jij bakquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Liever te kritisch dan juichen om alles wat je club doet
Goh.quote:"Het is duidelijk een mislukking geweest", zei Lallement voor de Franse senaat over de organisatie van de Champions League-finale. "Het was een mislukking, omdat mensen omver werden geduwd en aangevallen zijn. Het was een mislukking, omdat het imago van het land is geschaad", werd hij geciteerd door Sky.
Eerder werd de schuld vanuit de Franse autoriteiten nog bij de supporters gelegd. Zo werd er gesteld dat er liefst 40.000 mensen zonder kaartje of met een nepticket probeerden binnen te komen. Lallement erkende echter dat er geen bewijs is voor die uitspraken.
"De cijfers zijn niet onderzocht, maar komen uit feedback van de autoriteiten", zo verklaarde hij. "Misschien had ik het mis, maar het was gebaseerd op de informatie die ik had vergaard."
Hap je nu alsnog?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Mee eens, maar op @Paul na is iedereen hier vrij kritisch op zijn club.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
Oneensquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar op @:paul na is iedereen hier vrij kritisch op zijn club.
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om Feyenoord goed in te schatten in vergelijking met andere clubs, simpelweg omdat ik Feyenoord altijd zie spelen en ook thuis, en andere clubs niet. De laatste keer dat ik Ajax op het veld zag spelen is inmiddels drie en een half jaar terug, dan is het moeilijk om een goed beeld te krijgen van de verhoudingen buiten wat je op TV en in de onderlinge resultaten ziet. Op het veld vind ik het veel makkelijker de verhoudingen goed in te schatten dan op beeld.
Maar dit seizoen was mijn inschatting voor de verandering aardig juist.
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terugquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.
huhquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hap je nu alsnog?Zo ken ik je niet GGMM!
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh
Volgens mij kan je het weer eens niet volgen.
Ik vind de weg naar de kuip altijd wel een avontuur op zichquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terug
Begin anders gelijk aan het diner joh fluitketel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef KingRoland het volgende:
Vanwege een bijzondere loop van omstandigheden begin ik nu pas met lunchen.
Wowquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Begin anders gelijk aan het diner joh fluitketel.
ik denk wel dat het helpt als je voetbal ook 3 dimensionaal hebt gezien om het 2 dimensionale juist in te schatten maar wat mij betreft ook TV>stadionquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan, ja. Ik vind het in het stadion vaak wat lastiger beoordelen. Kijk ook altijd nog even een uitgebreide samenvatting terug
Misschien moeten we jou in 4 gelijke vlakken verdelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
misschien moet je dit topic in 4 gelijke vlakken verdelen
Objectief kijk ik er toch al niet echt naarquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat ik vaak in een stadion kom maar ik krijg dan echt veel minder mee juist. Naast dat je (vanwege o.a. de omgeving) er ook wat minder objectief naar kijkt in mijn ogen.
Ik hou ook van voetbal jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Objectief kijk ik er toch al niet echt naar
Maar ik voel op zich de verhoudingen tijdens wedstrijden prima aan, ik vind het ook leuk om erop te letten waar de ruimtes liggen. Wanneer de loopactie goed is maar de dieptepass niet aankomt zie je dat in het stadion veel beter dan op TV bijvoorbeeld. Plus je kan op specifieke spelers letten wanneer ze niet aan de bal zijn. Het liefst zit ik ook altijd op de tweede ring omdat je dan echt goed kan kijken waar iedereen loopt.
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Objectief kijk ik er toch al niet echt naar
Maar ik voel op zich de verhoudingen tijdens wedstrijden prima aan, ik vind het ook leuk om erop te letten waar de ruimtes liggen. Wanneer de loopactie goed is maar de dieptepass niet aankomt zie je dat in het stadion veel beter dan op TV bijvoorbeeld. Plus je kan op specifieke spelers letten wanneer ze niet aan de bal zijn. Het liefst zit ik ook altijd op de tweede ring omdat je dan echt goed kan kijken waar iedereen loopt.
Op TV is het gewoon veel lastiger te zien waar de ruimtes liggen, met name in de omschakeling (dus als één ploeg veel aanvalt/balbezit heeft en de andere ploeg op de counter speelt wie nou echt het overwicht heeft).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |