SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig
De bron voor alle gegevens is de officiële site van de FIA. Snelste pitstop is gemeten vanaf in- en uitrijden pits.
De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
Gebruik dit format om voorspelling te plaatsen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar einduitslag vorig jaar: flipsen in F1 / Voorspel de uitslag (spel), seizoen 2021
7 duizendstequote:Op donderdag 9 juni 2022 22:44 schreef 4-elements het volgende:
GP Baku
4-elements - Ferrari
Q-time: 1.41.352
Dit inderdaad. Het uitvallen van beide Ferrari's kost me veel punten. Gelukkig maakt de overwinning van mijn teamgenoot veel goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:15 schreef flipsen het volgende:
Pffff, maar even HEEL SNEL VERGETEN deze ronde![]()
![]()
Je hebt Russell zowel op P4 als P5?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:37 schreef WEST het volgende:
Canada,
WEST - AT
VT1: Leclerc
VT2: Leclerc
VT3: Leclerc
Q3 1: Leclerc
Q3 2: Verstappen
Q3 3: Perez
Q-time: 1.10.123
Q-Max: Red Bull
R1: Verstappen
R2: Perez
R3: Leclerc
R4: Russel
R5: Russel
R6: Norris
R7: Hamilton
R8: Gasly
R9: Alonso
R10: Ricciardo
Snelste ronde: Perez
Snelste pitsstop: Red Bull
Eerste uitvaller: Alfa
Zelfde ronde: 6
quote:Op zondag 19 juni 2022 07:42 schreef Danny het volgende:
Wat de neuk heb ik zitten doen met mijn quali voorspelling dan
Ja kak dan telt P4 😅quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt 'm wel gewonnen, gefeliciteerd!
Zo zie je maar weer. Het kan Friezen, het kan dooienquote:
VAR heeft het gezien en oordeel:quote:
quote:De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
Thanks!quote:
VT1quote:Op donderdag 7 juli 2022 08:27 schreef Tarado het volgende:
@:flipsen heb je dat sprintraceweekendformat nog ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |