Nee zeker niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn operatie aan zn hart. Dat is niet niks.
M'n orenquote:
Ok danquote:
Ieder zn eigen smaakquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok dan
voor jou misschien ja
Je dist mij nu wel een beetje maarja whatever mag je vinden natuurlijk.
Hij is mijn bitchquote:
Denk ik ookquote:
quote:
Ik zat net naar de catalogus van Daz Dillinger te kijken. VEEL. echt heel veelquote:
Hey Killemquote:
zielig nr welquote:
Haha, echt welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 03:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zat net naar de catalogus van Daz Dillinger te kijken. VEEL. echt heel veel![]()
Dat gifje trouwensquote:
Die gast was echt creepy.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 03:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat gifje trouwens![]()
wtf crazy (Suge Knight zit in een bepaalde vibe duidelijk)
Even off topic, maar ook weer niet helemaal:quote:
ik geloof hem directquote:Op zaterdag 11 juni 2022 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Even off topic, maar ook weer niet helemaal:
https://youtube.com/shorts/ZkRk2rjlbYo?feature=share
quote:
quote:
Wat een pareltje is het hee! Een van de betere cover zangers.quote:
Russisch nummer, Engels gezongen met een Noors accent, als je daar niet van smelt ben je barbaars of heet je Hovenierquote:
Zijn de mooiste wijvenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Kutmuziek, lekkere Slavische danswijven![]()
Wat is Boney M toch een heldquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Kutmuziek, lekkere Slavische danswijven![]()
Zo lekker ingetuned die 2, je gaat toch spontaan mee sideslidenquote:
Hopelijk is dat 10/10 specimen veilig.quote:
Shit dat doet me ergens aan denken maar weet niet meer watquote:
Ik weet het ook niet maar het is wel lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shit dat doet me ergens aan denken maar weet niet meer wat
Ow jij hebt dat dus ook? Even goed nadenken...quote:Op zondag 12 juni 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet maar het is wel lekker
Nergens last vanquote:Op zondag 12 juni 2022 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow jij hebt dat dus ook? Even goed nadenken...
De donkere basgitaristequote:Op zondag 12 juni 2022 00:09 schreef cosmosis het volgende:
Ondanks dat ik die redhead niet echt lekker vindt, is ze wel geil op een of andere manier
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, die? ofwat
[ afbeelding ]
Nou lekker soppen toch, niets mis mee hoor.quote:
Haha dat haar op 0:34 wat een koningquote:
OMG, hoe vind je zequote:
Echt niet dat je daar mee weg komt, wie dan? Hoe? En wat?quote:
Welke?quote:
Die rechter heeft een kaak van een man, die middelste lijkt op Abba.. Laat het de middelste zijnquote:
Ik kom uit zaanstreek waterland dus vul zelf maar inquote:Op zondag 12 juni 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Echt niet dat je daar mee weg komt, wie dan? Hoe? En wat?
Incest is wincestquote:Op zondag 12 juni 2022 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje lijkt sprekend op die blonde.
Jezus die kleren!quote:
Ja de preutsheid is extreem deze dagen, half naakt zoals moeder natuur het zou willen wat is daar mis mee.quote:
haha doet me denken aan ietsquote:
Dit mandolinemeisje is 1000 maal zo sexy dan Annie in een strakke legging.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja de preutsheid is extreem deze dagen, half naakt zoals moeder natuur het zou willen wat is daar mis mee.
Ow je hebt nog zoiets, erg cute inderdaad, ff zoekenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit mandolinemeisje is 1000 maal zo sexy dan Annie in een strakke legging.
Ik heb hier 2 flessen staan, zo ranzig, niemand wil ze.quote:
Die zouden het bij mij maar anderhalf uur overleven.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 flessen staan, zo ranzig, niemand wil ze.
Hoezo, je gaat met het verkeerde volk om danquote:Op zondag 12 juni 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gewoon opzuipen, als je geil bent neuk je ook allesquote:Op zondag 12 juni 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dit deuntje erbij.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:58 schreef cosmosis het volgende:
Ik drink graag ranzige champagne van vrouwenvoeten!
Het is echte champagne heh, superranzig maar je mag wel komenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zouden het bij mij maar anderhalf uur overleven.
Nee johquote:Op zondag 12 juni 2022 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon opzuipen, als je geil bent neuk je ook alles
Count me in.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het is echte champagne heh, superranzig maar je mag wel komen
Dit is weer een beetje raar en vies gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon opzuipen, als je geil bent neuk je ook alles
Echt heh, kan toch nietquote:Op zondag 12 juni 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje raar en vies gezegd.
Broekiequote:Op zondag 12 juni 2022 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje raar en vies gezegd.
Ik ben zeker niet bi, ga maar zoekenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:06 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb geleerd dat alle vrouwen bi zijn, als het niet klopt laat het me weten, dan post ik ook wat Peter Andre
Alle knappe zusjes blijven ook maar moeilijk van elkaar af is mijn ervaring.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:06 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb geleerd dat alle vrouwen bi zijn, als het niet klopt laat het me weten, dan post ik ook wat Peter Andre
Oohh ik ook niet. Bedoel als je zelf lam bent pak je alles, tenminste vroeger dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet gek, heb nog maar 3 mm lul over in het leven maar ik wip geen dronken vrouwen.
Ik viel dan meestal in slaap in de foetushoudingquote:Op zondag 12 juni 2022 01:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohh ik ook niet. Bedoel als je zelf lam bent pak je alles, tenminste vroeger dan.
Ik als kerel ben ook lesbisch, gek op vrouwenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:06 schreef cosmosis het volgende:
Voor jou dan, ik hoop dat je begrijpt dat mijn youtube geschiedenis hier van in de war raaktquote:Op zondag 12 juni 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet bi, ga maar zoeken
Snel deze aanklikken hierna;quote:Op zondag 12 juni 2022 01:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Voor jou dan, ik hoop dat je begrijpt dat mijn youtube geschiedenis hier van in de war raakt
Is je zus een tweeling?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle knappe zusjes blijven ook maar moeilijk van elkaar af is mijn ervaring.
Ben weleens wakker geworden met condoom om mijn snikkel nadat ik in slaap was gevallen dronkenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik viel dan meestal in slaap in de foetushouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |