Dusssss….. als ik daar dus ooit nog eens weer ben kan ik denken ‘hier heeft Gerrie gegerried’quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
In het Tate Modern kun je ook goed een bruine trui breien. Was er met studiereis en een van de meisjes zei dat ze daar heerlijk had gescheten. Ik was al drie dagen niet geweest en heb daar ook even zitten persen. En ik was niet de enige.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
Dat aangevreten been vond ik niet zo prettig om te zienquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
kan je grmbl dm-en en vertellen in detail wat de beer doet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mensquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je grmbl dm-en en vertellen in detail wat de beer doet?
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemtquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mens
Dan miept BB maar een beetje over haar been.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat aangevreten been vond ik niet zo prettig om te zien
Zou ik ook doen hehe.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke wc het precies was, laat staan welk hokje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dusssss….. als ik daar dus ooit nog eens weer ben kan ik denken ‘hier heeft Gerrie gegerried’
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mens
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan miept BB maar een beetje over haar been.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemt
Als ie nou gewoon zorgt dat ie alle afgekauwde stukken en ledematen weer mee naar huis neemt mag jij er vast ook wel een paarquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemt
Heb het idee dat je je er veel te druk over maakt en denkt dat ik niet voorzichtig benquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft ze geen last meer van die ader.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?
*klonk*quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.
Soort kindersurprise
Ja dat je opeens een stukje plastic in je vlees vindt, dan hoef je het ook niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.
Soort kindersurprise
ik heb graag hele ledematenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon zorgt dat ie alle afgekauwde stukken en ledematen weer mee naar huis neemt mag jij er vast ook wel een paar
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat je je er veel te druk over maakt en denkt dat ik niet voorzichtig ben
Dat had ik in hertengoulashquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze geen last meer van die ader.
Ik had eens zo'n dikke holle ader in een kroket zitten, weet dus precies wat die beer dan meemaakt.
Ze hebben daar ook slangen en coyotesquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtig
Meestal blijf ik wel een beetje op de paden hoor, ben banger voor mountain lions in de woestijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtig
ja die zijn minder gevaarlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slangen en coyotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |