abonnement Unibet Coolblue
pi_204994085
Stel je werkt als professional en je hebt twee keer een klant gehad waarmee je gevoelsmatig het idee hebt dat er misschien wel een chemie zou kunnen zijn.

Hoe ongepast is het om zo iemand te vragen of diegene het leuk zou vinden om eens iets te gaan drinken samen?
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:04:29 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204994103
Ligt eraan wat voor professional. als je een erotisch professional bent is het wel wat raar.

in de medische wereld is het ook niet echt gepast.

hangt sterk van de verhouding af die je met zo iemand hebt.
pi_204994167
Ligt aan de signalen van de ander

Lees ze goed!
pi_204994198
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:04 schreef Gunner het volgende:
Ligt eraan wat voor professional. als je een erotisch professional bent is het wel wat raar.

in de medische wereld is het ook niet echt gepast.

hangt sterk van de verhouding af die je met zo iemand hebt.
Het gaat om een winkelier-klant verhouding voor producten op maat.
pi_204994227
Ongepast. Kan leiden tot belangenverstrengeling.
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:19:18 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204994278
Pas op, voor je het weet krijg je een #me2 naar je hoofd geslingerd!
pi_204994309
Wanneer je er achteraf geen gezeik mee krijgt met je bedrijf etc waarom niet..
Ik zwaai naar dieren.
pi_204994854
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:19 schreef NoXia het volgende:
Pas op, voor je het weet krijg je een #me2 naar je hoofd geslingerd!
LOL. Ja da's ook zoiets :')

Ik denk wel dat hij gay is, maar indien niet kan een man zich daardoor vaak nogal beledigd voelen.
pi_204996169
Ik zou t niet doen.

Probeer desnoods de klant zover te krijgen dat hij JOU op date vraagt, dat is iets minder erg ;p
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_204996185
Niet relevant.

[ Bericht 97% gewijzigd door Thaddeus op 08-06-2022 21:09:52 ]
pi_204996204
heb je het gevoel dat je financieel keihard genaaid wordt door je werkgever?

zo ja: Doen!!
pi_204996474
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:04 schreef Gunner het volgende:
Ligt eraan wat voor professional. als je een erotisch professional bent is het wel wat raar.

in de medische wereld is het ook niet echt gepast.

hangt sterk van de verhouding af die je met zo iemand hebt.
Als je arts, psycholoog, in de verslavingszorg o.i.d. werkt, dan ook wel.
pi_204998017
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:09 schreef scrupuleus het volgende:
Ligt aan de signalen van de ander

Lees ze goed!
En naast die signalen op zich ook wel een klein beetje om wet- en regelgeving, maar dat is bijzaak ja
pi_204998027
TS in wat voor situatie dan ook, probeer die klant of cliënt maar klant of cliënt-af te laten zijn alvorens je dit gaat doen. Kan me in geen enkel geval bedenken dat het een goede zaak zou zijn dat je een klant of cliënt gaat daten.
pi_204998597
Jongens toch het gaat hier om een winkelier-klant relatie, zo heet als jullie die soep koken nou ook weer niet. Probeer anders een paar flirterige opmerkingen te maken als 'ie de volgende keer langs komt om 'm een beetje te pijpen 14.gif
afspraak tandarts verzetten
pi_204999026
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Jongens toch het gaat hier om een winkelier-klant relatie, zo heet als jullie die soep koken nou ook weer niet. Probeer anders een paar flirterige opmerkingen te maken als 'ie de volgende keer langs komt om 'm een beetje te pijpen [ afbeelding ]
Enige met nuchter verstand in dit topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205001095
Zit nog wel een beetje verschil tussen of die man tonnen besteed in de winkel of alleen voor een pakje boter komt.
pi_205001455
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Stel je werkt als professional en je hebt twee keer een klant gehad waarmee je gevoelsmatig het idee hebt dat er misschien wel een chemie zou kunnen zijn.

Hoe ongepast is het om zo iemand te vragen of diegene het leuk zou vinden om eens iets te gaan drinken samen?
Please doe het niet :’)

Ik ben een keer gevraagd bij een super lekkere sushi restaurant. Toen ik daar kwam vroeg die kok via zijn collega mijn nummer. Ik heb het afgewezen.

Ik durf daar niet meer te komen. Ze hadden daar goede sushi tho.

Ze herkenden ook nog de adres waar ik online bestelde :’)

Het is gewoon niet professioneel en het komt nogal desperate over als je op wildvreemde klanten stapt van je werk naar mijn mening.
  donderdag 9 juni 2022 @ 09:44:06 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205002457
Ik weet niet of dit een goed idee is maar snap ook dat je de kans wel wil wagen.
Eerst maar zeker weten of hij ook gay is. Dat kan je natuurlijk achterhalen door subtiele vragen.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]
LOL. Ja da's ook zoiets :')

Ik denk wel dat hij gay is, maar indien niet kan een man zich daardoor vaak nogal beledigd voelen.
Dit snap ik nooit. Ik zou me gevleid voelen en verder gewoon afwijzen en verder met mijn leven gaan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205002621
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Jongens toch het gaat hier om een winkelier-klant relatie,
Dan geldt ook dat de winkelmedewerker 'zijn plaats moet kennen'.
Die klant komt daar voor zijn product op maat, niet om lastig te worden gevallen door de winkelmedewerker.
Omgekeerd geldt ook dat de klant wat terughoudend mag zijn, de winkelmedewerker kan zich ongemakkelijk voelen bij een flirterige klant. Die hard afwijzen kan dan lastig zijn want het is toch een klant.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205002651
Wat ingewikkeld zeg. Gewoon vragen.

In sommige situaties is het ongepast. Als je het dan toch vraagt, heb je iets gedaan wat ongepast is. Lekker belangrijk.
-nee-
  donderdag 9 juni 2022 @ 10:32:09 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205002806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Het gaat om een winkelier-klant verhouding voor producten op maat.
Shoot your shot.
pi_205007569
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]
LOL. Ja da's ook zoiets :')

Ik denk wel dat hij gay is, maar indien niet kan een man zich daardoor vaak nogal beledigd voelen.
Ga naar zijn toko, zet Grindr aan en kijk of je hem tegenkomt op Grindr. Zo moeilijk is die technologie niet Onno.
pi_205007582
Als je die persoon mentale ondersteuning geeft niet
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205010513
Ik heb juist precies het omgekeerde; ik heb nu 2 keer gehad in een winkel dat 1 van de medewerkers verliefd op me lijkt te worden. Er zat echt maanden tussen de 2 keer waardoor ik me eigenlijk verbaasde dat het er de 2e keer nog was. Het ligt er zo dik bovenop dat een andere klant wel eens heeft opgemerkt "kan jij iedere vrouw krijgen ofzo?". Maar ik was niet heel bewust bezig met versieren en eigenlijk had ik de eerste keer niet eens door dat ik sjans had. Het is eigenlijk ook wel wederzijds. Maar ik durf haar dus ook niet te vragen, vanwege dit soort dingen.

Ik loop hierdoor ook vast. Want ik ben echt zo'n verschrikkelijke schijtluis op dit gebied dat ik nooit op de signalen in durf te gaan. Niet heel erg mannelijk wat dat betreft. Genoeg signalen, maar aangezien vrouwen dat over het algemeen niet directer durven te communiceren en ik niet over mijn angst heen durf te stappen kom ik niet voorbij een bepaalde drempel. De communicatie loopt dan niet lekker terwijl dat toch wel een van de belangrijkste voorwaarden is voor een gezonde relatie. En volgens mij had ik nu best een gezin kunnen hebben als ik beter op dit soort signalen zou hebben gereageerd. Al het andere is op orde, ik heb een goedbetaalde baan, ik heb mijn eigen huis, gekocht in een gunstige tijd en ik heb verder een prima sociaal leven. En zeker op werkgebied heb ik gezien wat voor positiefs er kan gebeuren als ik me over mijn faalangst heen zet. Maar goed, op m'n liefdesleven drukt het het meest by far.

Ik had me voorgenomen om de eerstvolgende keer wel aan te geven dat ik een kop koffie zou willen drinken. Want ik besef wel dat het beter van de klant kan komen dan van de medewerker. Over het algemeen ben ik wel voorzichtig met dit soort dingen, maar mijn eigen groeiende verliefdheid maakt dat ik me afvraag of ik er niet toch overheen moet stappen. Maar toch, ook als klant kan je een #metoo aan je broek krijgen.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:15:18 #26
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_205010929
imho extreem ongepast en extreem niet professioneel om tijdens een werkrelatie van werkgever A -> B of A -> client hier uberhaupt over na te denken. Laat staan actief te vragen/handelen.

Alleen als je elkaar op een andere manier kent/tegenkomt, of binnen dezelfde organisatie werken.

En al helemaal na slechts 2x een vriendelijk gesprekje ... waarvoor beiden ook nog eens betaald worden om vriendelijk te zijn.
Dum de dum
pi_205010968
Gewoon doen. Wie weet wordt hij wel jouw levenspartner. Zo zonde dat mensen zich in van alles laten beperken door wat anderen vinden.
pi_205011010
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]
LOL. Ja da's ook zoiets :')

Ik denk wel dat hij gay is, maar indien niet kan een man zich daardoor vaak nogal beledigd voelen.
Vraag of ie vrienden heeft met apenpokken, dan weet je het zeker. Zelf wel eens de vraag gehad, maar vind ik niet zo erg en kan het wel waarderen.

Het kan wel weird worden als ie geen interesse heeft en je elkaar blijft zien.
pi_205021124
Nou ik ga eens proberen de vibe te peilen als hij er weer is en dan maak ik een besluit at the spot.
pi_205021155
Ligt eraan of je de klant als uh klant kan missen.

Zo ja, why not? Zo nee, niet doen.

Je leeft maar 1x.
pi_205039472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:15 schreef Fe2O3 het volgende:
imho extreem ongepast en extreem niet professioneel om tijdens een werkrelatie van werkgever A -> B of A -> client hier uberhaupt over na te denken. Laat staan actief te vragen/handelen.

Alleen als je elkaar op een andere manier kent/tegenkomt, of binnen dezelfde organisatie werken.

En al helemaal na slechts 2x een vriendelijk gesprekje ... waarvoor beiden ook nog eens betaald worden om vriendelijk te zijn.
Dit. Meer valt er niet van te maken, zeker als je jezelf nog wil voorhouden dat je als professional werkt. Dat gaat namelijk ook over zuivere intenties in je rol als professional. Zeker als het om de relatie met de klant gaat.
  maandag 13 juni 2022 @ 10:59:30 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205039491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:52 schreef Daboman het volgende:
Ik heb juist precies het omgekeerde; ik heb nu 2 keer gehad in een winkel dat 1 van de medewerkers verliefd op me lijkt te worden. Er zat echt maanden tussen de 2 keer waardoor ik me eigenlijk verbaasde dat het er de 2e keer nog was. Het ligt er zo dik bovenop dat een andere klant wel eens heeft opgemerkt "kan jij iedere vrouw krijgen ofzo?". Maar ik was niet heel bewust bezig met versieren en eigenlijk had ik de eerste keer niet eens door dat ik sjans had. Het is eigenlijk ook wel wederzijds. Maar ik durf haar dus ook niet te vragen, vanwege dit soort dingen.

Ik loop hierdoor ook vast. Want ik ben echt zo'n verschrikkelijke schijtluis op dit gebied dat ik nooit op de signalen in durf te gaan. Niet heel erg mannelijk wat dat betreft. Genoeg signalen, maar aangezien vrouwen dat over het algemeen niet directer durven te communiceren en ik niet over mijn angst heen durf te stappen kom ik niet voorbij een bepaalde drempel. De communicatie loopt dan niet lekker terwijl dat toch wel een van de belangrijkste voorwaarden is voor een gezonde relatie. En volgens mij had ik nu best een gezin kunnen hebben als ik beter op dit soort signalen zou hebben gereageerd. Al het andere is op orde, ik heb een goedbetaalde baan, ik heb mijn eigen huis, gekocht in een gunstige tijd en ik heb verder een prima sociaal leven. En zeker op werkgebied heb ik gezien wat voor positiefs er kan gebeuren als ik me over mijn faalangst heen zet. Maar goed, op m'n liefdesleven drukt het het meest by far.

Ik had me voorgenomen om de eerstvolgende keer wel aan te geven dat ik een kop koffie zou willen drinken. Want ik besef wel dat het beter van de klant kan komen dan van de medewerker. Over het algemeen ben ik wel voorzichtig met dit soort dingen, maar mijn eigen groeiende verliefdheid maakt dat ik me afvraag of ik er niet toch overheen moet stappen. Maar toch, ook als klant kan je een #metoo aan je broek krijgen.
Standaard incel verhaal van iemand die signalen volledig verkeerd interpreteert. Daar eerst maar aan werken.
Denk er om, niet elke vrouw die je glimlachend aankijkt houd gelijk van je he.. helemaal in een setting als een winkel waar personeel vriendelijk moet zijn.
Succes!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205147031
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Stel je werkt als professional en je hebt twee keer een klant gehad waarmee je gevoelsmatig het idee hebt dat er misschien wel een chemie zou kunnen zijn.

Hoe ongepast is het om zo iemand te vragen of diegene het leuk zou vinden om eens iets te gaan drinken samen?
Hangt er vanaf wat voor werk je doet.
Glazenwasser of arts, dat maakt wel verschil.
pi_205147039
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Het gaat om een winkelier-klant verhouding voor producten op maat.
Staat er iemand boven je?
Dat is eigenlijk de hamvraag.
Als je zelf ondernemer bent kan de schade beperkt blijven tot het verlies van een klant.
Eventueel wel met slechte review.

Maar als je voor een werkgever werkt kan je dat behalve je baan ook nog een slechte naam in de sector opleveren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Werkman op 25-06-2022 16:25:29 ]
pi_205147084
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Standaard incel verhaal van iemand die signalen volledig verkeerd interpreteert. Daar eerst maar aan werken.
Denk er om, niet elke vrouw die je glimlachend aankijkt houd gelijk van je he.. helemaal in een setting als een winkel waar personeel vriendelijk moet zijn.
Succes!!
Goed punt.
Vaste regel van R&P.
Des te langer het verhaal, des te duidelijker dat het niet goed zit.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 21:10:32 #36
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205149451
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Stel je werkt als professional en je hebt twee keer een klant gehad waarmee je gevoelsmatig het idee hebt dat er misschien wel een chemie zou kunnen zijn.

Hoe ongepast is het om zo iemand te vragen of diegene het leuk zou vinden om eens iets te gaan drinken samen?
Na de werkrelatie, afkoelingsfase voor 6 maanden, dan kan het. Wees je ook bewust dat je als bedrijf een een code hebt. Blijf professioneel.

[ Bericht 7% gewijzigd door rosita1 op 25-06-2022 21:22:59 ]
pi_205149494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Het gaat om een winkelier-klant verhouding voor producten op maat.
Ligt eraan welke maat het product heeft dat je haar wil schenken.
pi_205157705
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 21:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ligt eraan welke maat het product heeft dat je haar wil schenken.
_O-
pi_205193682
Altijd leuk als je gewild bent.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 2 juli 2022 @ 09:04:05 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205207500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:52 schreef Daboman het volgende:
Ik heb juist precies het omgekeerde; ik heb nu 2 keer gehad in een winkel dat 1 van de medewerkers verliefd op me lijkt te worden. Er zat echt maanden tussen de 2 keer waardoor ik me eigenlijk verbaasde dat het er de 2e keer nog was. Het ligt er zo dik bovenop dat een andere klant wel eens heeft opgemerkt "kan jij iedere vrouw krijgen ofzo?". Maar ik was niet heel bewust bezig met versieren en eigenlijk had ik de eerste keer niet eens door dat ik sjans had. Het is eigenlijk ook wel wederzijds. Maar ik durf haar dus ook niet te vragen, vanwege dit soort dingen.

Ik loop hierdoor ook vast. Want ik ben echt zo'n verschrikkelijke schijtluis op dit gebied dat ik nooit op de signalen in durf te gaan. Niet heel erg mannelijk wat dat betreft. Genoeg signalen, maar aangezien vrouwen dat over het algemeen niet directer durven te communiceren en ik niet over mijn angst heen durf te stappen kom ik niet voorbij een bepaalde drempel. De communicatie loopt dan niet lekker terwijl dat toch wel een van de belangrijkste voorwaarden is voor een gezonde relatie. En volgens mij had ik nu best een gezin kunnen hebben als ik beter op dit soort signalen zou hebben gereageerd. Al het andere is op orde, ik heb een goedbetaalde baan, ik heb mijn eigen huis, gekocht in een gunstige tijd en ik heb verder een prima sociaal leven. En zeker op werkgebied heb ik gezien wat voor positiefs er kan gebeuren als ik me over mijn faalangst heen zet. Maar goed, op m'n liefdesleven drukt het het meest by far.

Ik had me voorgenomen om de eerstvolgende keer wel aan te geven dat ik een kop koffie zou willen drinken. Want ik besef wel dat het beter van de klant kan komen dan van de medewerker. Over het algemeen ben ik wel voorzichtig met dit soort dingen, maar mijn eigen groeiende verliefdheid maakt dat ik me afvraag of ik er niet toch overheen moet stappen. Maar toch, ook als klant kan je een #metoo aan je broek krijgen.
War jammer toch. Iemand als jij kan nauwelijks iets doen om een metoo aan zijn broek te krijgen. Jouw eigen grenzen, geweten, manieren enz. staan nagenoeg lijnrecht tegenover het metoo gebeuren. Als jij je [aat gaan schuif je hooguit wat op richting een wat meer normaal gemiddelde. Stel voor een lijn van 1 tot 100 en 1 is zeer me too waardig en 100 absoluut niks doen. Stel dat 50 gemiddeld zou zijn en me too gebied is van 1 tot 30. Dan zit jij ergens op 80-90. Dus voorlopig (en eigenlijk dus nooit) hoef jij niet bang te zijn dat je in het metoo gebied komt.

Integendeel, en jammer dus, door je terughoudendheid / angst om te vrijpostig te zijn, kun je in misschien overdreven zin, niet normaal, beter gezegd niet efficiënter vrouwen benaderen.
Jammer voor jou, jammer voor DIE vrouwen die best interesse in je hebben, zelfs jammer voor mensen in je omgeving die je mogen en je graag een fijne relatie wensen.

Soms denk ik, men, mannen denken soms te veel. Als jij nou een heel klein beetje contact weet te maken in de winkel (aankijken met glimlach. Haar aanspreken (bv. daar ben ik alweer, heb weer xx nodig, of ... xx is op, of xx past niet meer of ... ik kom voor weer een bestelling. Of ..... goh, jij werkt hier ook al een tijdje, toch? Dan reageert zij (uiteraard). Dan zeg je,........ ik wil graag eens een kopje koffie met jou drinken / overigens, zou je een kopje koffie met me willen drinken / zullen we eens samen een kopje koffie gaan drinken, ik nodig je uit. Eindig deze zin met een glimlach, kijk haar aan en !!! zeg dan niks meer. Geen aanvulling uitleg oid. Dan zal zij (moeten) antwoorden. Denk eraan, misschien wil je wel vanalles, bv.alle standjes van de Kama Sutra met haar doen, maar op dat moment vraag je alleen om samen (en laat haar de keuze wanneer en waar) een kopje koffie te drinken. Meer is het niet wat je van haar vraagt. Hier is absoluut niets onfatsoenijks, vrijpostig of metoo-achtig aan.

Dat is de shit, door het metoo gedoe durven de fatsoenlijke mannen nog minder en de verkeerden en machootjes hebben er toch schijt aan.

Trouwens, hoe heet die ene koffie, latte machoo oid? _O-

Allez menneke, sjeng aon de geng, succes. Wie niet waagt blijft maagd! ^p^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 2 juli 2022 @ 09:05:47 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205207509
Ps. Ben overigens verschrikkelijk nieuwsgierig naar het produkt dat jij regelmatig "op maat" bestelt.

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 11 juli 2022 @ 22:46:23 #42
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205312961
Geef je privenummer op een kaartje met een knipoog erbij 😬
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')