Best ok teampje zou alleen een ander driehoekje op LB, LCV en CM zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:21 schreef Dopekoe het volgende:
Staat nu zo :
https://www.futbin.com/22/squad/5183589
Jij zou daar waarschijnlijk Hernandez en Tonali / Spinazzola neerzetten?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best ok teampje zou alleen een ander driehoekje op LB, LCV en CM zetten
Chiellini is belachelijk goed. Dat is de beste SBC van het jaar denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij zou daar waarschijnlijk Hernandez en Tonali / Spinazzola neerzetten?
Zou ik op zich ook wel willen, maar de centjes zijn op![]()
Tenmiste, voor Hernandez, Tonali / Spinnazola is geen probleem![]()
Chiellini is echt heel goed op LCB trouwens
Qua prijs kwaliteit verhouding geen twijfel over mogelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Chiellini is belachelijk goed. Dat is de beste SBC van het jaar denk ik.
Ja dat zou wel een goede upgrade zijn. Ik vond chiellini niet heel goed vond hem veel te lomp.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij zou daar waarschijnlijk Hernandez en Tonali / Spinazzola neerzetten?
Zou ik op zich ook wel willen, maar de centjes zijn op![]()
Tenmiste, voor Hernandez, Tonali / Spinnazola is geen probleem![]()
Chiellini is echt heel goed op LCB trouwens
Vieira is goed, maar wat aan de trage kant inmiddels.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zou wel een goede upgrade zijn. Ik vond chiellini niet heel goed vond hem veel te lomp.
Het lijkt me sowieso handig als je Vieira erin zit die is achterlijk goed
Vieira it isquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik gebruik Vieira nog steeds blijft de beste cdm in game
Ingame op 10? Ik vind Stoichkov wel altijd gruwelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vieira it is![]()
PIM Del Piero, PIM Stoichkov, PIM Butra, prime Cantona of Nani?
Voor de fullchem met Ronaldo
Dit zou het worden ingame :quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ingame op 10? Ik vind Stoichkov wel altijd gruwelijk
Die nieuwe Chiesa niets? 5* WF ookquote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit zou het worden ingame :
https://www.futbin.com/22/squad/8920778
Butra wordt het sowieso niet, niet sterk genoeg naar mijn idee![]()
Dus blijven alleen Stoichkov, prime Cantona en del Piero over.
Alle 3 vrij sterk en goed betaalbaar![]()
Zal nu eerst Stoichkov proberen
Ik ben net van buitenspelers afgestapt, maar is wellicht een idee voor later, heb alleen nu niet genoeg fodder om hem te doen.quote:
Nooit meer klagenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:19 schreef Dopekoe het volgende:
Die 85+ x 10 levert flink vandaag: tots Bellingham en Fantasy ASM
Heb nog steeds geen special Messi gepacked.quote:
Das commercieel niet interessant voor EA denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:27 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind zelf altijd dat FUT zo snel saai wordt. Vooral nu tegen het einde heeft iedereen toch alleen 90+ teams. Waarom niet in begin met brons/zilver moeten spelen en misschien een enkele gouden speler. Dan tegen november heb je een volledig goud team. Tegen het eind van het jaar een 'goed' goud team en daarna pas de echte hoge cijfers in. Nu hebben mensen al binnen een paar weken een meer dan prima team staan.
Ik denk niet dat je veel mensen zo gek krijgt om met maanden met Lex Immers en Erik Pieters te moeten spelen voordat je met spelers als Emre Can of Kjaer kan spelen, en dan ook nog eens maanden wachten op Mbappe, Ronaldo en co.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:27 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind zelf altijd dat FUT zo snel saai wordt. Vooral nu tegen het einde heeft iedereen toch alleen 90+ teams. Waarom niet in begin met brons/zilver moeten spelen en misschien een enkele gouden speler. Dan tegen november heb je een volledig goud team. Tegen het eind van het jaar een 'goed' goud team en daarna pas de echte hoge cijfers in. Nu hebben mensen al binnen een paar weken een meer dan prima team staan.
Nee dankje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:27 schreef Pinuts het volgende:
Zou wat zijn als jij klaagt je hebt met afstand de meeste packluck.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen special Messi gepacked.
Maar deze fifa editie klaag ik niet meer, tenzij Barella nu geen speciale kaart krijgt.
Moet toch wel met een Alberto en Zapata als concurrentie
Jammer dat het zo laat in de game is dan he...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:07 schreef Jimbo het volgende:
98 benzema gekregen uit een 10x85 pack
een van de weinige upgrades die ik nog nodig had, nu militao nog en het is wel f klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |