Shapeshifter Valverde zal ook een mooie toevoeging zijn denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geloof dat ik wel een beetje klaar ben ermee. Hele jaar zit ik al met een gebrek aan goede verdedigers![]()
Moet die militao nog ff packen en dan staat er wel een teampje hoor
15 squads (incl 2x 90 rated) voor Gullit en 17 squads (incl 2x 91 en 2x 90) voor Ronaldinho, in augustus, dan weet je wel waar de prioriteiten liggen voor EA. Belachelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind de laatste video van Nep interessant omdat hij best goede punten heeft. In augustus zou er veel te doen moeten zijn omdat het einde van het spel nabij is. De Ronaldinho SBC is veel te duur omdat je moeizaam fodder krijgt en hij op de markt ongeveer even duur is. De upgrades zijn wel leuk maar het is best een lang proces namelijk: common bronzes naar rare bronzes, rare bronzes naar rare silvers, rare silvers (+2 rare golds) naar de 75+ upgrade en dan hopen dat je fodder eruit krijgt. De 82+ PP kun je dan eventueel nog doen.
Dan de leagues. Donderdag lopen de laatste 4 af, misschien doet EA er wel niks meer mee en dan is het helemaal moeilijk om fodder te krijgen. Mochten ze toch nog iets doen dan verwacht ik geen grote veranderingen en ik verwacht ook niet dat ze heel veel in 1x terug gaan brengen. Misschien de 3 leagues die als eerste waren uitgebracht namelijk de MLS, Eredivisie en Ligue 1. Ik wil de laatste 1,5 tot 2 maanden nog wel wat te doen hebben voordat 23 uitkomt.
Ja, budget van 0quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Shapeshifter Valverde zal ook een mooie toevoeging zijn denk ik![]()
Maar die zal vast buiten je budget liggen?
Het schijnt dat er een futties Lacroix aankomt, dat zou ook een mooie upgrade zijn als dat een sbc of objective wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, budget van 0
Dus moet geluk hebben met de pulls
Voor mij is de game na TOTS dood heb geen enkele league sbc meer gedaan. De powercurve wordt na TOTS zo achterlijk dat het totaal niet meer boeiend is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind de laatste video van Nep interessant omdat hij best goede punten heeft. In augustus zou er veel te doen moeten zijn omdat het einde van het spel nabij is. De Ronaldinho SBC is veel te duur omdat je moeizaam fodder krijgt en hij op de markt ongeveer even duur is. De upgrades zijn wel leuk maar het is best een lang proces namelijk: common bronzes naar rare bronzes, rare bronzes naar rare silvers, rare silvers (+2 rare golds) naar de 75+ upgrade en dan hopen dat je fodder eruit krijgt. De 82+ PP kun je dan eventueel nog doen.
Dan de leagues. Donderdag lopen de laatste 4 af, misschien doet EA er wel niks meer mee en dan is het helemaal moeilijk om fodder te krijgen. Mochten ze toch nog iets doen dan verwacht ik geen grote veranderingen en ik verwacht ook niet dat ze heel veel in 1x terug gaan brengen. Misschien de 3 leagues die als eerste waren uitgebracht namelijk de MLS, Eredivisie en Ligue 1. Ik wil de laatste 1,5 tot 2 maanden nog wel wat te doen hebben voordat 23 uitkomt.
Je kan straks ook nog futties Mendy inpassenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geloof dat ik wel een beetje klaar ben ermee. Hele jaar zit ik al met een gebrek aan goede verdedigers![]()
Moet die militao nog ff packen en dan staat er wel een teampje hoor
zie hem net op futbin jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een futties Lacroix aankomt, dat zou ook een mooie upgrade zijn als dat een sbc of objective wordt
Gewoon Marquinhos kopen joh, stuk beter. Kost maar 95kquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie hem net op futbin jahttps://www.futbin.com/22/player/26210/maxence-lacroix
Eens kijken wat er allemaal voor moet gebeuren.. 150k sbc is toch wel steep voor me
Met die 85x 10 sbcs zou je hem zo moeten kunnen doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie hem net op futbin jahttps://www.futbin.com/22/player/26210/maxence-lacroix
Eens kijken wat er allemaal voor moet gebeuren.. 150k sbc is toch wel steep voor me
Waarom ook als je barella kan doen voor bijna niksquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Check die nieuwe Mendy SBC![]()
EA is echt he-le-maal van het padje af
Je trouwe spelers nog even een gigantische schop in hun gezicht na geven. Iedereen die nu nog speelt kun je zo'n kaart toch gewoon voor 200k geven man, wat een tering bedrijf is dit toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ook als je barella kan doen voor bijna niks
Het is natuurlijk wel met afstand de beste middenvelder in game nu dus kan me voorstellen dat je hem wel een hoge coin waarde geeft maar dit is absurd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je trouwe spelers nog even een gigantische schop in hun gezicht na geven. Iedereen die nu nog speelt kun je zo'n kaart toch gewoon voor 200k geven man, wat een tering bedrijf is dit toch.
Is hij ook ja, maar over 7 weken komt de nieuwe game uit oid. En zoals je al zei, Barella is heel erg vergelijkbaar en die kost 150k.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel met afstand de beste middenvelder in game nu dus kan me voorstellen dat je hem wel een hoge coin waarde geeft maar dit is absurd.
Kan alleen betekenen dat binnenkort de 85+ x10 repeateble komt dan is het opzich wel te grinden mocht je dat nog willen doen in Augustus.
Je hoeft hem natuurlijk niet te doen he dat scheelt ook welquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is hij ook ja, maar over 7 weken komt de nieuwe game uit oid. En zoals je al zei, Barella is heel erg vergelijkbaar en die kost 150k.
Gaan we ook niet doen inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft hem natuurlijk niet te doen he dat scheelt ook wel
Zit toch echt tussen je oren maatje want zoveel hebben ze niet aangepakt de laatste maanden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ze hebben ook de hele gameplay verneukt in de laatste update.
Het is zo traag als dikke stront door een trechter geworden, verdedigen werkt niet meer, passing is kapot.
Gaat helemaal nergens over....
En dan ben ik alleen nog maar bezig met silver stars, na 5 dagen niet gespeeld te hebben is alles veranderd...
Ik lees er ook dingen over op reddit, anyway, toen ik ingame wisselde naar 4222 won ik opeens alles met gemak.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit toch echt tussen je oren maatje want zoveel hebben ze niet aangepakt de laatste maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |