Ja dat is natuurlijk de grootste faalquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het ziet er ook wel vertrouwenwekkend uit als ze ook even een plaatje van de binnenverpakking maken
Ik ben wel benieuw naar het verhaal hierachter. Iemand met een beetje verstand weet dat dat je die doos alleen in de doka kan openen. Volgens mij staat dat ook op de verpakking. Dus dan vraag ik me af, hoe komt die Wendy aan dit fotopapier. Ooit gekocht met het idee dat het voor de printer is? Een erfenis?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:19 schreef derLudolf het volgende:
In het kader "noem het vintage en verkoop het duur"![]()
https://link.marktplaats.nl/m1895162184
MG IV is tot twee jaar geleden verkocht en derhalve geen vintage. Bovendien kost een doos MG V 5x7" ¤46, volle doos met 100 vellen.
[ afbeelding ]
Of ik ben ook oud, maar vind het ook niets, fotograferen met een telefoon.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:31 schreef Ouwesok het volgende:
daarbij zal het de leeftijd zijn dat ik vaak pas achteraf bij iets leuks tot de conclusie kwam dat ik er ook gewoon met mijn telefoon een plaatje van had kunnen maken. Ik zie het ding, ondanks dat er erg goeie plaatjes uitkomen voor zo'n speldenknopsensor nog steeds niet als een camera.
Lekker bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:43 schreef derLudolf het volgende:
Drie-op-een-rij
Loop ik dan alleen in oude industriele complexen? Nee hoor, eerder deze maand heb ik een stuk door het Bargerveen gelopen. Het was al lekker herfstig. RB67S, 90mm, Fuji Pro 400H
[ afbeelding ]
Toen heb ik ook gespeeld met Adox HR50 en -bij gebrek aan roodfilter- oranjefilter. De gevoeligheid van die film loopt wat door in het infrarode bereik. Dezelfde film wordt ook verkocht als Adox Scala 50, geschikt voor zwart/wit dia's. De film kreeg ik op een evenement afgelopen juni in Frankfurt a/M. Als onderdeel van een photowalk kreeg je een rol Kodak ProImage100 en Adox HR50/Scala 50. Na afloop kon je samen met Lina Bessanova de film middels het Scala proces ontwikkelen. Helaas had ik geen camera waar ik de Scala in kon doen.
Ik ben benieuwd hoe de film er uit komt.
Is mijn Sigma 18-35mm met FD koppeling misschien ietsquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:53 schreef derLudolf het volgende:
Dat staat al in de agenda![]()
- Lensdop voor Mamiya TLR.
- Iets <20mm voor Pentax K of Canon FD
- Mochten er weer Canon EF camera's voor ¤30 liggen, neem ik een neem ik er een mee.
Ik heb het ooit een keer naar gekeken. Tenenkrommend was het woord nietquote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Kijk es voor de verandering naar het perfecte plaatje. Volgens mij zijn er al een aantal afgevallen.
Ben je inmiddels een beetje blij met die Nova processorquote:Op woensdag 30 november 2022 22:09 schreef derLudolf het volgende:
Nog een printje dan is het weer bedtijd.
Dat is dan de derde van vanavond. 2x 20*30cm bariet en die van straks 5*7" bariet.
Ik wil morgen nog twee 5*7 printjes doen, dan bouw ik de vergroter om naar middenformaat en dan wil ik een paar landschappen op 30*40cm doen.
Da's een mooiequote:Op zaterdag 10 december 2022 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Tegen kou kun je je kleden. En met de juiste kleding was het best lekker buiten.
Ik had al diverse 50mm's variërend van f/1.4 tot f/4.5 en van M25 tot RB67. Een f/1.2 ontbrak nog, deze kwam ik afgelopen week tegen bij de kringloop.
[ afbeelding ]
Belangstelling uit Nederland of buitenlandquote:Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Gaat ineens mooi met de cameraverkoop via eBay. Heb de derde al verkocht deze week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |