Ah, mooiquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag het plan van de verbouwing. Ik had begrepen dat het twee weken ging duren maar dat klopt niet helemaal![]()
23 juni beginnen ze en 2 augustus is het helemaal af (volgens plan).
Meestal niet komt altijd wel iets tussen nquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, mooi [ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat dat plan ook niet helemaal klopt [ afbeelding ]
Best een hele lijstquote:
Een hele lijstquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Best een hele lijst
Alle ramen en deuren worden vervangen, nieuwe badkamer, zonnepanelen, ventilatiesysteem...en nog een hoop andere dingen.
De eerste twee weken doen ze als het goed is wel het meeste binnen. Maar de badkamer zelf beginnen ze pas op 7 juli mee dus heb er wel even gedoe mee.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, mooi [ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat dat plan ook niet helemaal klopt [ afbeelding ]
Goede vraagquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele lijst
Energetische maatregelingen?
Ja dat las ik ook. Die panelen gaan wel werken maar het net is wel vol hier. Best een probleem.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef chufi het volgende:
Het stroomnet is vol dus die panelen gaan niet werken
Ik heb geen idee of dat nog bestaat ... "bouwvakvakantie" ..quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goede vraagdaar heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken maar dat zou best kunnen. Maar schoonmaak kan ook in de bouwvak bijvoorbeeld.
Het zal wellicht een issue zijn stroom retour te gevenquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja dat las ik ook. Die panelen gaan wel werken maar het net is wel vol hier. Best een probleem.
Jawel hoor....maar ik heb dat zelf bijv. ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat nog bestaat ... "bouwvakvakantie" ..
Volgens mij nog wel hoor. Vorig jaar nog wel tenminste 😉quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat nog bestaat ... "bouwvakvakantie" ..
Dat zal sowieso niet gaan denk ik. De energie van die panelen wordt ook over drie woningen verdeeld...hoe dat werkt weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal wellicht een issue zijn stroom retour te geven
Gewoon wat grote batterijen aanschaffenquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal sowieso niet gaan denk ik. De energie van die panelen wordt ook over drie woningen verdeeld...hoe dat werkt weet ik ook niet eigenlijk.
Dat is duur. Kabeltjes naar de buren doorsnijden is goedkoper.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat grote batterijen aanschaffen
Krijgen de buren ook panelen op hun dak ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is duur. Kabeltjes naar de buren doorsnijden is goedkoper.
Ja zoiets. Alleen mijn onderbuurman heeft geen dak maar krijgt wel een aansluiting op die zonnepanelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgen de buren ook panelen op hun dak ?
Nu zit ik weer in mijn eigen huis, dat nog in de steigers staat.quote:
Als je in hetzelfde pand zit, dan deel je het dak.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Alleen mijn onderbuurman heeft geen dak maar krijgt wel een aansluiting op die zonnepanelen.
Dat zal best maar ik zie het toch als mijn dakquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je in hetzelfde pand zit, dan deel je het dak.
Helaas die was al gestopt toen ik net op het veld kwam kijken ...quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie heeft Di Stefano nog 'live' zien voetballen?
Ellende alom dus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu zit ik weer in mijn eigen huis, dat nog in de steigers staat.
Ze beginnen elke dag rond 7 uur, ook op zaterdagen.
Vandaag gingen ze onaangekondigd in mijn buitenmuur boren. En ze hebben er gelijk maar even een paar planten uit getrokken…
Het is mooi geworden. Maar er wordt met een botte bijl gehakt, en ik blijf met de schade zitten.
Ah okquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets. Alleen mijn onderbuurman heeft geen dak maar krijgt wel een aansluiting op die zonnepanelen.
Starttijd op zaterdag kun je tegen in protest, en schade kun je verhalen, mits die plantjes je eigendom zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu zit ik weer in mijn eigen huis, dat nog in de steigers staat.
Ze beginnen elke dag rond 7 uur, ook op zaterdagen.
Vandaag gingen ze onaangekondigd in mijn buitenmuur boren. En ze hebben er gelijk maar even een paar planten uit getrokken…
Het is mooi geworden. Maar er wordt met een botte bijl gehakt, en ik blijf met de schade zitten.
Oh een kennerquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Starttijd op zaterdag kun je tegen in protest, en schade kun je verhalen, mits die plantjes je eigendom zijn.
Geldig voor Amsterdamquote:Een bedrijf mag (volgens Artikel 8.3 Bouwbesluit) bouw en sloopwerkzaamheden uitvoeren op maandag tot en met zaterdag van 07.00 tot 19.00 uur. Bij werkzaamheden die buiten deze tijden moet u een Ontheffing Geluid Bouw aanvragen.
Nooit van gehoord. waar is dat ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag begunn nova rock
[ afbeelding ]
Seht sehr gemütlich ausquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag begunn nova rock
[ afbeelding ]
Ja soms echt wel ...quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe pas 30 jaar bouwgerelateerd werk, en op renovatieprojecten waar je bij mensen aan of in het huis werkt die er gewoon nog wonen, is de standaard gewoon dat je pas om 8 uur begint.
Gewone bouwerijen beginnen meestal om 7 uur, maar zelfs dat is redelijk uniek, want da's echt iets Nederlands. Hier in Germanië begint alles pas om een uur of 8, wij ook, en wij staan meestal ergens in een weiland of in een bos. En dat is in veel landen zo. Nederlanders zijn gekkies.
lopend?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen fiets eindelijk ophalen,
geen bouwbesluit voor nodig
Ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Terug wel met een opgeladen batterij mag ik hopen
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk
Heb een echte fiets, niet dat elektrische gemiep
Beetje werken om vooruit te komen is prima voor mequote:
Ja zonder is wel weer wennenquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje werken om vooruit te komen is prima voor me
Dan is het gras nog niet lang genoeg, of zijn 'dinnetje woont daar 😋quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms echt wel ...
Eens in de week parkeert hier aan de overkant een gast met zn busje en zn aanhanger met grasmaaier ... staat een paar uur stil niets te doen en is dan weer weg ...
George?quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Hee ik zag dat Bush ook optrad vandaag ... alleen niet de Kate Bush
nee alternative rock bandquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Wie heeft zich nou weer niet geschoren?quote:Op donderdag 9 juni 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Ja echt vaag .... gisteren spotte ik hem na 3 uur en ging ie met een handmaaier aan de wandelquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan is het gras nog niet lang genoeg, of zijn 'dinnetje woont daar 😋
Maar nu nog nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
yep en ook bij
elke nova rock festival
was regen
Ah ok... dacht al een natte strip van het podium te zienquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
zeker hele dag somige konnten
niet spelen
Weet ik veel of dat vandaag wasquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
is toch alles voll modder daar
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik ben een varken knor knor![]()
1983
Wat heeft ie in de 90s gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 01:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in de 90s om dat
ze woest gewezen zijn
Dat is wel een hele aparte zegquote:
Hey Engine,quote:
Hey Dotquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine,waar ben je momenteel aan het werk in Nederland of?
O dat is een eindje uit de buurt. Ben je daar al eens eerder geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Jup deze week in Nederland aan het werk maar volgende week weet ik nog niet
Het is de bedoeling dat ik naar Zambia ga maar weet nog niet wanneer precies.
Morguh Marioquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je niet meer ? kinderen vermordet en
gekidnappt
Nee eerste keer. In Afrika alleen in Egypte geweest dus ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een eindje uit de buurt. Ben je daar al eens eerder geweest?
o dat is wel leuk dan weer eens wat andersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee eerste keer. In Afrika alleen in Egypte geweest dus ben wel benieuwd
O, ben je ziek?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
moet naar de kut vrouw doktor om 12 30
Fijne verjaardag!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan mag ik officieel hier posten
Dankejwel
Gynaecoloog?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
moet naar de kut vrouw doktor om 12 30
Feli MrsLquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan mag ik officieel hier posten
Dankejwel
Dankjewelquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Mrsloveable gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
En hier iedereen verder goedemorgen
Dankjewelquote:
Dankjewel Grootquote:
Zou hier ook niet overdreven blij van worden zeg maar ....quote:
Ik bibber al bij het kijken van dat filmpjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hier ook niet overdreven blij van worden zeg maar ....
Wauw dat is een gave plekquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
Op vakantie dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beestje?
[ afbeelding ]
Plantje
[ afbeelding ]
Heb je ooit die Top Gear aflevering gezien waar ze ook over zo'n weg reden?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bibber al bij het kijken van dat filmpje
Nope, klinkt goedquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ooit die Top Gear aflevering gezien waar ze ook over zo'n weg reden?
Omg!quote:
Ah even kijkenquote:
In theorie ja, je moet echter wel je ogen openhoudenquote:
Dat is wel jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie ja, je moet echter wel je ogen openhouden
Vooral het laatste stuk is spannend, de rest was een ritje door een parkjequote:
Er is meer ergens, weet alleen niet of dat op youtube staat. Of misschien wel een andere aflevering was.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral het laatste stuk is spannend, de rest was een ritje door een parkje
Pole position was nog nooit zo belangrijkquote:
Dat was toch vooral in Monaco?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Pole position was nog nooit zo belangrijk
Kan het helaas niet meer zien nu Ziggo het niet meer uitzendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Pole position was nog nooit zo belangrijk
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:50 schreef espri het volgende:
[..]Is dit echt?
Ik ben gek op orchideeën maar ze moeten me niet aankijken.
Ziggo eruit, Viaplay erinquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het helaas niet meer zien nu Ziggo het niet meer uitzend
Ga niet nog een abo nemen
IK heb even op het account van iemand mogen kijken maar ik vind viaplay niets eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ziggo eruit, Viaplay erin
En Viaplay heeft ook below deck best veel seizoenen. Heerlijke serie om op te zetten en dutje te doen
Zelfs Down Under... en veel skandinavische series...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ziggo eruit, Viaplay erin
En Viaplay heeft ook below deck best veel seizoenen. Heerlijke serie om op te zetten en dutje te doen
Wtfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:54 schreef Prisha het volgende:
@:pullup jouw geliefde boeren gaan binnenkort weer op pad
Ja die down under heb ik nog niks van gezien. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs Down Under... en veel skandinavische series...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die down under heb ik nog niks van gezien. Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:02 schreef pullup het volgende:
Jammer dat we hier niet van die afgronden hebben
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ongeluk of toch een droom van even zwemmen in een vat chocolade
https://www.ad.nl/buitenl(...)-chocolade~a314358b/
En helpt dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef mazaru het volgende:
Er vliegt de hele tijd een fruitvliegje om mijn hoofd. Als ik een webcam had dan zag ik er zo uit met mijn vliegenmepper in mijn hand
[ afbeelding ]
mazquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef mazaru het volgende:
Er vliegt de hele tijd een fruitvliegje om mijn hoofd. Als ik een webcam had dan zag ik er zo uit met mijn vliegenmepper in mijn hand
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Prisha het volgende:
Jongens, dit is prachtig!
Live stream van een telescope met de 4 planeten die nu zichtbaar zijn!
Mooi he!!!!! Je kan ook met blote oog zien, Mercurius ook nog, maar dan zie je ze allemaal uiteraard enkel als sterren.quote:
Heel fraaiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Prisha het volgende:
Mars leek even te bewegenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooi he!!!!! Je kan ook met blote oog zien, Mercurius ook nog, maar dan zie je ze allemaal uiteraard enkel als sterren.
Dit is zoooo cool!
Ik ben benieuwd of mijn broer met zijn telescope foto's aan het maken is.
Ze bewegen allemaalquote:
Dit is de lineup van morgenochtend. Mercurius is nog niet zichtbaar, die kun je volgende week op 16 Juni zien (23 graden ten westen van de zon)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
Wist wel dat ze allemaal te zien waren maar niet dat ze zo dichtbij elkaar zaten nu
quote:
Atmosferische storing waarschijnlijk. Je ziet dat regelmatig, dat ze iets lijken te bewegen/schuiven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toch is dat niet wat ik bedoelde. Zoefde even van links naar rechts en toen weer stabiel.
proostquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Zo! Eindelijk thuis en ik heb mezelf een glas Cava ingeschonken![]()
Hooi allen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Hooi allen
Straks botsen ze nog!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:31 schreef pullup het volgende:
Wist wel dat ze allemaal te zien waren maar niet dat ze zo dichtbij elkaar zaten nu
Ik had er zo'n zin inquote:
Proost hoor! @trappistje hierquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Hooi allen
Proostquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Proost hoor! @:trappistje hier![]()
Mja @:MrsLoveable is jarig he![]()
proost puzziequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Hooi allen
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proost![]()
Feliciteer haar maar , ik lig niet zo goed in ONZ
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proost![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proost![]()
+1quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:14 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ik had haar vanmorgen al gefeliciteerd, en je moet je niks aantrekken van onz als je haar wil feliciteren.
Desnoods stuur je haar een dm, kan jou het schelen.
Heb je die oven truck al geprobeerd? Nu ligt mijn rookoven in de oven met een bak amoniaquote:
Volgens mij welquote:
nee nog niet! Ik ga het dit weekend doen want die oven moet maandag schoon zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die oven truck al geprobeerd? Nu ligt mijn rookoven in de oven met een bak amonia[ link | afbeelding ]
Die hoort wat geblakerd te zijn, maar toch
Die oven ziet er niet echt vies uit? De mijne is niet om aan te zien. Ik hoop dat het gaat werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die oven truck al geprobeerd? Nu ligt mijn rookoven in de oven met een bak amonia[ link | afbeelding ]
Die hoort wat geblakerd te zijn, maar toch
quote:
Ziet er gaaf uit..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Prisha het volgende:
Nee die oven was na de schoonmaak, wat er in ligt is een andere oven (voor roken)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die oven ziet er niet echt vies uit? De mijne is niet om aan te zien. Ik hoop dat het gaat werken.
aha okquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die oven was na de schoonmaak, wat er in ligt is een andere oven (voor roken)
wat een gedoequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Haha, zo kan je idd ook een bal uit een plas water halen
[ twitter ]
Hij had idd ook zijn schoenen en sokken uit kunnen doenquote:
wat voor smaakquote:
watermeloen??? bestaan die? Nooit van een watermeloen milkshake gehoordquote:
Is dat een smaak?quote:
Ik ook niet, meestal de standaard smakenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
watermeloen??? bestaan die? Nooit van een watermeloen milkshake gehoord
Er zit geen smaak aan water meloen. Had je een water ijsjequote:
Tuurlijk zit daar wel smaak aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan water meloen. Had je een water ijsje
Lijkt me weeïg smaak hebben?quote:
Totaal niet kersen milkshake is ook een aanrader trouwensquote:
Alles met kersen sowieso, behalve bonbonsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Totaal niet kersen milkshake is ook een aanrader trouwens
meh. Te zoet. Aardbei en banaan is me ook te zoet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja duh !!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou zelf niet van kersenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles met kersen sowieso, behalve bonbons
Als kind die fout gemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles met kersen sowieso, behalve bonbons
Welke smaak vindt jij lekker dan van een milkshake of liever een magnum of een waterijsje?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
meh. Te zoet. Aardbei en banaan is me ook te zoet.
Dronken geworden of gelijk uitgespuugd?quote:
Ik ga voor waterijs of de magnumquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke smaak vindt jij lekker dan van een milkshake of liever een magnum of een waterijsje?
Vanille vind ik wel lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke smaak vindt jij lekker dan van een milkshake of liever een magnum of een waterijsje?
Af en toe wel lekker, maar ligt er ook aan wat je het koopt..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vanille vind ik wel lekker.
Maar ik heb zelden een milkshake. Ben er niet zo kapot van.
Wat smerig, ja uitgespuugd en ik moet die zooi nog steeds niet. Ik vind drank in mijn toetje niet lekker. Ik kook wel veel met drank maar dan is de alcohol er wel uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dronken geworden of gelijk uitgespuugd?
ja dat geloof ik wel. Ik neem aan dat je net niet bij de Mac of zo bent langsgeredenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Af en toe wel lekker, maar ligt er ook aan wat je het koopt..
En tiramisu ook niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat smerig, ja uitgespuugd en ik moet die zooi nog steeds niet. Ik vind drank in mijn toetje niet lekker. Ik kook wel veel met drank maar dan is de alcohol er wel uit.
Nee gewoon een snackbarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel. Ik neem aan dat je net niet bij de Mac of zo bent langsgereden
Die van de Febo zijn primaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel. Ik neem aan dat je net niet bij de Mac of zo bent langsgereden
Ja dat lust ik welquote:
quote:
Oh kun je ze daar ook kopen? Ik kom nooit bij snackbars. We hebben hier in het dorp eentje geloof ik.quote:
Ik haal ze ook vaak bij de ijszaak hier. Dat is wat prijziger want er gaan best wat bolletjes inquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Oh kun je ze daar ook kopen? Ik kom nooit bij snackbars. We hebben hier in het dorp eentje geloof ik.
Dat trek ik dus niet. Geef me een ijsje en een glas wodka. Dat is primaquote:
Denk niet dat er een snackbar is waar ze geen milkshakes hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Oh kun je ze daar ook kopen? Ik kom nooit bij snackbars. We hebben hier in het dorp eentje geloof ik.
Daar haal je je pistache ijsjesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haal ze ook vaak bij de ijszaak hier. Dat is wat prijziger want er gaan best wat bolletjes in
quote:
Soms is Den Haag leukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:00 schreef pullup het volgende:
Man3
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Naja Den Haag
Ik ben niet van het zwaaien, maar ik doe het toch evenquote:
Ja, groetjes aan beidenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zwaaien, maar ik doe het toch evenNijn groeten aan je Silverfox
Als je wilt weten of je met een goede ijssalon te maken hebt hoef je alleen maar zijn citroenijs te proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]Zeker
Daarnet citroenijs en hij keek me aan of ik gek wasgeworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hij zwaait terug..met een biertjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet van het zwaaien, maar ik doe het toch evenNijn groeten aan je Silverfox
Ik ga er naar toe hoor. Ik pak een trekker bij mijn ouders en ik ga er zo tussen rijden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je wilt weten of je met een goede ijssalon te maken hebt hoef je alleen maar zijn citroenijs te proberen.
[ afbeelding ]
De beste ijssalon: Luciano in Wassenaar. Meerdere malen verkozen tot beste ijsboer van het jaar.![]()
Dit was de lokale ijsboer uit mijn jeugd en intussen hebben ze filialen door het hele land.
Maar niet in Noordwijk.![]()
Niet ontspoileren als je op dieet bent.
Die zit hier nu ook in de theresiasyraat..mega ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
[..]
Als je wilt weten of je met een goede ijssalon te maken hebt hoef je alleen maar zijn citroenijs te proberen.
[ afbeelding ]
De beste ijssalon: Luciano in Wassenaar. Meerdere malen verkozen tot beste ijsboer van het jaar.![]()
Dit was de lokale ijsboer uit mijn jeugd en intussen hebben ze filialen door het hele land.
Hier in Zutphen is er ook een tot beste van het jaar gekozen. Heb er nog nooit ijs gehaald. Het is daar altijd zo ontzettend druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zit hier tegenover
https://www.jordino.nl/
Alles zelf gemaaktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen volle hoop ikquote:
Daar gaat je slanke lijntje weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zit hier nu ook in de theresiasyraat..mega ijs![]()
Nee, gekkie...nooit morsen met drank.quote:
Ik kan nog maar 2 bolletjes opquote:
Met een heel klein shirtje aanquote:
Als je goede spullen verkoopt, trek je veel volk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Zutphen is er ook een tot beste van het jaar gekozen. Heb er nog nooit ijs gehaald. Het is daar altijd zo ontzettend druk.
Lekker en gelijk gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je goede spullen verkoopt, trek je veel volk.
Als we bij mijn ouders geweest zijn rijden we meestal nog even het dorp in om een ijsje te eten op het terrasje. Doen we gelijk onze boodschappen op de Luifelbaan.
Dat is altijd het lekkerstquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal eens
Deze zit hier tegenover
https://www.jordino.nl/
Alles zelf gemaakt
Dat maakt de keuze een stuk moeilijker. Want welke 2 smaken neem je dan...quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en gelijk gezellig
Hier is het bij een banket bakker een heel klein zaakje. Me sen staan buiten in de rij 🤣.
Veel succes daarmeequote:
Er zitten hier veel te veel van die ijswinkels van IJscuypje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is altijd het lekkerst
In Den Haag zit ook een heel bekende ijsboer, Florencia.
Die zijn op enig moment ook gaan leveren aan lokale en regionale wederverkopers. En heel gek, maar ik ben een beetje uitgekeken op hun ijs.
Hier is het ook altijd behoorlijk druk. Daarom kom ik altijd vroeg, het laatste stukje van mijn hardloopuurtje altijd even langs de bakker. En intussen dekt meisjelief thuis de ontbijttafel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en gelijk gezellig
Hier is het bij een banket bakker een heel klein zaakje. Me sen staan buiten in de rij 🤣.
In Vlaanderen zie je overal het IJsboerke.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten hier veel te veel van die ijswinkels van IJscuypje.
Ook een soort grote keten ondertusssen en best saaiig ijs
Dat heb je goed voor elkaar dan 😏quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier is het ook altijd behoorlijk druk. Daarom kom ik altijd vroeg, het laatste stukje van mijn hardloopuurtje altijd even langs de bakker. En intussen dekt meisjelief thuis de ontbijttafel.
Choco/hazelnootquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat maakt de keuze een stuk moeilijker. Want welke 2 smaken neem je dan...
Perfecte samenwerking. Als ik thuis ben kunnen we gelijk aanvallen, de broodjes zijn nog warm.quote:
Ik wil er altijd toch wel een fruitje bij.quote:
Zo dan... het leeft nog.quote:
Hey Tonquote:
Z'n gangetje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:04 schreef tonja het volgende:
[..]Gewoon blijven ademen
Hoe is het met jou?
Het goeie levenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Z'n gangetje.
Een paar pondjes erbij.
Had je deze weleens gehoord?quote:
Wow! Daar moet ik nog wel een paar jaartjes voor oefenenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had je deze weleens gehoord?
Meisje geeft Monk-solootje weg op gitaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |