Interessante twist.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef christmastsunami het volgende:
Cottage pie met gnocchi
https://eatertainment.nl/recept/cottage-pie-met-gnocchi
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.quote:
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.
Deze met gnocchi danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruiken
Ach gut.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Even een crisimaaltijd. Diepvriespizza's van Jumbo huismerk. Mijn disgenoten vinden dat doorgaans wel lekker, ik niet. Maar vanwege een handblessure met drukverband ben ik even niet goed in snijden, malen en zulke dingen.
Wel trek, dus komt goed!
Jeroen is ook om op te vreten, hoor 🤗🥰quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, Jeroen was niet de bedoeling, deze wel
[ link | afbeelding ]
Nee, nog steeds erg pijnlijk. Wel minder dan de eerste 10 dagen gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had met name vanwege Jeroen een duim omhoog geklikt
[..]
Dankje, komt goed. En jij, is de stuit al geheeld?
Oeh, klassiekertjequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:09 schreef foodlover het volgende:
Straks bloemkool met bechamelsaus, aardappelen, gehakt met een uitje en jus.
Arcopalquote:
Melanzane ziet er goed uit, klassiek schaaltje, love it! Heb ze zelf ook in allerlei maten en vormen trouwens.quote:
Die Albert is grappig!quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik maakte dus mijn mayonnaise zelf, volgens deze methode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lekker ook![]()
Ondertussen de patatjes gesneden en voorgebakken,
De frikandellen een open ruggetje gegeven,
Uitjes gesneden,
En de currysaus gemaakt.
Had ik al vaker laten zien, dus dat geloven jullie vast wel![]()
Zo nog even de patatjes afbakken en de frikandellen een baantje laten zwemmen en ik kan weer eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |