Maar meteen een goede uitgezochtquote:
Ik heb geen idee wie of wat het is hoorquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie of wat het is hoor
Man3quote:
Zo van een foto niet nee, als ze gaat zingen wel.quote:
Off you goquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef espri het volgende:
Ik ben NEGATIEF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest ff![]()
Soury, wat fijn dat je er weer bent!
Don't look now. Eén van mijn favorite films. En dat Kiefer niet van de melkboer is lijkt me duidelijk.quote:
SciFi, ik pasquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:42 schreef chufi het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stranger_Things
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Don't look now. Eén van mijn favorite films. En dat Kiefer niet van de melkboer is lijkt me duidelijk.
Oh ja al een tijdje tijd om weer mijn streepjes pak aan te trekkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef espri het volgende:
Ik ben NEGATIEF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest ff![]()
Klute Met Jane Fonda was een van mijn favo'squote:Op woensdag 8 juni 2022 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Don't look now. Eén van mijn favorite films. En dat Kiefer niet van de melkboer is lijkt me duidelijk.
Jippie! Fijne vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef espri het volgende:
Ik ben NEGATIEF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest ff![]()
quote:
Gelukkig maar, ik was er zelf een tijdje niet dus had je nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja al een tijdje tijd om weer mijn streepjes pak aan te trekkenEn fijne vakantie
fijn!quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef espri het volgende:
Ik ben NEGATIEF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest ff![]()
Ow ja dat had ik beloofd, mag ik dan ook mee?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
Thnxx, je kwam toch nog zwaaien in Rotterdam?
Een ketterquote:
Gaat vast en zeker lukken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
fijn!![]()
![]()
heel fijne vakantie! Ondanks alle gedoe hoop ik dat je er van geniet.
Oh ik had al haar LP's ik weet niet wat ik het beste vond. Deze wel iigquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef Prisha het volgende:
En ook van onze Kate, een van de mooiste nummers ooit gemaakt.
Meneer espri zegt dat 1 vrouw genoeg is....quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat had ik beloofd, mag ik dan ook mee?
Allebei wel topquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had al haar LP's ik weet niet wat ik het beste vond. Deze wel iig
De eerste keer dat ze op TopPop was vond ik het maar een raar wijfquote:
Echt wel.quote:
Die is ook mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had al haar LP's ik weet niet wat ik het beste vond. Deze wel iig
Ik was op schoolreisje naar Londen toen de eerste LP uitkwam.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:19 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze op TopPop was vond ik het maar een raar wijf
heathcliffquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was op schoolreisje naar Londen toen de eerste LP uitkwam.
Ze was niet van de radio af te branden en die foto uit de OP hing in alle bushokjes
Ik kan het dansje erbij zo voor de geest halenquote:
Ik heb altijd dat nummer gehaat, en ja dat moet ik wetenquote:
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan het dansje erbij zo voor de geest halen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat nummer gehaat, en ja dat moet ik weten
Oh jééquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan het dansje erbij zo voor de geest halen
Nou enquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ik idd vergeten toe te voegenquote:
Wel mooi om te zien ( horen )quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:22 schreef Prisha het volgende:
Toch grappig dat een artiest door een serie een opleving kan krijgen.
Dat gebeurde ook met Stranger Things in seizoen 1, toen werd Should I stay or Should I go van The Clash continue als een rode lijn gedraaid.
Die werd toen ook herontdekt door de jongere generatie,
quote:
Kim Wilde had wel wat. Cambodia was wel ok-ish....quote:
Dit nummer heb ik eigenlijk nooit zo bijzonder gevondenquote:
Niet vind ik wel een van de leukste liedjes, maybe omdat ik de rest niet ken denk ik..quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik eigenlijk nooit zo bijzonder gevondenVergeleken met haar ander werk.
Dat bedoel ik, raar mens !!!quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik eigenlijk nooit zo bijzonder gevondenVergeleken met haar ander werk.
Het is denk ik wel een van de meest bekende jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet vind ik wel een van de leukste liedjes, maybe omdat ik de rest niet ken denk ik..
Ik heb net in een hoekje liggen huilenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:18 schreef espri het volgende:
[..]
Meneer espri zegt dat 1 vrouw genoeg is....
Dat weet hij ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net in een hoekje liggen huilen
Wat verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, dat ongeluk in Berlijn was toch een aanslag
Even lekker met je auto door een schoolklas ploegen
Wat een ellende overalquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, dat ongeluk in Berlijn was toch een aanslag
Even lekker met je auto door een schoolklas ploegen
quote:
lolquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet vind ik wel een van de leukste liedjes, maybe omdat ik de rest niet ken denk ik..
Nja je kan niet alle liedjes kennen van elke zanger of zangeresquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies wat ik dikker had gemaakt in jouw zin
Dat zal je mij ook nooit horen zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je kan niet alle liedjes kennen van elke zanger of zangeres
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal je mij ook nooit horen zeggen
don't judge a book by its coverquote:
doet ie het een beetje?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:07 schreef Soury het volgende:
Muismatje besteld voor zus[ link | afbeelding ]
Ik heb er ook één
Ik vind ze leuk, doet me denken aan mn omaatjequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:07 schreef Soury het volgende:
Muismatje besteld voor zus[ link | afbeelding ]
Ik heb er ook één
Ja het is echt héél zacht voor je handen. Ik heb een glazen tafel en gebruikte een placematquote:
Nou ja mijn moeder heeft die ellende ook nog thuis. Het is ook min of meer als een grapje maar ik ben blij met dat ding.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, doet me denken aan mn omaatje
Ik heb nog een oude van Bart Smitquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is echt héél zacht voor je handen. Ik heb een glazen tafel en gebruikte een placemat
Daar gaat het om, mooi dan toch?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder heeft die ellende ook nog thuis. Het is ook min of meer als een grapje maar ik ben blij met dat ding.
Ik heb oude niet meer, jeugd sentimentquote:
ik vind dat niks hoor, geef mij maar een muis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar gebruiken mensen toch nog wel veel een muis dus in plaats van de touchepad van de laptop
Kan er ook niks mee, wel eens geprobeerd muis werkt toch ook sneller..quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef espri het volgende:
[..]
ik vind dat niks hoor, geef mij maar een muis.
Oh even checken..quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dan krijg je drama.https://muismaatje.nl/ via bol.com
Ik kan daar ook niks mee. Ik sleep mijn muismat ook het balkon opquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef espri het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb ook zo,n ergonomische, fijn voor de handen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan er ook niks mee, wel eens geprobeerd muis werkt toch ook sneller..
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niks mee. Ik sleep mijn muismat ook het balkon op
Ik gebruik dat ook nauwelijks.. ik heb een touchscreen en das soms veel handigerquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef espri het volgende:
[..]
Oh dat moet ik als roker maar eens doenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat moet ik als roker maar eens doen
Ach ik had de LP, maar vaker verteld. Dat was na de film 10 met Bo Derek. Mijn broer had de hoes en ik de lp. Samenwerkingquote:
Oh pleasequote:
Ik kende het verhaal niet maar ik vind dit echt zo mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik had de LP, maar vaker verteld. Dat was na de film 10 met Bo Derek. Mijn broer had de hoes en ik de lp. Samenwerking
quote:
quote:
Nee hoorquote:
Ik heb rijst met groente. Mijn 4 dagen vega lukte niet echt.quote:
Ik nooit. Ook omdat ik het al kenquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is wel eens beter gelukt .... maar goed verder prima te eten
Bedoel je met die "ellende" Perzische tapijten, leek?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder heeft die ellende ook nog thuis. Het is ook min of meer als een grapje maar ik ben blij met dat ding.
Oh ja sorryquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedoel je met die "ellende" Perzische tapijten, leek?De mooiste kunstvorm vind ik in Persians.
[ afbeelding ]
Haha, ik heb by the way deze als muismat, gebruik m alleen niet nu want andere muis. Al een jaar of 12, denk ik. Waarvan 10 jaar gebruikt en nog in zeer goede kwaliteit. Ietsje minder kleur, maar nog mooi.quote:
Wat ik al zei, het voelt goed aan voor je hand. En wat rubber aan de onderkantquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ik heb by the way deze als muismat, gebruik m alleen niet nu want andere muis. Al een jaar of 12, denk ik. Waarvan 10 jaar gebruikt en nog in zeer goede kwaliteit. Ietsje minder kleur, maar nog mooi.
[ afbeelding ]
The othersz:
https://www.mouserug.com/(...)olitan-museum-of-art
Oja, gekocht in de boekhandel dus hoeft niet online. Iets van 20 of 25 euro, meen ik. Zeer sterk materiaalquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ik heb by the way deze als muismat, gebruik m alleen niet nu want andere muis. Al een jaar of 12, denk ik. Waarvan 10 jaar gebruikt en nog in zeer goede kwaliteit. Ietsje minder kleur, maar nog mooi.
[ afbeelding ]
The othersz:
https://www.mouserug.com/(...)olitan-museum-of-art
14quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oja, gekocht in de boekhandel dus hoeft niet online. Iets van 20 of 25 euro, meen ik. Zeer sterk materiaal
Oke. Weinig hoor. Staat er bij jou op de zwarte achterkant ook: "patented worldwide" onder het logo, "Mouserug" en rechts een grote "M' met tekst "hand washable"?quote:
Heb ik nog in gehandeld in het begin van het mobiele telefonietijdperk in NL. Topkwaliteit!@ Met zeefdruk v logo's van telefoniebedrijven (libertel, phones4U en in het buitenland). Als anti-slipmatje op je dashboard. Topshowquote:
Je bedoelt dat jij een authentieke hebt ipv een goedkoop aftreksel van muismaatje.....quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Weinig hoor. Staat er bij jou op de zwarte achterkant ook: "patented worldwide" onder het logo, "Mouserug" en rechts een grote "M' met tekst "hand washable"?
Nee maar welke idioot gooit dat in de wasmachine? Oh wachtquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Weinig hoor. Staat er bij jou op de zwarte achterkant ook: "patented worldwide" onder het logo, "Mouserug" en rechts een grote "M' met tekst "hand washable"?
Ja handwash, ik weet hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb ik nog in gehandeld in het begin van het mobiele telefonietijdperk in NL. Topkwaliteit!@ Met zeefdruk v logo's van telefoniebedrijven (libertel, phones4U en in het buitenland). Als anti-slipmatje op je dashboard. Topshow
Ik kan niet zonderquote:
Oooh armequote:
Op mijn werk ligt wel een muismat in mijn bureaula, een muismat met een foto van de 60e verjaardag van mijn vader in 1986quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oooh arme.
Ik had er zeker zes. Drie v Pamela Anderson (dat ze nog cute was). Maar was niet echt op haar of zo. Die ex-vriendin had meer met haar. Ex d'r pa had een winkel waar ook je eigen muismat kon worden gemaakt.
Jij had vast andere dingen juist weer wel
Ik denk het wel. Maar kan zijn dat ze voor een prikkie weggaan. Doch lijkt me niet. Patented, Met Museum NY krijgt ook een deel, meen ik me te herinneren (want naar bestaande tapijten).quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij een authentieke hebt ipv een goedkoop aftreksel van muismaatje.....
Ik heb een ronde muizenmat, Starry starry night van Vincentquote:
Rond ja dat kan niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een ronde muizenmat, Starry starry night van Vincent
Ja, idd. Was / is sterk spul. I.t.t. Chinese crap die er toen ook was. Ik was de enige die er zeefdrukken op plaatste. Heel proces v mengen inkt etc.etc. Leukste project.quote:
Dat moet wel want die ronde past precies op de armleuning van de stoel waar ik altijd in zit.quote:
Ik maak maar een grapjequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat moet wel want die ronde past precies op de armleuning van de stoel waar ik altijd in zit.
Voor werk/buro heb ik een rechthoekige saaie met logo van het bedrijf of zoiets.
Hoi!quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een ronde muizenmat, Starry starry night van Vincent
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Pics please van je matje!
Vannacht weer opblijven hiero. Om 03:00 uur, mocht je rug (Rug=tapijt) weer opspelen
Nicequote:
quote:
soms ben ik snelquote:
Het is wel spannend allemaal hequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Pics please van je matje!
Vannacht weer opblijven hiero. Om 03:00 uur, mocht je rug (Rug=tapijt) weer opspelen
haha ja, als antwoord op Soury eigenlijk. Ik dacht, ik laat hem zien ook. Mijn mooie ronde starry matquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja, als antwoord op Soury eigenlijk. Ik dacht, ik laat hem zien ook. Mijn mooie ronde starry mat
Maar dat zijn ook meesterwerkjesquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Sotheby’s $33 Million Dollar Rug
Info:
https://alyshaan.com/blog(...)nsive-rug-ever-sold/
Ook wel grappig:
https://www.theguardian.c(...)ernational-sanctions
Pffffquote:
Ik kom ze wel een keer uitrokenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pffff, ik heb thuis een mooiere (smaken verschillen natuurlijk; twee mooiere zelfs). Ietsje minder waard
. Ook van meesters. En zeker vele duizenden euro's waard. ook bij Sotheby's Amsterdam. Plaats misschien wel een detail als het niet wordt geloofd
Is het best of 5 of best of 7 ?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, enorm! Lekker fysiek harde wedstrijden ook. Old style NBA
OK... Dinsdag kan dus de laatste wedstrijd zijn... Als het goed is zit mn dochter dan weer eens in Boston ...quote:
Nee. Het is pas match 3 komende ochtend. Dus ver weg nog. Mocht het 3-3 worden is 20 juni game sevenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Dinsdag kan dus de laatste wedstrijd zijn... Als het goed is zit mn dochter dan weer eens in Boston ...
Mijn dochter is vandaag begonnen met een pelgrimstocht vanuit Santiago de Compostela naar Finisterre.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Dinsdag kan dus de laatste wedstrijd zijn... Als het goed is zit mn dochter dan weer eens in Boston ...
ja ja ... laats ze maar weer winnenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee. Het is pas match 3 komende ochtend. Dus ver weg nog. Mocht het 3-3 worden is 20 juni game seven
Zo ver is dat niet ....quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag begonnen met een pelgrimstocht vanuit Santiago de Compostela naar Finisterre.
Zet je de hoogte er ook even bijquote:
Boston!!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heftigquote:
Gaaf! Mooi gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag begonnen met een pelgrimstocht vanuit Santiago de Compostela naar Finisterre.
Geeft niks...je hebt altijd nog the Boston Red Soxquote:
Die zijn ook bezig iddquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geeft niks...je hebt altijd nog the Boston Red Sox
Oud collega van mn is ooit vanaf Amsterdam lopend vertrokken naar daar .. Was leuk om te volgen, ze hield een blog bij , met bijna dagelijkse updates met fotos.quote:
hier is ze 12 ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:19 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
De nipples van Keet zitten wat hoog, lijkt het.
Wees blij sommige mensen poppen liever puistenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
waarom is het zo fijn om die bubbeltjes van bubbeltjesplastic kapot te knappen
Micro-plastic in je hersentjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
waarom is het zo fijn om die bubbeltjes van bubbeltjesplastic kapot te knappen
Jaaaa, die ex die dat deed, als er een keer 1 zat op midden rug, mis ik het meestquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij sommige mensen poppen liever puisten
Soms ben ik blij dat ik oud ben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Micro-plastic in je hersentjes?![]()
https://www.theguardian.c(...)blood-for-first-time
Lekker manquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope nope nope nopequote:
Operatief verwijderen d.m.v. plastic surgeryquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Micro-plastic in je hersentjes?![]()
https://www.theguardian.c(...)blood-for-first-time
ieuwwquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud en doorrookt.quote:
De moeite waard om terug te zoeken?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oud en doorrookt.
Lees nu net pas die actie van het Carbonara-slachtoffer terug.. Het moet niet gekker worden wtf
Kans is heel groot dat ik dat niet ga kijken eigenlijk.quote:
Oh ik heb de opstelling nog niet bekekeknquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is heel groot dat ik dat niet ga kijken eigenlijk.
Nederland C tegen wales
Ik had ook die neiging vanmiddagquote:
Ze staan al klaarquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook die neiging vanmiddag![]()
Zit er nu wel beter uit buiten
Maar waarom is de volgende interessanter dan de huidige?quote:
Goedenavondquote:
Ik heb 2 schermenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom is de volgende interessanter dan de huidige?
NPO 3quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
waar is dat ned.spel ?
op ziggo praat nur danny blind
dts dicht, vragt zich hoezo
Nee hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
waar is dat ned.spel ?
https://nos.nl/collectie/(...)-wales-nederland-0-0quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
waar is dat ned.spel ?
Johan Cruyff 14quote:
Altijd dezelfdequote:
Ik kon al niets vindenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Ja geen idee dus....al niet meer terug te lezen
Even kijken wie er op vakantie zijnquote:
yay!! Deur geschilderd?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Zo, ik zit weer in mijn eigen huis![]()
Morgen de logeerwoning nog even schoonmaken. En dan lever ik de sleutels in.
Kijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Fijn! is je eigen huis ook alweer een beetje stofvrij?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Nee. Dat had vandaag ook niet gekund met die regen.quote:
Die ligt nog ergens in een doos maar waarschijnlijk wel.quote:
Het wordt al minder.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! is je eigen huis ook alweer een beetje stofvrij?
Voelen de schildpadden zich ook al thuis?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
ohhh shit regen, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Dat had vandaag ook niet gekund met die regen.
[..]
Die ligt nog ergens in een doos maar waarschijnlijk wel.
[..]
Het wordt al minder.
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voelen de schildpadden zich ook al thuis?
Lekker ,geniet er vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Jij kijkt en ziet ook alles.quote:
Ik kijk nooit nabeschouwingenquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een intens nare man is die van Gaal![]()
![]()
Nouja zegquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een intens nare man is die van Gaal![]()
![]()
Hoop echt dat ze er met die ******* direct uitgaan.quote:
Waar dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze er met die ******* direct uitgaan.
Wat een walgelijk stukje interview was dat were.
Waar zonden ze het net uit? Daar.quote:
Oh NOS ... dat probeer ik meestal te ontwijken .. tis dat ze de wedstrijd uitzonden ... maar echt wat is dat zaaddodend saaiquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zonden ze het net uit? Daar.
Zat te zappen en kwam het tegen, wedstrijd verder neit gezien.
Kanquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
toch ff teruggekeken .. ik vond het wel meevallen
Denk het, anders zou er niet zoveel omlaag komenquote:
Oh regent het weerquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het, anders zou er niet zoveel omlaag komen
Ik ben halverwege S3 afgehaakt kennelijk...quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:25 schreef -Shii- het volgende:
Nog gauw posten in dit topic. Ik ben ook Stranger Things aan het kijken.
Niet meer leuk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben halverwege S3 afgehaakt kennelijk...
Ik s02 halverwege. Kinderachtig gedoequote:Op donderdag 9 juni 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben halverwege S3 afgehaakt kennelijk...
Blijkbaar... waarschijnlijk iets anders gaan kijken en dit vergeten ...quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet meer leuk?
Ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt, maar ik houd wel van dat soort series. Ik zit soms in de trein te kijken en vergeet dan gewoon alles om me heen en ook bijna om uit te stappen, bij wijze van spreken.
Als je het echt goed vond was je wel blijven kijkuhhhhquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar... waarschijnlijk iets anders gaan kijken en dit vergeten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |