abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2024 @ 14:09:04 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_213636842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
WEG WEG WEG! GODVERDOMME RECHTS IDIOOT!!!

Gr,

Alle wielrenners die ook allemaal meer aero zijn door de fietsbel weg te laten.
Stukje autisme

Moeilijk he, verschrikkelijk moeilijk he nuance?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 21 mei 2024 @ 14:10:45 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213636859
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
Aso minister van asopartij blijkt ook een wielrenner te zijn. Dat verbaast me dus niets.
Leer jij eerst maar eens mensen uit te laten stappen voordat jij ergens instapt.

Lift, bus, trein. Kom dan terug.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 mei 2024 @ 14:12:13 #78
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213636874
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Er zijn leuke wielrenners en er zijn wat minder leuke wielrenners.

En door ervaringen met de minde leuke zou ik ze graag meerdere malen met mijn auto willen aanrijden, heen en weer, zodat er daarna alleen nog maar onherkenbare uitgesmeerde stukken vlees op het asfalt liggen.
En dan probeer je iemand te wijzen op 'aso' zijn

:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213636887
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Er zijn leuke wielrenners en er zijn wat minder leuke wielrenners.

En door ervaringen met de minde leuke zou ik ze graag meerdere malen met mijn auto willen aanrijden, heen en weer, zodat er daarna alleen nog maar onherkenbare uitgesmeerde stukken vlees op het asfalt liggen.
Dat is met elk type verkeersdeelnemer zo.

Er zijn ook leuke en minder leuke e-bikers, fatbikers, scooterrijders, fietsers, automobilisten, downermobielbestuurders, etc.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 14:16:47 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_213636918
Harvest heeft toch een leuk alternatief gevonden voor homo's het ziekenhuis in slaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213636972
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 11:48 schreef mascara-klodder het volgende:
@:nober of iemand anders, zou je de er tot toedoende tweets kunnen posten, pretty please?

Hier ook geen twitters nl.
Waarom neem je geen account. Het is heel handig voor nieuws en rechtbankverslaggeving.
pi_213637031
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Stukje autisme

Moeilijk he, verschrikkelijk moeilijk he nuance?
Voor nuance is vaak ruimte, maar niet met wielrenners.

Want ze gebruiken de hele weg.
pi_213637052
Een wielrenner heeft een keer mijn mobiel ondergebloed voordat ze waterdicht werden.

Meneer was een domme aso geweest.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 14:36:38 #84
319979 Fok-it
All is well
pi_213637079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:31 schreef Glazenmaker het volgende:
Een wielrenner heeft een keer mijn mobiel ondergebloed voordat ze waterdicht werden.

Meneer was een domme aso geweest.
Ah, stumpie heeft 1 vervelende ervaring meegemaakt, en zie hier. Alle wielrenners
pi_213637138
Wielrenner zwaar gewond door toedoen voetganger

quote:
Een uitspatting waardoor een wielrenner hard ten val kwam en zwaar lichamelijk letsel opliep. Zo noemde de officier van justitie vanmorgen het voorval op 7 juni 2022 waarbij een voetganger een passerende wielrenner vast greep. Een 44-jarige vrouw stond vandaag voor de rechter.

Twee wielrenners kwamen over het Schelpenpad in Monster een glooiing af. Op dat moment registreerde de fietscomputer een snelheid van 37 kilometer per uur. "Iemand noemde dat een 'bloedgang', maar moest vervolgens concluderen dat ze met haar eigen elektrische fiets heuvel af net zo snel reed," zei de officier van justitie daarover.

De verdachte liep met haar man op het fietspad, zoals zo veel mensen daar doen. Ze gebaarde eerst naar de wielrenners om vaart te minderen, maar daarna greep ze een van de twee bij de arm. Later zou ze verklaren dat ze alleen heeft gebaard, maar op de dag zelf zei ze tegen de politie dat ze de wielrenner bij zijn arm had gepakt. Ook anderen verklaren over fysiek contact. De wielrenner kwam ten val, brak vijftien botten en liep een zware hersenschudding op. De man lag drie dagen in coma.

Opzet
Op zitting werd door verdachte duidelijk gemaakt dat ze veel spijt had en dit nooit had gewild. Dat laatste twijfelt het Openbaar Ministerie ook niet aan. "Ze zal niet zijn opgestaan met de gedachte die dag een wielrenner de vernieling in te helpen," zei de officier van justitie. "Maar door het vastgrijpen van een wielrenner die op hoge snelheid passeert, neem je een risico. Je kunt bedenken dat zo iemand misschien uit balans raakt en ten val komt, dat noemen we juridisch dan voorwaardelijk opzet."

Het Openbaar Ministerie eiste een geheel voorwaardelijke gevangenisstraf van 6 maanden, wel zou de vrouw nog een taakstraf van 240 uur moeten uitvoeren en de gevorderde schadevergoeding van 60.000 euro moeten betalen. "Het gebeurt dagelijks in het verkeer, mensen die agressief of boos op elkaar reageren. De voorwaardelijke gevangenisstraf zouden wij een duidelijk signaal vinden: irritaties moet je voor je houden. Aan deze zaak zie je maar weer hoe vergaand de gevolgen anders kunnen zijn."

Over twee weken doet de rechtbank uitspraak.

https://www.om.nl/actueel(...)r-toedoen-voetganger
  dinsdag 21 mei 2024 @ 15:04:23 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213637225
Terechte straf aangezien dit gewoon levensgevaarlijk is. Alsof ze een stok tussen zijn wielen gegooid had.

Overigens voor mij wel de belangrijkste reden om het lekker bij langzame fietstochten te houden ipv wielrennen. Een ongelukje en je ligt mogelijk volledig in de kreukels.
pi_213637281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
WEG WEG WEG! GODVERDOMME RECHTS IDIOOT!!!

Gr,

Alle wielrenners die ook allemaal meer aero zijn door de fietsbel weg te laten.
Soms krijg ik het idee dat die lui stijf van de doping staan.
pi_213637357
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ah, stumpie heeft 1 vervelende ervaring meegemaakt, en zie hier. Alle wielrenners
Heb hier al meer dan 1 ervaring gepost dus nee jij bent een stumpie. Meneer de bloeder had bijna een meisje op de fiets getorpedeerd, maar sloeg gelukkig alleen zelf over de kop.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 15:35:30 #89
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_213637444
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:47 schreef Nober het volgende:
Wielrenner zwaar gewond door toedoen voetganger
[..]

Voorwaardelijke straf is wat licht imo, maar die schadevergoeding compenseert het iets.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_213637499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb hier al meer dan 1 ervaring gepost dus nee jij bent een stumpie. Meneer de bloeder had bijna een meisje op de fiets getorpedeerd, maar sloeg gelukkig alleen zelf over de kop.
En je eigen goed gevulde onderbuik is natuurlijk leidend in het vormen van onze eigen menig.
pi_213638171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 15:43 schreef Questular het volgende:

[..]
En je eigen goed gevulde onderbuik is natuurlijk leidend in het vormen van onze eigen menig.
De enige mensen die de onderbuik niet delen zijn doorgaans zelf wielrenner.
pi_213638185
Zag wat beelden van de rechtszaak, fijn dat Sander er weer goed bij zit. 3 dagen coma is toch niet niks.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 17:50:08 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213638564
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Leer jij eerst maar eens mensen uit te laten stappen voordat jij ergens instapt.

Lift, bus, trein. Kom dan terug.
Ik heb door mijn mening met het treinincident wel een hele gevoelige snaar bij je geraakt he? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 17:52:58 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213638594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 14:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is met elk type verkeersdeelnemer zo.

Er zijn ook leuke en minder leuke e-bikers, fatbikers, scooterrijders, fietsers, automobilisten, downermobielbestuurders, etc.
Ik heb hele irritante ervaringen met wielrenners hoor, bij die andere die je opnoemt valt het wel mee verhoudingsgewijs.

Maar laat ik er maar vanuit gaan dat de meeste oke zijn. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213639040
Ik ken meerdere wielrenners (niveau: rijden wedstrijden als de Tour de France en Giro de Italia) en die rijden gewoon normaal op de openbare weg.
Hebben dan ook gewoon een bel, en indien nodig lampjes op de fiets.

Het probleem zit hem in de midlife crisissen met een racefiets, die denken dat ze moeten fietsen alsof ze in de Tour zitten.

Maar dat zijn toch echt geen wielrenners.

Iemand die op de openbare weg rijdt als Max Verstappen tijdens de F1 is ook geen autocoureur.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 19:42:23 #96
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_213639761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:31 schreef Shotty het volgende:
Ik ken meerdere wielrenners (niveau: rijden wedstrijden als de Tour de France en Giro de Italia) en die rijden gewoon normaal op de openbare weg.

Het probleem zit hem in de midlife crisissen met een racefiets, die denken dat ze moeten fietsen alsof ze in de Tour zitten.

Iemand die op de openbare weg rijdt als Max Verstappen tijdens de F1 is ook geen autocoureur.
Ik heb zelf "wielrennen" als hobby en erger me ook aan de wielrenners die jij noemt :@ .

Ik ken het stuk waar dit is gebeurd goed, en in de zomer is dat echt een verzamelpunt van rollende peno pauzes. Ik durfde er zelf niet meer te fietsen als de Tour de France op TV was, omdat dan iedere kneus zijn racefiets weer van zolder haalde en je van de wegbeukte. Het is geloof ik één van de, of misschien zelfs de, populairste wielrenroutes van Nederland.

Dus daarbij moet ik zeggen dat ik deze vrouw toch ook wel een ontzettende knurft vind :7 Dan ga je dus op het fietspad lopen van de populairste wielrenroute van Nederland, terwijl er een wandelpad naast zit, en dan ben je boos omdat er wielrenners fietsen |:( . Joh. En dan trek je ze maar een coma in.

Tja, dan vind ik dit wel een terechte straf.
Wel bijzonder alleen dat het net zo hoog (of hoger zelfs? ) ais als die mafklapper in Amsterdam van de week, die een fietser doodreed met 50 km/u te hard (linkje )
  dinsdag 21 mei 2024 @ 19:46:34 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213639807
Ik vind het niet meer dan normaal dat je als wandelaars op een fietspad aan de kant loopt en zeker niet naast elkaar als er fietsers aankomen. Boos worden snap ik al niet en je hand uitsteken helemaal niet.

Overigens verwacht ik dat ook van wielrenners op een rijweg. Dat ze even achter elkaar gaan fietsen als er een auto aankomt. En dat gebeurt ook heel vaak overigens. We zien en onthouden natuurlijk de grote groepen aso's, maar het gaat ook heel vaak gewoon netjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213640027
Je kunt ook zeggen dat iemand die op zo'n plek fietst dat op een manier moet doen dat die ook de controle over zijn transportmodaliteit moet behouden als die aangeraakt wordt. Het moet volgens mij van de mate van contact afhangen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:12:48 #99
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213640175
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 18:31 schreef Shotty het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal dat je als wandelaars op een fietspad aan de kant loopt en zeker niet naast elkaar als er fietsers aankomen. Boos worden snap ik al niet en je hand uitsteken helemaal niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Je kunt ook zeggen dat iemand die op zo'n plek fietst dat op een manier moet doen dat die ook de controle over zijn transportmodaliteit moet behouden als die aangeraakt wordt. Het moet volgens mij van de mate van contact afhangen.
hij fietste met 38 km per uur over een wandelpad en eist nu 30.000 euro schadevergoeding van de vrouw die daar liep te wandelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:16:52 #100
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213640241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zag wat beelden van de rechtszaak, fijn dat Sander er weer goed bij zit. 3 dagen coma is toch niet niks.
ik ga ook een keer knoerthard over het Schelpenpad in de duinen bij Monster fietsen
https://www.volkskrant.nl(...)ooit-opzij~b1bd73c3/

quote:
Het is vaak dringen waar oud-minister Dekker van zijn racefiets viel: 'Mensen gaan hier nooit opzij'
Het aantal ongelukken met wielrenners is sterk gestegen.
Ook op het Schelpenpad in Monster, waar oud-minister Sander Dekker dinsdag hard ten val kwam, ligt het gevaar steeds nadrukkelijker op de loer. 'Iedereen hier denkt: het pad is van mij.'
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')