Teveel voor een eigen speler.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is teveel, het is gewoon hoe de markt is
18 miljoen voor een speler met geringe minuten en die blessure geschiedenis is natuurlijk te belachelijk voor woorden. 10-12 miljoen zou ik reëler vinden. Achteraf was huren zonder optie tot koop gewoon dom. Je hebt je eigen prijs opgedreven.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is teveel, het is gewoon hoe de markt is
Dat vind ik niet echt uit maken, het gaat erom of je hem goed kan gebruiken ja of nee en of er een hogere restwaarde in zit en beide is jaquote:
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169quote:Op maandag 20 juni 2022 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dat trouwens voor fabeltje dat Brobbey veel geblesseerd is?
je hebt wel 2 partijen nodig voor zo'n deal, die nu Feyenoorder voldeed niet en was er dus een back up voor Haller nodig, dat heeft hij toch echt wel waargemaakt, 18 vind ik ook wel veel maar 12-15 wel vrij normaal voor zo'n speler.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
18 miljoen voor een speler met geringe minuten en die blessure geschiedenis is natuurlijk te belachelijk voor woorden. 10-12 miljoen zou ik reëler vinden. Achteraf was huren zonder optie tot koop gewoon dom. Je hebt je eigen prijs opgedreven.
dus dat valt wel mee, alleen zo'n spierblessure kan je aan z'n fysiek wijtenquote:Op maandag 20 juni 2022 16:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169
Zeer jammer, ik zou deze wedstrijd bezoeken met een Gent supporter.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:15 schreef tong80 het volgende:
De burgemeester van Gent heeft de wedstrijd KAA Gent - Ajax op 9 juli verboden. Dat gebeurde na een uitgebreide veiligheidsanalyse van de politie. „De kans is te groot dat de harde kern van Ajax hier de confrontatie komt zoeken met Gentse én andere supporters.”
Ajax maakte onlangs het oefenprogramma bekend en zou mogelijk begin juli afreizen naar Gent. Maar daar steekt de Gentse politie en het Gentse stadsbestuur dus een stokje voor. „Op basis van een uitgebreide risico-analyse van de veiligheidsdiensten hebben we besloten de match te verbieden”, zegt burgemeester Mathias De Clercq, die zelf groot Gent-supporter is.
„De risico’s waren volgens hen te groot, de kans dat de harde kern van Ajax hier de confrontatie zou opzoeken met Gentse en andere voetbalsupporters, was reëel. Bovendien krijgen we voor oefenwedstrijden geen ondersteuning van de federale politie, noch bijstand uit andere politiezones. Vandaar de beslissing om die wedstrijd niet te laten plaatsvinden.”
Bij de politie klinkt ongeveer dezelfde uitleg voor het negatieve veiligheidsadvies. „Bovendien is er dat weekend ook nog Gent Jazz én het is het weekend voor de Gentse Feesten", duidt woordvoerder Matto Langeraert. „Tijdens de Gentse Feesten zijn de Gentse politieagenten echt massaal aan het werk, daarom zorgen we dat onze mensen voor en na die periode wel de vakantie kunnen nemen waar ze recht op hebben.”
Risico's
Bij KAA Gent reageert men teleurgesteld, maar begripvol. „Natuurlijk vinden we dit heel erg jammer”, zegt woordvoerder Tom Vandenbulcke. „Ajax past 100% bij het begrip ‘galawedstrijd’. Maar we hebben ook wel begrip voor het standpunt van de politie en de stad. Aan een wedstrijd tegen Ajax zijn risico’s verbonden, zelfs als we die zonder supporters van Ajax zouden spelen. Ook de Amsterdamse politie liet ons weten dat dan nog steeds de kans bestaat dat die harde kern alsnog afreist naar Gent. En veiligheid is het belangrijkst.”
„De vervanger, Midtjylland, klinkt veel minder sexy en groots dan Ajax, maar sportief gezien is het ook wel een zeer te respecteren tegenstander. Toch heeft deze ploeg heeft niet de naam en de geweldige geschiedenis die Ajax heeft, en die we onze supporters graag hadden aangeboden.”
Klote.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeer jammer, ik zou deze wedstrijd bezoeken met een Gent supporter.
Zeker er valt allemaal wat over te zeggen, maar 18 miljoen vind ik teveel geld. Hij is wat mij betreft wel van harte welkom.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt wel 2 partijen nodig voor zo'n deal, die nu Feyenoorder voldeed niet en was er dus een back up voor Haller nodig, dat heeft hij toch echt wel waargemaakt, 18 vind ik ook wel veel maar 12-15 wel vrij normaal voor zo'n speler.
Daramy was 12 hè.
Hier zouden ze eigenlijk nog 1 cijfer bij moeten zetten. Hoe verhoud zijn blessurelast zich tot gemiddeld van een team of competitie.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt wel eens 90 minuten gespeeld ?quote:Op maandag 20 juni 2022 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dat trouwens voor fabeltje dat Brobbey veel geblesseerd is?
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:20 schreef manny het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt wel eens 90 minuten gespeeld ?
ik vind dat sowieso moeilijk, als het het continue spierblessures zijn is het wel een ander verhaalquote:Op maandag 20 juni 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zouden ze eigenlijk nog 1 cijfer bij moeten zetten. Hoe verhoud zijn blessurelast zich tot gemiddeld van een team of competitie.
Klopt, het is ook moeilijk en bijna niet te vergelijken.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat sowieso moeilijk, als het het continue spierblessures zijn is het wel een ander verhaal
Is dat het? Meeste waren ook nog blessures waarin hij een potje heeft gemist. Zo'n knieblessure zoals tegen PSV kan gewoon keer gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja maar hij wil dus weg en er gaat echt wel een club 4 mil betalen.quote:Op maandag 20 juni 2022 13:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vooralsnog is hij er nog. Gun hem sowieso een mooie club, maar als dat niet lukt is hij toch prima als linksback?
ik weet het niet, vorig jaar kon hij toch ook voor weinig weg?quote:Op maandag 20 juni 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar hij wil dus weg en er gaat echt wel een club 4 mil betalen.
Voor de vlieguren die hij gemaakt heeft vind ik het niet weinig. Ik zeg ook niet dat hij altijd geblesseerd is, maar ik vind het zeker een aandachtspuntje als de verkoper 18 miljoen vraagt voor die speler.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat het? Meeste waren ook nog blessures waarin hij een potje heeft gemist. Zo'n knieblessure zoals tegen PSV kan gewoon keer gebeuren.
Nee deze afspraak heeft Netto (mondeling) met hem gemaakt in de winter, toen hij niet naar Barca mocht. Volgens dikke Mike dan.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, vorig jaar kon hij toch ook voor weinig weg?
ik gun hem wel een leuke club al zal de top hem niet willenquote:Op maandag 20 juni 2022 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee deze afspraak heeft Netto (mondeling) met hem gemaakt in de winter, toen hij niet naar Barca mocht. Volgens dikke Mike dan.
Heeft ook met zijn speelstijl te maken natuurlijk hij gaat graag de fysieke duels aan daar komen dus ook wel eens kleine blessures bij kijken.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voor de vlieguren die hij gemaakt heeft vind ik het niet weinig. Ik zeg ook niet dat hij altijd geblesseerd is, maar ik vind het zeker een aandachtspuntje als de verkoper 18 miljoen vraagt voor die speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |