U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker oneerlijk als je er hard voor werkt
Lekker als je er een duppie boven zitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.
ik heb een collega die ook 4 dagen werkt en zei dat hij hem wel krijjgt
U kunt de energietoeslag aanvragen als u minder verdient dan ¤ 1.310,05 (alleenstaande) of ¤ 1.871,50 (samenwonend) per maand. Heeft u een bijstandsuitkering, IOAW- IOAZ- of Bbz-uitkering? Dan krijgt u de energietoeslag automatisch. Energietoeslag ontvangen heeft geen gevolgen voor uw uitkering of toeslagen.
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je er een duppie boven zit
Nou ja dit soort noodwetten mogen wel zorgvuldiger uitgevoerd worden, las ook dat daklozen dat extraatje kregen en die renden meteen naar de slijter ermee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijk
ja geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit soort noodwetten mogen wel zorgvuldiger uitgevoerd worden, las ook dat daklozen dat extraatje kregen en die renden meteen naar de slijter ermee.
Daarom ook afschaffen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou ja zo gaat het met alle toeslagen natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met Bal weer, mag ik om 19:30 voor 800 euro aan sushi laten bezorgen?"
man dat is paradijs. 800 euro aan sushiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met Bal weer, mag ik om 19:30 voor 800 euro aan sushi laten bezorgen?"
Dan moet je wat langer op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht altijd dat je je zorgverzekering tijdelijk kon stoppen als je voor langere periode op reis gaat maar dat kan dus niet
Ja maar dan krijg je het zelfde probleem als hun inkomen iets stijgt. Recht uit toeslagen vervalt dan net zo goed toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belastingkorting krijgen op hun inkomen.
Wat geleidelijker laten verlopen. Dan loont het ook om te werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je het zelfde probleem als hun inkomen iets stijgt. Recht uit toeslagen vervalt dan net zo goed toch?
nee mag alleen als je gaat werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je wat langer op vakantie gaan.
Gewoon een goede sabbaticalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mag alleen als je gaat werken![]()
ja een jaar ofzo
Als je een jaar weggaat kun je het opzeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lees ik weer wat anders
[ afbeelding ]
oh las over blijft premie betalen heenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een jaar weggaat kun je het opzeggen.
Dus jaartje er tussenuit. Met de kosten voor gas betaalt dat zichzelf terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh las over blijft premie betalen heen
nee jaar red ik nu nog nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus jaartje er tussenuit. Met de kosten voor gas betaalt dat zichzelf terug.
watquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb je twitter gevonden
https://diwmotz.nl/scheer-je-weg-%f0%9f%aa%92/
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Duitse buren hebben een peuter. Die hoor je de hele tijd
Hopen dat het mormel snel gaat slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreftquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat het mormel snel gaat slapen
ja geloof dat dat idd anders werkt :pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, op zich niet erg. Als ouder zou ik er een tikje moe van worden. Maar misschien werkt het anders als het eigen grut betreft
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
Het eten van twee porties vis per week wordt gelinkt aan een verhoogd risico op huidkanker, zegt een Amerikaanse studie. De onderzoekers waarschuwen dat deze hoeveelheid voor maligne melanoom kan zorgen, de meest dodelijke vorm van huidkanker.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gd-risico-huidkanker
Volkslied aan het zingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
gatverquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan sushi gevuld met karbonade en erwtjes eten.
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ook zijn dat ik een krolse kat hoor
Is het daar een beetje rustig?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een goede kandidaat bent om naar mars of de maan te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |