Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
All you can eat sushi restaurant dicht tien seconden na opening
nouquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bordje naast de deur "verboden voor bal" [ afbeelding ]
misschien welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook. Nu ook op elke feestdag wel.
hij wacht lang genoeg ertussen om een hond het dibg te laten vallen en om te draaien..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens bij dat hondenfilmpje. Kan goed dat dit nep is en dat er twee honden zijn oid..
ik heb het in de loop der jaren zien veranderen van om 1700/1800 dicht en alle feestdagen dicht naar 2200/2300 dicht en alle feestdagen openquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.
weet je al naar welke winkel je gaat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik straks even nieuwe kleren kopen. Moet 1 broek weggooien want versleten. Daarnaast is er morgen een kleine familie reünie. Goede reden om iets nieuws/netters aan te trekken doen
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al naar welke winkel je gaat?
soort vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die snavel weg denkt is het gewoon een dikke maar lieve rat zonder voorpootjes.
Zelfs in mijn christelijke dorp zijn de supermarkten op feestzondagen open.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het dorp waar ik ben opgegroeid zijn de supers alleen op christelijke feest zondagen gesloten, zoals pinkster en paas zondag, maar voor de rest ook gewoon open.
Dan noemen we het een Kwamaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die snavel weg denkt is het gewoon een dikke maar lieve rat zonder voorpootjes.
Ja maar echt hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |