo bij elkaar.
Dan graag wel de League SBC's zoals drie seizoenen geleden, met fatsoenlijke tradeable packs. Niet deze halfbakken teringzooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
De repeatable 85+ x10 zal er wel aan komen, maar dan nog slaat deze SBC nergens op. Die Sabitzer toen was erg, maar deze SBC slaat echt alles. En hij is er ook maar voor 13 dagenGeef ons dan vanavond ook mara de leagues terug.
Alles is echt hard gecrashed inderdaad, erg mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had wel een hele zieke 85+ x10: SS Ribery, TOTS Kimmich, TOTS Immobile, TOTS Vlahovic, TOTS Berardi, TOTS Banega, FF Martial, TOTS Rice en 2 86s. Die SS Son is met die stats bijna onder een miljoen
Ik heb hem gewoon gekochtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pim Cantona is een top kaart die heb ik toen meteen gedaan jammer dat die nu niet eens meer op de bank zit
35wquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon gekocht
Hoe staat jouw team nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |