Tot nu toe niet neequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit jaar gaat niet beter worden volgens mij.
Paar weken geleden was het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot Septemberquote:
Zondag was het ook koud! Wel benauwd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zondag zo'n driekwartbroek aan. Had koude benen.
Geen compromissen in het land van het poldermodelquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Een tussenweg lijken we bijna niet meer te kennen.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wel. Maar vaak is het mooi weer in Mei (en Juni) en de rest van de zomer is ruk tot September
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Oeh mijn mega zachte roze panterprint hangmatje voor de ratten is er eindelijk.Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Wordt het dan een ... buidelratquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag van de week ergens een soort buideltje op instagram die je om je nek en op je buik kon dragen voor je ratten.
Ik had toen gewoon regen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |