Gecondoleerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste sollicitatie is niks geworden. 2e heb ik even op pauze gezet.
Aangezien mijn vader vorige week is overleden had ik even andere dingen te doen en komende 2 weken ben ik toch alleen maar aan het werken
Nohquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aangezien mijn vader vorige week is overleden had ik even andere dingen te doen en komende 2 weken ben ik toch alleen maar aan het werken
Ach wat heftigquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, thuis zitten is ook niks.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach wat heftig. Wil je niet wat meer vrijnemen?
Jezus, sterkte man!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit ja, probeer jezelf ook ruimte te geven het te verwerken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach wat heftig. Wil je niet wat meer vrijnemen?
Gecondoleerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit ja, probeer jezelf ook ruimte te geven het te verwerken.
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.
Wij blijven gewoon op je zeuren net zo lang tot je goed voor jezelf zorgtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.
Want wie zeurt krijgt een beurt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon op je zeuren net zo lang tot je goed voor jezelf zorgt![]()
.
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Matig resultaat. Volgende keer gewoon Airsoften, en uiteraard eerst flink indrinken van te vorenquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Lang dagje was lang.
Laserquesten met collega's en er is maar 1 gewonde gevallen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Lang dagje was lang.
Laserquesten met collega's en er is maar 1 gewonde gevallen
Oeh goed idee voor mijn teamuitjequote:Op woensdag 8 juni 2022 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Matig resultaat. Volgende keer gewoon Airsoften, en uiteraard eerst flink indrinken van te voren.
*het management is niet aansprakelijk voor eventuele oogschade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |