F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
F1TV met Viaplay commentaar... Welke joef heeft dat bedacht?
Hadden ze voorheen ook, via Ziggo.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.
Is joef een soort boomerwoord?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
F1TV met Viaplay commentaar... Welke joef heeft dat bedacht?
Beter hadden ze GPRadio dan een contractje aangebodenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.
Nope! Ze nemen in elk taalgebied het geluid van de officiële uitzendgerechtigde. In dit geval dus Viaplay.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter hadden ze GPRadio dan een contractje aangeboden
Komt nog wel als ze het over een ultra spannend duel hebben in de vrije trainingquote:
Oké, Hoe komt GPRadio eigenlijk aan het geluid? Rechten gekocht?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Ze nemen in elk taalgebied het geluid van de officiële uitzendgerechtigde. In dit geval dus Viaplay.
Crash in de F2 waardoor de vangrail gerepareerd moet worden.quote:
Ik blijf ook naar de olijke Britten luisteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, heeft F1tv nu ook Nederlands commentaar. Eigenlijk ben ik nu al wel gewend aan het Engelse F1tv commentaar.
Waarom moest dan 3 maanden duren om het voor elkaar te krijgen in de F1tv app?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Ze nemen in elk taalgebied het geluid van de officiële uitzendgerechtigde. In dit geval dus Viaplay.
Alleen audio. Ze nemen het geluid van het TV commentaar. Ze hebben bijvoorbeeld ook niet het Britse BBC audio kanaal maar Sky.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, Hoe komt GPRadio eigenlijk aan het geluid? Rechten gekocht?
Crash in de F2 race?quote:
Eerst paar races luisterde ik naar het Sky commentaar, maar die vond ik nogal druk overkomen, dan vind ik de F1tv commentatoren zelf een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik blijf ook naar de olijke Britten luisteren.
Ik geef de viaplay boys een kans.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik blijf ook naar de olijke Britten luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |