ik heb alleen bier bij mequote:
Oh geeft niet. Drink jij dat op. Ik loop wel naar de AH hiernaastquote:
Ik whisky. Beetje vroeg alleen wel.quote:
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijdenquote:
Slim!quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijden
Zo ben ik.quote:
Ga je daar nu al heenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijden
rond 11 uur denk ik.quote:
Dan zie je wel de zonsopgang <3quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond 11 uur denk ik.
als ik daar morgen pas naar toe ga zou ik om 3 uur mn nest uit moeten, dat gaat niet gebeuren
Kom je een keertje terrasje pakken in Amersfoort?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:59 schreef Senn88 het volgende:
zon blijft het nu mooi weer? Ben wel toe aan goed weer drankjes doen en leuke dingen doen
Ja leukquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je een keertje terrasje pakken in Amersfoort?
Ik slaap lieverquote:
Eensquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja leukbeetje bijkletsen is al lang geleden
Ik heb er nu een maar blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, een normaal kussen extra ligt eigenlijk lekkerderquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil zo’n zwangerschapskussen in mijn bed
Gewoon kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil zo’n zwangerschapskussen in mijn bed
Echt? Ziet er zo comfy uit zo’n mega kussen in bed. Ik word nu steeds wakker met mijn hoofdkussen in mijn armenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er nu een maar blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, een normaal kussen extra ligt eigenlijk lekkerder
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaienquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt? Ziet er zo comfy uit zo’n mega kussen in bed. Ik word nu steeds wakker met mijn hoofdkussen in mijn armen
Nou @Kaneelstokje steek die maar in je zakquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaien
Misschien dan idd maar gewoon een kussen extra kopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |