Maar niet in deze, KAAPSTAD DAT JE D"R BENTquote:Op donderdag 9 juni 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
Iedereen slapen dus ... OK .. Morgenvroeg weer verder dan..
OK dan .... geniet ze straks..quote:Op donderdag 9 juni 2022 01:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar niet in deze, KAAPSTAD DAT JE D"R BENTJe kwam 6 minuten / 2 alco consumpties na mij, hund
![]()
Caresz
Nighty night
Hooi Angina, dit is een onrechtmatig topic van Sjoef met duistere redenen!!@£!@ Zie nieuw topic met infoooo>>>quote:
Sodeeee! Mogguh!quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik kan ook niet even een weekje weg zijn he.![]()
Mogge
Hoe was je vakantie, boot en Friesland? Of komt dat nog? Antwoorden svp in andere topicquote:Op donderdag 9 juni 2022 06:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik kan ook niet even een weekje weg zijn he.![]()
Mogge
Oeps. Dat hoop ik ook 🤣quote:
Dat is wel een leuk verhaalquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4881974d64892dc99ab7
Cliffs of Moher in de thumbnailquote:
Gisteren had ik pittig last. Vandaag gaat het primaquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:47 schreef drakin het volgende:
Iemand hooikoorts?
Voor de rest, bloemetjes ruiken heerlijk in de tuin![]()
[ afbeelding ]
quote:
Knoflook smaakt misschien wel net zo lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
Net terug van het tuintje en ik heb meegekregen:
- Zak vol met verse aardbeien
- Knoflook (zijn alleen niet zo goed gelukt; heel kleine bolletjes met kleine teentjes, maar ik ga er toch wat van proberen te maken)
- Stekjes munt en oregano
quote:
Ik maak Quiche vanavond, wel met provencaalse kruiden maar geen oreganoquote:
Koriander dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak Quiche vanavond, wel met provencaalse kruiden maar geen oregano
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak Quiche vanavond, wel met provencaalse kruiden maar geen oregano
Barbaarquote:
regen helpt tegen hooikoortsquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren had ik pittig last. Vandaag gaat het prima
Gisteren was echt voor het eerst dat ik er last van had. Hopelijk ook voor het laatst weer dit jaarquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:02 schreef drakin het volgende:
[..]
regen helpt tegen hooikoorts
Ik hoop op veel zon het weekend
Het zit diep hè.quote:
Met of zonder koriander?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eet tegenwoordig alleen maar rauw orgaan vlees
Moet je dat eens proberenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen überhaupt denken te weten hoe zeep smaakt. Ik ben nooit op het idee gekomen om dat te proeven.
Nee, geen behoefte aan. Geef mij maar korianderquote:
Zo vaak al zeep in mijn bek gekregen......quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen überhaupt denken te weten hoe zeep smaakt. Ik ben nooit op het idee gekomen om dat te proeven.
Peterselie vind ik ook bahquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan. Geef mij maar koriander
Of shampoo in je ogenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo vaak al zeep in mijn bek gekregen......
Goed ideequote:
Ja qua smaak maakt het misschien niet veel uit. Is alleen wat meer werk om de teentjes eruit te peuterenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Knoflook smaakt misschien wel net zo lekker
Is dat een gezamenlijke moestuin?
Die zie jij gewoon overal. Zelfs in een film over Utrecht.quote:
Quiche met koriander lijkt me dan ook oprecht niet lekker, zeg ik als korianderliefhebberquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef pullup het volgende:
![]()
En ik vind het niet eens naar zeep smaken
Maar no way dat dat spul in de buurt van mijn quiche gaat komen
Dat is wel leuk, ook een leuke bezigheid etc..quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja qua smaak maakt het misschien niet veel uit. Is alleen wat meer werk om de teentjes eruit te peuteren![]()
Het is een gezamenlijke moestuin van het buurtteam waar ik therapie volg. Elke donderdagochtend gaan we er met een groepje heen om het tuintje bij te houden
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zie jij gewoon overal. Zelfs in een film over Utrecht.
Die douchen met mond openquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Het klinkt allemaal mooi, alleen of het nou echt wat gaat oplossen .......quote:
Kom maar op een manier achterquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal mooi, alleen of het nou echt wat gaat oplossen .......
Mwah, alleen proberen is echt niet de manier in deze volgens mij.quote:
Zoals in die oude Fa-reclames.quote:
Ik per ongeluk. Met een zeepje, dus niet van dat vloeibare zeep. Niet helemaal onder mijn nagels weggewassen of zo. Dat gebeurde vroeger wel eens.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Die weet ik niet meerquote:
Blote borsten SCHANDE !!!!quote:
Jij keek naar de mond of die open of dicht was?quote:
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, alleen proberen is echt niet de manier in deze volgens mij.
Nou enquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
Aardbeitjes en knoflookjes net schoongemaakt, stekjes in potjes gedaan en van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook maar frambozen in mijn eigen tuin te plukken
Mag gewoon hierquote:
Dat klinkt idd als een leuke training..quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Hoogwerker training gehad vandaag. Was best leuk met die dingen spelen. Spijkerpoepen met een hoogwerker is best lastig
Ik had een keer een voorman die was heel de ochtend weg ook niet te bereiken die bleek vast te staan in een hoogwerker op een plek waar bijna niemand kwamquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Hoogwerker training gehad vandaag. Was best leuk met die dingen spelen. Spijkerpoepen met een hoogwerker is best lastig
Ah arme man..quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een keer een voorman die was heel de ochtend weg ook niet te bereiken die bleek vast te staan in een hoogwerker op een plek waar bijna niemand kwam
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een keer een voorman die was heel de ochtend weg ook niet te bereiken die bleek vast te staan in een hoogwerker op een plek waar bijna niemand kwam
Achteraf kon hij er vast ook wel om lachen denk ik..quote:
Ik heb ook wel collega's die ik het best gun om een paar uur vast te zittenquote:
Altijd 2 mensen en een portofoonquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daarom heb ik vandaag geleerd dat je altijd met twee bent. Eentje op de grond
Maar denk dat z'n situaties nog best vaak voorkomen.
Prima limoenen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De frisheid van "wilde" limoenen
[ link | afbeelding ]
Die portofoon is de instructeur vergeten danquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Altijd 2 mensen en een portofoon
Wildequote:
Ik heb veel gekke dingen meegemaakt met kranen en hoogwerkersquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die portofoon is de instructeur vergeten dan
Ja ik vind wilde limoenen ook best engquote:
Ik gelukkig nog nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb veel gekke dingen meegemaakt met kranen en hoogwerkers
Schijnen de beste limoenen te zijn.quote:
Noem ik ook een hoogwerkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had vorig jaar nog een training met schaarliften
Ik moet niet te snel scrollenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had vorig jaar nog een training met schaarliften
Met een manmoet kraan in een personen hijsbak heb ik ook vaak gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog niet
Maar die hoogwerkers hier gaan niet zo hoog. Als je naar 50 meter ofzo gaat neem je vanzelfsprekend een portofoon mee. Moet je ook maar durven trouwens.
Ja dat lijkt mij ook niks.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een manmoet kraan in een personen hijsbak heb ik ook vaak gedaan
Ik las snel wat anders. Er hingen jaren geleden een boel posters van 538 Decibel en ik las altijd 538 Debielquote:
Welke Adelina?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was ook redelijk eng en adeline enzo maar dat leer je te overheersen
Prachtige film, ik heb Kursk opgeslagen (Prime video) pingquote:
oh noquote:
Goed nummerquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:13 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit zo'n debiel ploegje op mijn werk, die dachten dat het beter kon. Beetje team building waar niemand op zat te wachten. Nare mensen en verplichte shit. Dat heette "Op Koers" Dat werd al snel op Kurks. En het was waar
[[/youtube]quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Goed nummer
De frenchcore versie is ook leuk.
Ik heb die gasten van Op Koers ook op mijn toenmalige werk gehad, Steeds Beter heette dat project, wat een kolder was dat, dure kolder.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:13 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit zo'n debiel ploegje op mijn werk, die dachten dat het beter kon. Beetje team building waar niemand op zat te wachten. Nare mensen en verplichte shit. Dat heette "Op Koers" Dat werd al snel op Kurks. En het was waar
Joh ik heb echt overnacht in landhuizen met alles erop en eraan. Ik was een IT'er en dan moet je toneel stukjes voor de camera doen. Ik weigerde dat, maar al snel werd duidelijk dat ik moest. Ik was lastig. Fuck die shit !! En idd klauwen met geld gekost. Meeste werden er alleen maar opstandiger door.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die gasten van Op Koers ook op mijn toenmalige werk gehad, Steeds Beter heette dat project, wat een kolder was dat, dure kolder.
Helemaal niks mis mee.quote:
Pff spidermanquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, je eigen teddybeer waterboarden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij moet nog groeienquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heeft de beer dorst, maar wel een vreemde manier om drinken te gevenquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien heeft de beer dorst, maar wel een vreemde manier om drinken te geven
Enigste damequote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef Soury het volgende:
Maar we hadden wel lol daarIk was de enigste dame daar. Iedereen sliep in het gebouw en ik werd weggeloosd naar een bij gebouw waar ik in mijn uppie lag
Ja is het enige? Ik weet dat nooit, maar ik was wel enigquote:
Spinnen kunnen ook niet tegen waterquote:
Die kinderen die hem nog even nat spetterenquote:
Als ie niet verzuipt wil bugspray ook wel helpenquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kinderen die hem nog even nat spetteren
Ik vind jou ook enigquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is het enige? Ik weet dat nooit, maar ik was wel enig
Oh jaquote:
Ans achterafquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Is t niet deze vGC / laat hier je smiley eten zien!
Je bent me net voorquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor vrolijk eten heb je morgen voor ons in petto?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nog geen idee wat ik morgen ga eten..quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor vrolijk eten heb je morgen voor ons in petto?
Iemand die kloons haatquote:
Ik verwacht minimaal taartquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen idee wat ik morgen ga eten..
Met een smoel eropquote:
Ik haat die video's waar mensen met hun gezicht in een taart worden gedrukt. Ik snap de lol er niet van.quote:
Lijkt me best pijnlijk ook, maar een taartgevecht waarbij je dus met taarten naar elkaar mag gooien lijkt me dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die video's waar mensen met hun gezicht in een taart worden gedrukt. Ik snap de lol er niet van.
Dat is meestal schuim. In echte taarten zitten vaak stokjes en die kaarsjes kunnen ook naar zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk ook, maar een taartgevecht waarbij je dus met taarten naar elkaar mag gooien lijkt me dan wel weer leuk.
Ik heb nog nooit een stok in mijn taart gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal schuim. In echte taarten zitten vaak stokjes en die kaarsjes kunnen ook naar zijn
Bruidstaarten vaak om de boel recht te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stok in mijn taart gehad.
Stokstaartjequote:Op donderdag 9 juni 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stok in mijn taart gehad.
Dat is al zo lang geleden, dat kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Bruidstaarten vaak om de boel recht te houden
Je gezicht is er ook niet ingedrukt neem ik aan. Maar verder heb ik er geen verstand vanquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden, dat kan ik me niet herinneren.
Welke bedoelde je dan.. in centrum zit alleen een bakker bart.. komt wel een nieuwe lunchroom/gebak dingquote:
Er zat vroeger een Toppie in BNW. Even zoeken…quote:
Bakker Bart is geen bakkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke bedoelde je dan.. in centrum zit alleen een bakker bart.. komt wel een nieuwe lunchroom/gebak ding
Dan was het meteen uit met de pret.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gezicht is er ook niet ingedrukt neem ik aan. Maar verder heb ik er geen verstand van
Ja echt he?quote:
Deze was het: @Toppie_quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zat vroeger een Toppie in BNW. Even zoeken…
En wat die heeft te melden?quote:
Ernst Puik, was een legende. Ik weet dat ie inmiddels is overleden (10 jaar terug) maar misschien bestond ze zaak nog ..quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke bedoelde je dan.. in centrum zit alleen een bakker bart.. komt wel een nieuwe lunchroom/gebak ding
Best veel. Maar die is al een paar jaar niet meer actief.quote:
Waar ik eerst woonde was De rond daar heb ik regelmatig nachtelijk broodjes gehaaldquote:
Niks dusquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Best veel. Maar die is al een paar jaar niet meer actief.
Oh nee die staat al jaren leeg helaas..quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ernst Puik, was een legende. Ik weet dat ie inmiddels is overleden (10 jaar terug) maar misschien bestond ze zaak nog ..
Ik zag het op streetviewquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee die staat al jaren leeg helaas..
Maar centrum wordt er sowieso niet beter op, ook al zijn er wel plannenquote:
Het zijn snoepwinkels, het zou beter moeten worden maar de viswinkel moest weg. Omdat mensen daar een broodje aten. Dat mag niet. Koekoek. De hele binnenstad is kaas, snoep en stroopwafelsquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar centrum wordt er sowieso niet beter op, ook al zijn er wel plannen
OK wel jammer, maar denk niet dat ik er nog komquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar centrum wordt er sowieso niet beter op, ook al zijn er wel plannen
Amsterdammers komen zelden in de binnenstadquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK wel jammer, maar denk niet dat ik er nog kom
Ook al ben ik geen Amsterdam, maar kloptquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdammers komen zelden in de binnenstad
Dat is wel raar, bij een snackbar of restaurant eten mensen toch ook buiten..quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn snoepwinkels, het zou beter moeten worden maar de viswinkel moest weg. Omdat mensen daar een broodje aten. Dat mag niet. Koekoek. De hele binnenstad is kaas, snoep en stroopwafels
Ook niet de moete waardquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK wel jammer, maar denk niet dat ik er nog kom
https://www.at5.nl/artike(...)ste-snoepwinkel-werdquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel raar, bij een snackbar of restaurant eten mensen toch ook buiten..
Klopt of kapper zaken
Moeten we nu medelijden met pullup krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ste-snoepwinkel-werd
Ja die kan alleen nog maar snoep kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden met pullup krijgen?
Of naar de Appie aan de overkantquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kan alleen nog maar snoep kopen.
Dat is niet het zelfde.quote:
Ik heb een heel populair Volendamse viszaak 5 deuren verderop hier.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kan alleen nog maar snoep kopen.
Misschien hadden ze de jeugd ook even moeten interviewen, die hadden heel andere gereageerd. Maar gewoon een domme beslissing om zo'n viszaak te sluiten voor een snoepwinkelquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ste-snoepwinkel-werd
Jesus gast heb je de kans. Visquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een heel populair Volendamse viszaak 5 deuren verderop hier.
Kom er nooit want vreet geen vis
quote:
quote:
Ik maakte dat vroeger alleen omdat mijn moeder er gek op wasquote:
Je moeder had smaakquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maakte dat vroeger alleen omdat mijn moeder er gek op was
Ze heeft me er ook altijd vreemd bij aangekeken dat ik niet mee atquote:
Maar ja vis en vis. Er zijn zoveel verschillendequote:Op donderdag 9 juni 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft me er ook altijd vreemd bij aangekeken dat ik niet mee at
Slibtongetjes en zalm moten waren de favo'squote:Op donderdag 9 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ja vis en vis. Er zijn zoveel verschillende
Ohhh lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Slibtongetjes en zalm moten waren de favo's
20:45quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:44 schreef pullup het volgende:
Wat is er voor voetbal vanavond @:chufi ?
Thnx, toch even kijken zoquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
20:45
oa. Zwitserland - Spanje en Portugal - Tsjechie
Misschien straks voor het slapen gaanquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:37 schreef D. het volgende:
Lekker ontspannend
Voor hen die daar behoefte aan hebben
Sowieso, op YT kun je altijd instappenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh tis 24/7 .. dan kan je elk moment instappen
Oh nu moet ik nog klikken ook?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef D. het volgende:
Al word ik normaal snel zenuwachtig van dat soort muziek
Gaat het nu weer wat beter?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:42 schreef D. het volgende:
Ik had het even nodig, ik stuiterde een beetje
Lekker belletjes blazenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:37 schreef D. het volgende:
Lekker ontspannend
Voor hen die daar behoefte aan hebben
Ja die is tof, vooral de drummertquote:
Inmiddels heb ik er genoeg vanquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat ritme van die drummer is gestoord net een robot
Ik loop als het lekker weer is ook in een tennis broek witte sokken en addidas slippersquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik loop als het lekker weer is ook in een tennis broek witte sokken en addidas slippers
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik loop als het lekker weer is ook in een tennis broek witte sokken en addidas slippers
Zo is datquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iedereen kijkt me aan alsof ik gek ben maar daar heb ik schijt aan
De wereld begrijpt mij al jaren niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wereld begrijpt mij al jaren niet meer.
je zou wel gek zijn als je je daar iets van aantrektquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
en ik begrijp de wereld al jaren ook niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wereld begrijpt mij al jaren niet meer.
Alleen neem ik mijzelf als referentiekader van het gezonde verstand.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik begrijp de wereld al jaren ook niet meer
de hele wereld is gekquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen neem ik mijzelf als referentiekader van het gezonde verstand.
Zo is dat.quote:
Gestoord?quote:
Behalve ik, want ik ben een vliegtuigquote:
Hey Domni, Je huis al klaar?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Behalve ik, want ik ben een vliegtuig![]()
Nee, nog steeds niet, negen dagen na de oplevering...quote:
Ik kreeg vandaag het plan van de verbouwing. Ik had begrepen dat het twee weken ging duren maar dat klopt niet helemaalquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, negen dagen na de oplevering...
Ik heb al wel de sleutels van mijn logeerwoning ingeleverd.
O jee en nu?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, negen dagen na de oplevering...
Ik heb al wel de sleutels van mijn logeerwoning ingeleverd.
Brug zoekenquote:
Wat gaan ze allemaal doen dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag het plan van de verbouwing. Ik had begrepen dat het twee weken ging duren maar dat klopt niet helemaal![]()
23 juni beginnen ze en 2 augustus is het helemaal af (volgens plan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |