Nog even en ze zetten je bij de toiletten neer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Er staat nu een kruk achter de bar voor mij
@bitterbal triggerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.
met een bordje sushi?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Sushidiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even koken en vanavond helemaal niets meer doen. Boodschappen voor morgen even uitzoeken en op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezin met vier kinderen in het appartement boven me![]()
Dat had niet gehoeven.
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
gelukkig geen 4x twintigersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
Fietsenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef mschol het volgende:
zo nog even fietsen of nog even wandelen?
Soms, heel soms zou ik dat best leuk vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
Eten was lekker. Nu zitten we te wachten tot Jurassic World begint. 😁👌🏻
takkenwijf goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Pfff, 4 uur lang onkruid staan wieden en snoeien, ik wil een tuinman/vrouw
Allemaal primaquote:
Blijf kip van een slager iets raars vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel lekkere kippetjes van de slager op en als toetje een magnum
Welke van de 2quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje met de buren gepraat. Aardig stel uit Essen.
Waarom, omdat die zoveel malser er voller qua smaak is dan die van de supermarkt dat het haast ander vlees lijkt?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf kip van een slager iets raars vinden
De Duitse variantquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke van de 2
Die in Be of in DLD ??
Vreten dusquote:
Nee fijnproevert, omdat je vroeger voor kip naar een poelier ging. En voor ander vlees naar een slagerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom, omdat die zoveel malser er voller qua smaak is dan die van de supermarkt dat het haast ander vlees lijkt?
Ja maar ik kom niet uit de prehistorie wijze Buda der oudhedenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee fijnproevert, omdat je vroeger voor kip naar een poelier ging. En voor ander vlees naar een slager
In mijn jeugd had de slager, die in mijn dorp, geen kip.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet uit de prehistorie wijze Buda der oudheden
Ik had een slager die heeft gehakt in zijn jeugd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn jeugd had de slager, die in mijn dorp, geen kip.
Mijn slager heeft varkenspootjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had een slager die heeft gehakt in zijn jeugd.
Hoort ook niet, heeft wat viezigs als slagers aan kippetjes zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor kip moest je naar de poelier? neem ik aanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ene in de molenstraat waar die grill met warme kippetjes altijd buiten stondquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor kip moest je naar de poelier? neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |