Ik speel 41212 hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die moet je toch ook gewoon op de flanken zetten en niet centraal.
Als CM zetten dan? Zou die volgens mij prima moeten kunnen met die stats. Heb TOTY Cancelo ook heel lang als CM gebruikt.quote:
Ik ga hem daar eens proberen. Maar tot op heden vind ik hem niet fijn spelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als CM zetten dan? Zou die volgens mij prima moeten kunnen met die stats. Heb TOTY Cancelo ook heel lang als CM gebruikt.
No way!quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan meerdere formaties gebruiken he
Amper heb wel even wl op 11 wins gezet in 2.5 uur en daar kreeg ik courtois en ruben dias rood. Packs alleen bordenquote:Op zondag 26 juni 2022 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wordt er nog wel gespeeld? Ik had uit die PIM PP Cafu, nu heb ik 3 versies van hem uit een SBC gehad. Wel jammer dat hij nu in de summer swaps zit maar alsnog wel een goede icon om te krijgen. Vanavond hopelijk een PIM PP met iets minder dure requirements.
Ik pak vanavond wat potjes mee voor Emerson of Rivals denk ik, WL kan me gestolen worden.quote:Op zondag 26 juni 2022 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wordt er nog wel gespeeld? Ik had uit die PIM PP Cafu, nu heb ik 3 versies van hem uit een SBC gehad. Wel jammer dat hij nu in de summer swaps zit maar alsnog wel een goede icon om te krijgen. Vanavond hopelijk een PIM PP met iets minder dure requirements.
Ik vond tots Son al een fenomeen dus kan me goed voorstellen dat een 5*5* Son helemaal goed is.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Son is echt abnormaal goed. 14 potten gespeeld, 24 goals en 10 assists. Van die 14 potten vrij veel rage quits in de eerste helft al, hadden dus nog meer goals kunnen zijn.
Sowieso is mijn hele aanval bizar goed. Insigne in 14 potten 9 goals en 9 assists als CAM, en PIM Garrincha heeft iets van 10 goals en 8 assists in die zelfde 14 punten. Staat wel tegenover dat TOTS De Bruyne, Shapeshifter Davies en TOTY Cancelo bijna geen goals of assists meepakken.
Ja, slaat echt nergens op deze kaart. Ik ben geen fantastisch speler, maar met deze kaart is het gewoon schieten en hij vliegt er inquote:Op maandag 27 juni 2022 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond tots Son al een fenomeen dus kan me goed voorstellen dat een 5*5* Son helemaal goed is.
3x gedaanquote:Op maandag 27 juni 2022 19:17 schreef Dopekoe het volgende:
3 x de 82+ pp gedaan
SS Thiago mendes, SS Blind en Sancho
Ik vind die swaps eigenlijk nog schandaliger. Dat constante forceren richting Squad battles, het is bijna juliquote:Op maandag 27 juni 2022 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lol die pim Eusebio sbchet is een bizar goede kaart maar die moments Giroud is gewoon beter. moet je eens kijken wat je ervoor moet inleveren.
4 potjes wel maar toch? Niet dat ik dat ga doen heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind die swaps eigenlijk nog schandaliger. Dat constante forceren richting Squad battles, het is bijna juli
x2 als je alle 4 de tokens wil. 4 met Eredivisie en 4 met Championship spelers.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4 potjes wel maar toch? Niet dat ik dat ga doen heb wel wat beters te doen.
Ja ok maar beter als 7 zoals bij icon swaps.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
x2 als je alle 4 de tokens wil. 4 met Eredivisie en 4 met Championship spelers.
Dat is waar, dat duurt altijd zo lang. Ik wou voor die 95+ Shapeshifter gaan, iets van 25 tokens oid, maar op deze manier ga ik denk ik ook lekker voor de packs alleen, dat is 8 tokens bij elkaar oid. Lekker via SBCs doen en klaar.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ok maar beter als 7 zoals bij icon swaps.
Ik zorg wel dat ik die fodder packs kan hebben en dan is het prima.
Het is bijna Juli die grind is het echt niet meer waard. Straks komen er summer stars of zoiets en zijn die shapeshifters weer matig.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is waar, dat duurt altijd zo lang. Ik wou voor die 95+ Shapeshifter gaan, iets van 25 tokens oid, maar op deze manier ga ik denk ik ook lekker voor de packs alleen, dat is 8 tokens bij elkaar oid. Lekker via SBCs doen en klaar.
Dat is de hele cycle van fut. Dat begint al vanaf dag 1.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is bijna Juli die grind is het echt niet meer waard. Straks komen er summer stars of zoiets en zijn die shapeshifters weer matig.
Doeiquote:Op maandag 27 juni 2022 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is de hele cycle van fut. Dat begint al vanaf dag 1.
Met normale games kan je idd altijd instappen, met fut loop je na 2 weken alweer achter de feiten aan idd...quote:Op maandag 27 juni 2022 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is de hele cycle van fut. Dat begint al vanaf dag 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |