quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mooie fotoreportageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
3 schermen genot en dan nog te weinig hebbenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dauphine, elfstedenronde, Zwitserland en ZLM Tour op tv. Daarnaast ook nog F1 in Azerbeidzjan en de 24u Lemans. Ik kom de zondag wel door.
En dat terwijl hij zijn trein weer kwijt wasquote:
Die verloor echt 14-18 keer positie en het wiel van z'n ploegmaten inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat terwijl hij zijn trein weer kwijt was
Maar is er bewijs dat ze ook echt mee hebben gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Verbaast dat UAE hier vandaag en gisteren aan de start staat.
Ackerman en Gaviria lagen wel tegen de grond in de voorlaatste ronde.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is er bewijs dat ze ook echt mee hebben gedaan?
Gebeurd hem wel vaker sinds comeback heb ik het idee. Misschien toch stukje onzekerheidquote:Op zondag 12 juni 2022 18:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die verloor echt 14-18 keer positie en het wiel van z'n ploegmaten inderdaad.
Wel sterk afgemaakt met de tegenwind.
DNF TIETEMA Bas Bingoal Pauwels Sauces WBquote:
Ja, Frank, dankjewel voor het uitrekenenquote:Op zondag 12 juni 2022 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
DNF TIETEMA Bas Bingoal Pauwels Sauces WB
Ach jee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take note, World Tour. Voor de goede orde: dit is een tijdrit.Put these foolish ambitions to rest.
Dat je dit uit je toetsenbord weet te krijgen. Onbeschaamd.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:01 schreef The_Undertone het volgende:
[ twitter ]
Sjonge jonge zeg, het wordt jullie wel lekker makkelijk gemaakt door 'onze' journalisten
Ik ben woestquote:Op zondag 12 juni 2022 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach jee
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Is dit de ronde van Colombia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take note, World Tour. Voor de goede orde: dit is een tijdrit.
Ach Basquote:Op zondag 12 juni 2022 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach jee
Ja, dit kan 100%.quote:
Als jij op de hypetrain zit moet het wel heel ver gaan om niet waar te zijn!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als jij op de hypetrain zit moet het wel heel ver gaan om niet waar te zijn!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Kun je zeggen dat er met Arnaud De Lie een nieuw Belgisch fenomeen is opgestaan? Eigenlijk niet, want het is al jaren een toptalent, maar het is mooi om te zien dat hij als eerstejaars direct doorbreekt en terecht prof wordt bij de Lotto. Uitstekend gezien van Lelangue. De Lie wordt een toekomstige topper in het klassieke werk én is razendsnel. Ik zal niet zeggen dat hij vier keer Roubaix gaat winnen, maar zijn profiel lijkt het meest op dat van Tom Boonen. Deze Waal wordt in ieder geval een gigant. Twee ritzeges in de Elzas recent, kijk niet raar op als er hier eentje bijkomt. Om nog een stapje verder te gaan; kijkend naar het parcours in Leuven zie ik hier zelfs een dikke kanshebber voor de regenboog, die ontbreekt nog in zijn collectie. Kijkend naar de Belgische ploeg zie ik echter ook mogelijk leuke rubriek: Stan Van Tricht is hier ook. En net als De Lie is Van Tricht best wel snel. Duosprints in aantocht? Het zou niet mogen verbazen. Wat hierin ‘redding’ kan brengen is dat beiden eigenlijk al een soort van opluchting hebben door al aanbiedingen op zak te hebben. De Lie heeft zijn contract al binnen, Van Tricht krijgt zijn kansen bij Quick-Step.
Is de kans een keer aanwezig dat ze een koers winnen, starten ze collectief niet!quote:Op maandag 13 juni 2022 12:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)hoff-passen-voor-nk/
DsM wellicht maar met 1 renner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |