abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:22:21 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205025286
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Volgens mij is er iets met beschermde diersoort of zo -O-
Al denk ik dat sommige buren per ongeluk wel zoiets zouden kunnen gaan organiseren. De irritatie is groot.
Beschermde diersoorten kunnen toch wel tegen regen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205025351
Kijk, iemand schreef een column over één van mijn stokpaardjes *O*
Is Val van Trap al geweest?

Echt, zo vaak mensen die van de trap vallen en ernstig letsel oplopen :X (en een aantal jaar geleden moeder mèt baby....dat liep ook niet goed af voor de baby).

Samenvatting colum:

quote:
Ik hoop dat u nu begrijpt dat het aller- allergevaarlijkste wat u vandaag gaat doen, de trap op- en aflopen is. En zeker beneveld, beschonken of anderzijds onder invloed. Er zijn veel te weinig mensen die zich dat voldoende realiseren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:26:54 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_205025400
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kan de plaatselijke brandweer niet toevallig een waterslangtraining houden rond 03:30 in de ochtend zonder gebruik te maken van zwaailichten e.d. ? O-)
Voor dit jaar zal er weinig aan te doen zijn. Voor volgend jaar zijn er wel mogelijkheden.
Kijk nu goed waar er nesten gemaakt zijn. En waar deze plekken aan voldoen. hoog en bepaalde takken.
In het najaar of vroege voorjaar een goede snoeibeurt door de betreffende bomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:28:19 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205025424
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Beschermde diersoorten kunnen toch wel tegen regen?
Moet je ze wel echt doodmaken met de waterstraal.

Hier krijg je ze ook niet meer weg. Gelukkig tot nu toe weinig overlast en het bosje is klein dus heb ook goede hoop dat het groepje niet veel groter wordt.
En anders gebeurd overlast bestrijden hier gewoon op de boeren manier. Luchtbuks erop. _O-
pi_205025439
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, iemand schreef een column over één van mijn stokpaardjes *O*
Is Val van Trap al geweest?

Echt, zo vaak mensen die van de trap vallen en ernstig letsel oplopen :X (en een aantal jaar geleden moeder mèt baby....dat liep ook niet goed af voor de baby).
Dronkenschap heeft zijn voor- en nadelen dacht ik.
Minder stabiel dus groter valgevaar, maar ook langzamere reflexen waardoor je wat meer meegeeft tijdens de val. En de grootste dronkaard er met weinig kleer- of andere scheuren vanaf kan komen.
Tot op zekere hoogte natuurlijk :7

Niet vallen is altijd beter :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:29:45 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205025449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, iemand schreef een column over één van mijn stokpaardjes *O*
Is Val van Trap al geweest?

Echt, zo vaak mensen die van de trap vallen en ernstig letsel oplopen :X (en een aantal jaar geleden moeder mèt baby....dat liep ook niet goed af voor de baby).

Samenvatting colum:
[..]

Oef. Misschien moeten we onze trapleuning eens ophangen dan.
Spoilers!
pi_205025463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor dit jaar zal er weinig aan te doen zijn. Voor volgend jaar zijn er wel mogelijkheden.
Kijk nu goed waar er nesten gemaakt zijn. En waar deze plekken aan voldoen. hoog en bepaalde takken.
In het najaar of vroege voorjaar een goede snoeibeurt door de betreffende bomen.
Daarom is de gemeente ingeschakeld. Hun bomen en ruim 20m is best hoog voor de gemiddeld Harry om in te klimmen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Moet je ze wel echt doodmaken met de waterstraal.

Hier krijg je ze ook niet meer weg. Gelukkig tot nu toe weinig overlast en het bosje is klein dus heb ook goede hoop dat het groepje niet veel groter wordt.
En anders gebeurd overlast bestrijden hier gewoon op de boeren manier. Luchtbuks erop. _O-
City life -O- Luchtbuks valt erg op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:30:27 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205025464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Moet je ze wel echt doodmaken met de waterstraal.

Hier krijg je ze ook niet meer weg. Gelukkig tot nu toe weinig overlast en het bosje is klein dus heb ook goede hoop dat het groepje niet veel groter wordt.
En anders gebeurd overlast bestrijden hier gewoon op de boeren manier. Luchtbuks erop. _O-
Nou de nesten uit de bomen spoelen lijkt me al een flinke stap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205025509
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oef. Misschien moeten we onze trapleuning eens ophangen dan.
:Y Ik zie in dat Funda topic soms ook trappen langs komen die gewoon echt gevaarlijk zijn _O-

Sowieso kan vallen heel gevaarlijk zijn, maar van de trap af vallen loopt regelmatig niet goed af. Je hebt doorgaans ook geen helm op als je de trap op en af gaat :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:33:57 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205025526
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heb je ook roeken?

Ik wel *O*

Terras ondergescheten, auto’s een straat verderop ook. Elke dag.
En HERRIE. HERRIE! Zo rond zonsopgang bij voorkeur :')

Volgende week is er een wijkbijeenkomst ter ere van de (bestrijding van) de roek. Ik kan dan niet en heb er relatief weinig last van maar voor mijn buren hoop ik dat er een oplossing wordt gevonden. Vorig jaar waren ze al druk, nu is het echt niet meer gezellig.
Jeetje, een heuse wijkbijeenkomst om een vogel.

Ik heb geen idee of we roeken hebben. Wel van die redelijk grote gevallen die een hoop lawaai maken. Maar of ik wakker wordt van eksters, roeken of kauwen weet ik niet. Als de één het niet is, is de ander het wel denk ik. Of van gewoon gefluit. Of gekakel. Gekwaak is ook een optie. Ik prop mijn oordopje er weer in en pit verder.
Spoilers!
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:34:07 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_205025532
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nou de nesten uit de bomen spoelen lijkt me al een flinke stap
Gezien de nesten de voorjaarsstormen zonder problemen hebben overleefd geeft ik de waterspuit 20 meter omhoog weinig kans van slagen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205025564
Iemand van mijn eetclubje woont in een bovenwoning uit 1900. Met een dood dood dood enge trap. Heel stijl, smalle treden, rare bocht.
Naar boven gaat prima, maar eraf. Eerste deel, tot na de rare bocht, heeft geen leuning. Het zijn treden en ik bibber iedere keer weer. En dan buiten de voordeur ook nog weer een trap naar beneden zonder leuning.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:36:04 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205025579
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y Ik zie in dat Funda topic soms ook trappen langs komen die gewoon echt gevaarlijk zijn _O-

Sowieso kan vallen heel gevaarlijk zijn, maar van de trap af vallen loopt regelmatig niet goed af. Je hebt doorgaans ook geen helm op als je de trap op en af gaat :+
We hebben een glazen deur onderaan de trap :D

We durven die leuning niet zo goed zelf op te hangen. We zijn bang dat we het verpesten.
Spoilers!
pi_205025609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Iemand van mijn eetclubje woont in een bovenwoning uit 1900. Met een dood dood dood enge trap. Heel stijl, smalle treden, rare bocht.
Naar boven gaat prima, maar eraf. Eerste deel, tot na de rare bocht, heeft geen leuning. Het zijn treden en ik bibber iedere keer weer. En dan buiten de voordeur ook nog weer een trap naar beneden zonder leuning.
Dat klinkt ook oprecht heel eng. En zeker als je niet goed ter been bent of wat ouder :X
Mijn oom en tante zijn uiteindelijk verhuisd vanwege hun trap. Die woonden in een wat ouder pand aan de Prinsesseweg/straat in Arnhem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205025644
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jeetje, een heuse wijkbijeenkomst om een vogel.

Ik heb geen idee of we roeken hebben. Wel van die redelijk grote gevallen die een hoop lawaai maken. Maar of ik wakker wordt van eksters, roeken of kauwen weet ik niet. Als de één het niet is, is de ander het wel denk ik. Of van gewoon gefluit. Of gekakel. Gekwaak is ook een optie. Ik prop mijn oordopje er weer in en pit verder.
Ze zijn er al jaren, de buurt is ook al jaren in verweer (petities ditdat) maar tot dit jaar vond ik er ook niet zoveel van. Nu zitten auto’s echt onder de derrie, net als mijn tuinset en begin ik het ochtend concert ook wel zat te worden. Oordopjes haat ik echter nog meer :P

Dus ik lift lekker mee met buurtacties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:41:52 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205025662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nou de nesten uit de bomen spoelen lijkt me al een flinke stap
Als ze eruit waaien na een storm maken ze meteen nieuwe. Dus denk het niet.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:42:47 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205025674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Iemand van mijn eetclubje woont in een bovenwoning uit 1900. Met een dood dood dood enge trap. Heel stijl, smalle treden, rare bocht.
Naar boven gaat prima, maar eraf. Eerste deel, tot na de rare bocht, heeft geen leuning. Het zijn treden en ik bibber iedere keer weer. En dan buiten de voordeur ook nog weer een trap naar beneden zonder leuning.
Brr :X
Spoilers!
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:43:18 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205025686
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ze zijn er al jaren, de buurt is ook al jaren in verweer (petities ditdat) maar tot dit jaar vond ik er ook niet zoveel van. Nu zitten auto’s echt onder de derrie, net als mijn tuinset en begin ik het ochtend concert ook wel zat te worden. Oordopjes haat ik echter nog meer :P

Dus ik lift lekker mee met buurtacties.
Wat een terroristen.
Spoilers!
pi_205025689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat klinkt ook oprecht heel eng. En zeker als je niet goed ter been bent of wat ouder :X
Mijn oom en tante zijn uiteindelijk verhuisd vanwege hun trap. Die woonden in een wat ouder pand aan de Prinsesseweg/straat in Arnhem.
Dat zijn dezelfde soort huizen ja. Prachtige huizen maar enge trappen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205025729
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat zijn dezelfde soort huizen ja. Prachtige huizen maar enge trappen
Ik moest er direct aan denken toen jij die trap beschreef. want zo'n trap hadden zij ook :D Stuk zonder leuning, smal en super stijl.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205025784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moest er direct aan denken toen jij die trap beschreef. want zo'n trap hadden zij ook :D Stuk zonder leuning, smal en super stijl.
Steil :(

Tenzij het een hippe trap is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 juni 2022 @ 21:50:26 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205025791
Welke beesten pas echt een kut geluid maken: pauwen _O-
Gelukkig wonen ze wat verder weg. Zou me kapot schrikken smorgens anders.
pi_205025804
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

Steil :(

Tenzij het een hippe trap is.
Het was retro-hip :7

(en eh, jeeeezus, steil ja 8)7 )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205025818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Welke beesten pas echt een kut geluid maken: pauwen _O-
Gelukkig wonen ze wat verder weg. Zou me kapot schrikken smorgens anders.
En ganzen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205025845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Welke beesten pas echt een kut geluid maken: pauwen _O-
Gelukkig wonen ze wat verder weg. Zou me kapot schrikken smorgens anders.
Pauwen zijn geweldig _O_
Wij hadden een heer (en een schuur), de buren hadden een dame. Elke lente feest _O-

Lang leve het platteland, waar men er minder hinder van ervaart. Daar zouden ze van een roek of 30 ook niet opkijken. Maar die zouden dan ook geen auto’s onderschijten daar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')