Lekker teampie hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb nu:
Alisson
SS Cordoba - EOAE Chiellini - Van Dijk
Valverde - PIM Vieira - SS Ramos - Barella
Prime Cruijff
SS Son - EOAE Bale
In een 3-5-2, ben benieuwd, zou goed moeten lopen denk ik zo.
Nouja ik had vooral mazzel met Pele en R9 in een week. Moet wel zeggen dat ik bijna alle icon sbc simpel heb kunnen doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:02 schreef Dopekoe het volgende:
Dat zijn iets sterkere teams dan die van mij, maar jullie hebben denk ik veel meer packs geopend dan ik en dus meer fodder en grotere kans op high rated spelers
Ik ben eigenlijk deze Fifa vooral bezig geweest met wedstrijden spelen.
Denk dat ik er wel een paar duizend heb gespeeld.
Komende fifa eens kijken of ik het anders aan kan gaan pakken. Geen idee hoe maar dat zie ik dan wel weer
Ik heb er 2 (PIM icon pp) kunnen doen in totaal, Puskas en Vieira, dus op zich ook niet slecht, maar had er veel meer willen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja ik had vooral mazzel met Pele en R9 in een week. Moet wel zeggen dat ik bijna alle icon sbc simpel heb kunnen doen
Ja als je elke dag uurtje in de menu's zit krijg je zoveel fodder kan je daar wel mee helpen volgende fifa.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb er 2 (PIM icon pp) kunnen doen in totaal, Puskas en Vieira, dus op zich ook niet slecht, maar had er veel meer willen doen.
Wanneer die constant herhaalbare 85x10 komt ga ik me er weer aan wagen
Met menus bedoel je dan de objectives of de sbc's?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je elke dag uurtje in de menu's zit krijg je zoveel fodder kan je daar wel mee helpen volgende fifa.
SBCs en trading, objectives is gameplay. In mijn beleving althans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met menus bedoel je dan de objectives of de sbc's?
Ik zal het ook nooit 100 % snappen denk ik, maar alle tradables packs die je van de sbc krijgt gooi ik allemaal op de markt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:16 schreef Jimbo het volgende:
ik snap nog steeds niet hoe jullie allemaal winst uit die sbcs kunnen halen, maar dat zal wel aan mij liggen
Zou eerder een anchor doen dan shadow denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
thumbs down icon png
Volgens mij is het wel af zo. Die kounde en casemiro op 7 chem zijn denk ik beter dan dat ik zonder casemiro speel en kounde op CB (dan zou ik navas op RB hebben).. Misschien dat ik die valverde nog eens uit een pack trek, maar volgens mij staat het wel als een huis nu.
Bank zit ook vol met 94's en hoger, dus er valt genoeg te wisselen
oh alleen nog ff shadow op casemiro zetten
Wel veel off chem ik zou er niet mee kunnen spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
thumbs down icon png
Volgens mij is het wel af zo. Die kounde en casemiro op 7 chem zijn denk ik beter dan dat ik zonder casemiro speel en kounde op CB (dan zou ik navas op RB hebben).. Misschien dat ik die valverde nog eens uit een pack trek, maar volgens mij staat het wel als een huis nu.
Bank zit ook vol met 94's en hoger, dus er valt genoeg te wisselen
oh alleen nog ff shadow op casemiro zetten
Mja als je een speler wisselt komt de nieuwe ook op 6/7 chem binnen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel veel off chem ik zou er niet mee kunnen spelen.
Ja maar kounde op de back in Augustus kan echt niet meer bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja als je een speler wisselt komt de nieuwe ook op 6/7 chem binnen toch?
Moet zeggen dat ik niet veel verschil merk, had eerst die casemiro ipv lacroix, en merkte wel dat case vele malen beter was
Nu is het vooral proppen waar er te proppen valt.
Tsja, valverde coins heb ik niet, dus tenzij die in een pack komt mag koude daar lekker blijven staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar kounde op de back in Augustus kan echt niet meer bijvoorbeeld
Je kan ook een andere speler kiezen he hoeft niet per se la liga te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, valverde coins heb ik niet, dus tenzij die in een pack komt mag koude daar lekker blijven staan
Heb je geen 60k voor Dani Alves?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, valverde coins heb ik niet, dus tenzij die in een pack komt mag koude daar lekker blijven staan
Das kut....quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:42 schreef Jimbo het volgende:
WAAAAAT GODGODGODVERDOMME wtf doet fifa dan weer.
Ik zet op allemaal shit 2200 coins in... pakt ie ALLES op 9900, want mn PC pakt 2200 ofzo niet goed en deed hem dan resetten voor ik mn bid deed.
Dat is op alle items gegaan waar ik de laatste 10 min op geboden heb (en dus alles gewonnen want niets wat meer dan 2k waard) en daar gingen mn laatste 100k coins
Nou @:dopekoe, om je vraag te beantwoorden.. Nee ik heb geen 60k meer voor dani alvesIk ga nu wel werelds duurste 85*10 doen
--
Nou, die 85*10 was het ook niet waardvoor de 5e keer op rij een henderson als een van de topcards
![]()
Ga deze 85*10 maar gewoon gebruiken voor de volgende 85*10, dan recycle ik alles wel, maar ik heb nu geen geld nog trash kaarten meer om alles te vullen
Wel een 95 bale, maar had de 98 al
Komt wel weer goed...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das kut....
Naja, als je een aantal tokens hebt heb je vrijdag idd weer een lading fodder erbij![]()
En misschien pack je dan wel Valverde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |