SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Roep je dan ‘ksssst!’?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Straks weer het mooiste moment van de dag de klanten wegjagen
Als je er voor betaald krijgt moeten ze niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Straks weer het mooiste moment van de dag de klanten wegjagen
Wat is datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Hard iced tea gekocht. Het is geen succes
Als die 65 kal alleen maar in de alcohol zitten zal de rest ook wel weinig voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Hard iced tea gekocht. Het is geen succes
doe je het een keer op 99.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo koken, daar heb ik dus absoluut GEEN zin in.
Dan bestel je voer of zet je je vrouwdier aan het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Macaroni?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Met gehaktquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
Nee niet bestellen. Dat hebben we gister al gedaan.
Ik maak wel iets met broccoli of zo.
Broccoli mer broccolisaus.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
Nee niet bestellen. Dat hebben we gister al gedaan.
Ik maak wel iets met broccoli of zo.
ik heb net mini quiches in elkaar gedraaid met restjes groente en restjes bladerdeeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
joh. Zijn ze ziek ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Belden net 2 begeleiders aan. Het waren er 2 van de vroege dienst. Dus die zouden eigenlijk al naar huis moeten zijn. .Dan voel je al nattigheid natuurlijk..
Blijkt er al een kwart van de (23) bewoners een positieve corona test te hebben afgelegd. Of we extra alert willen zijn e.d. Ook de koffiemomentjes worden geschrapt....
Ik ga zo eten. Daarna maar even een zelftest doen...
Weet ik niet. 1 iemand volgens mij wel redelijk. Is nog wel thuis, maar wel wat kwetsbaarder qua gezondheid...quote:
5,75 mensen met Corona?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Belden net 2 begeleiders aan. Het waren er 2 van de vroege dienst. Dus die zouden eigenlijk al naar huis moeten zijn. .Dan voel je al nattigheid natuurlijk..
Blijkt er al een kwart van de (23) bewoners een positieve corona test te hebben afgelegd. Of we extra alert willen zijn e.d. Ook de koffiemomentjes worden geschrapt....
Ik ga zo eten. Daarna maar even een zelftest doen...
hopelijk komen ze er allemaal goed doorheenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet. 1 iemand volgens mij wel redelijk. Is nog wel thuis, maar wel wat kwetsbaarder qua gezondheid...
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk komen ze er allemaal goed doorheen
denkt die dat er wat raars in zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...
Achja, dan komt ie er achter of het ‘maar een griepje’ is en heeft daarna de antistoffen zonder prik.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...
Geen idee wat haar reden is. Bemoei ik me verder niet mee en ga er ook niet mee in discussie...quote:
Kan deze iig niet met een fakkeltje rond gaan lopen omdat deze leugens ziat is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, dan komt ie er achter of het ‘maar een griepje’ is en heeft daarna de antistoffen zonder prik.
Als je nu met mekken ophoud heb je rond November weer een halfzachte lockdown.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het mekken over covid?
Alleen als alle makke schaapjes zich weer gewillig laten opsluiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nu met mekken ophoud heb je rond November weer een halfzachte lockdown.
Minimumloon op 20?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
1 van mijn collega's vertelde vandaag ze met een groepje in 'opstand' willen
14 euro is kapot weinig met de huidige inflatiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Belachelijk hoog loon voor mensen die net niks kunnen. Het loont straks bijna niet meer om je best te doen en/of te studeren
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
een reactie op het 14 euro per uur nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |