Dat gaat over het laatste jaar, jaren, dit beleid is niet van afgelopen jaar, maar gaat veel langer terug.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Post boven je staat dat men geen bonussen heeft gekregen........
En voor het terugvorderen van bonussen (zouden die er geweest zijn) is een juridische basis?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:21 schreef made het volgende:
[..]
Dat gaat over het laatste jaar, jaren, dit beleid is niet van afgelopen jaar, maar gaat veel langer terug.
Lijkt mij dat er gouden bergen belooft wordt en achteraf blijkt het anders te zijn..... meestal zijn die mensen al weer gevlogen naar het volgende bedrijf.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En voor het terugvorderen van bonussen (zouden die er geweest zijn) is een juridische basis?
Ow nou als je dit zo zegt dan zullen al die rampverhalen wel een hoax zijn en al die foto's in scène gezet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
We zijn donderdagmiddag volstrekt probleemloos van Amsterdam naar Seattle gevlogen nadat we woensdagavond al ingechecked hadden en onze bagage in de bagageopslag hebben laten opslaan. Precies vier uur voordat het boarden begon zijn we naar de bagageafgifte voor de vlucht gegaan en een half uurtje later waren we door de security en hebben ontspannen een kop koffie gedronken voordat we naar de gate zijn gelopen. Het personeel maakte ook een vriendelijke en ontspannen indruk, er konden ook bij de security gewoon grappen vanaf.
Hulde voor Schiphol; ondanks alle horrorverhalen was onze ervaring in ieder geval dat alles als de gesmeerde bliksem en erg ontspannen verlopen is.
Hebben ze na Corona nog steeds hun lesje niet geleerd?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:27 schreef quirina het volgende:
Zag vandaag iemand op tv waarvan de pakketreis geannuleerd was. Ze kreeg ipv geld terug een waardebon!
Dat vind ik helemaal een schande. Je hoort gewoon je geld terug te krijgen.
Sunweb, TUI, Corendon en nog wat andere reisorganisaties betalen in principe het hele bedrag terug. Meestal krijg je eerst een alternatief aangeboden maar daar hoef je niet op in te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hebben ze na Corona nog steeds hun lesje niet geleerd?
Die komt van de Knaagbaanquote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef ACT-F het volgende:
Ze zijn helemaal van de ratten besnuffeld daar op Schiphol:
[ twitter ]
Zoveel verdient Dick niet. Pay peanuts, get monkeys.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
[ afbeelding ]
Die lacht ons allemaal uit.
After the security checks??? Dus die muizen zijn gewoon voorbij de security geglipt?? Oh noes!quote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Dit is inmiddels wel bekend bij iedereen, toch?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Drama zoeker die gast. Elke plek heeft wel van die beesten. Zeker AirPorts met zoveel in/uitgangen.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Zou me verbazen als niet elk publiek gebouw in Nederland minstens een paar ratten rond heeft lopen. Ook alle supermarkten, fastfoodrestaurants en voedselfabrieken.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Vraag het zequote:Op maandag 20 juni 2022 12:52 schreef arvensis het volgende:
Wij hebben dit jaar voor het eerst een pakketreis geboekt via Corendon, de vluchten zijn met Transavia. Normaal boekten we alles zelf los.
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan doen nu.
Ik heb ook betaald voor een parkeerticket op Schiphol, ben benieuwd wat ze daar mee doen als de vlucht wordt geannuleerd/aangepast.
Parkeerticket gaan ze niets mee doen. Moet je met de parkeerder regelen.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:52 schreef arvensis het volgende:
Wij hebben dit jaar voor het eerst een pakketreis geboekt via Corendon, de vluchten zijn met Transavia. Normaal boekten we alles zelf los.
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan doen nu.
Ik heb ook betaald voor een parkeerticket op Schiphol, ben benieuwd wat ze daar mee doen als de vlucht wordt geannuleerd/aangepast.
Denk niet dat ik er doorheen kom.quote:
Thanks! Dan weet ik dat in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Parkeerticket gaan ze niets mee doen. Moet je met de parkeerder regelen.
quote:Beheer je eigen boeking
Je hebt geboekt via CORENDON. Neem contact op met CORENDON voor een wijziging van reisdata en annuleringen.
quote:Op maandag 20 juni 2022 12:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
After the security checks??? Dus die muizen zijn gewoon voorbij de security geglipt?? Oh noes!
overal waar veel mensen samenkomen en etensresten achterlaten komen ratten voor... dus ja ook op schiphol. dat er dan zo'n twitterfiguur een hoop heisa om gaat maken vind ik nogal aandachthoererij. zo van: "oh kijk mij eens! ik zag een rat. ja een rat! en dat ga ik nu op twitter zetten! ja op twitter! want ik zag een rat! en iedereen moet weten dat ik een rat zag! en dan ga ik het bedrijf ook taggen! want ja die weten natuurlijk totaal niet dat er hier een rat zit! en dan kan ik lekker verontwaardigd doen!"quote:Op maandag 20 juni 2022 12:44 schreef Scorpie het volgende:
De kelders van Schiphol zitten bomvol ratten, algemeen bekend.
Maar hij heeft wel al drie likes, drie keer dopamine gescoordquote:Op maandag 20 juni 2022 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
overal waar veel mensen samenkomen en etensresten achterlaten komen ratten voor... dus ja ook op schiphol. dat er dan zo'n twitterfiguur een hoop heisa om gaat maken vind ik nogal aandachthoererij. zo van: "oh kijk mij eens! ik zag een rat. ja een rat! en dat ga ik nu op twitter zetten! ja op twitter! want ik zag een rat! en iedereen moet weten dat ik een rat zag! en dan ga ik het bedrijf ook taggen! want ja die weten natuurlijk totaal niet dat er hier een rat zit! en dan kan ik lekker verontwaardigd doen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |