IF kun je makkelijk craften, 83-rated squad als SBC.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:27 schreef Jimbo het volgende:
jezus, die prijzen
geen tots of if kart onder de 40k(en verdomme net wat dingen verkocht vorige week voor de helft ofzo
)
Ik had nog een untradeable IF zag ik net, met mn laatste trash een 85+ player pick sbc gedaan, heb verder nog een zooi packs liggen die ik nu kan openen omdat kroos uit mn pile isquote:Op maandag 20 juni 2022 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
IF kun je makkelijk craften, 83-rated squad als SBC.
Ja maar dan zitten zulke kaarten ook niet in het spelquote:Op maandag 20 juni 2022 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag het in juni![]()
Volgend jaar zoiets aan het begin aub
Maar dan zijn Mbappe, Neymar, Ronaldo etc ook dik een miljoen. Dit is dan natuurlijk 2,5 miljoen, maar met een paar 100k als start kapitaal ben ik ook meer dan tevreden hoor.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten zulke kaarten ook niet in het spel
Sbc's zijn nooit tradeble.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:15 schreef Jimbo het volgende:
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/1094
Weet iemand of deze TOTW tradeable is of niet (lijkt mij van niet) anders is dat echt een goudmijntje...
Ah, duidelijkquote:
Alleen echte degenaretes doen die year in review picks wat kun je daar een rommel uit krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kimmich en Bellerin uit die objectives, de year in review lijkt me het niet echt waard dus ik weet niet of ik die ga doen. De icon PP ga ik wel gewoon doen ook al zijn heel veel icons niet meer zo goed.
Ja, hij is troepquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alleen maar troep zegt die met een kaart van bijna 2.5 ton nee oké.
Gewoon doen, is leuk en wie weet krijg je er iets leuks uitquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kimmich en Bellerin uit die objectives, de year in review lijkt me het niet echt waard dus ik weet niet of ik die ga doen. De icon PP ga ik wel gewoon doen ook al zijn heel veel icons niet meer zo goed.
Als jij een andere mening hebt dan mag dat, maar respecteer een andere mening dan ookquote:
Niet als het zoals gewoonlijk weer nergens op slaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als jij een andere mening hebt dan mag dat, maar respecteer een andere mening dan ook
En dat is jouw meningquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als het zoals gewoonlijk weer nergens op slaat.
Ik kan helemaal niets met die Davies. Werkt voor mij eigenlijk nergens. Ik speel nog steeds 41212 en hij kan bij mij niet in de spits en niet op op 10. Gaat spoedig richting een SBC.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet nog 1 positie invullen, de LM in een 3-5-2. Twijfel tussen die Shapeshifter Davies of Shapeshifter Atal.
Zullen het allebei prima doen, zouden op dezelfde chem beginnen en zijn ongeveer dezelfde prijs. Iemand hier toevallig met 1 van de 2 gespeeld?
Edit: 3de optie is Spinazzola, die zou op 10 chem beginnen, de andere 2 op 8.
Die moet je toch ook gewoon op de flanken zetten en niet centraal.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets met die Davies. Werkt voor mij eigenlijk nergens. Ik speel nog steeds 41212 en hij kan bij mij niet in de spits en niet op op 10. Gaat spoedig richting een SBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |