SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Roep je dan ‘ksssst!’?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Straks weer het mooiste moment van de dag de klanten wegjagen
Als je er voor betaald krijgt moeten ze niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
Straks weer het mooiste moment van de dag de klanten wegjagen
Wat is datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Hard iced tea gekocht. Het is geen succes
Als die 65 kal alleen maar in de alcohol zitten zal de rest ook wel weinig voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Hard iced tea gekocht. Het is geen succes
doe je het een keer op 99.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo koken, daar heb ik dus absoluut GEEN zin in.
Dan bestel je voer of zet je je vrouwdier aan het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Macaroni?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
Met gehaktquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
Nee niet bestellen. Dat hebben we gister al gedaan.
Ik maak wel iets met broccoli of zo.
Broccoli mer broccolisaus.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:22 schreef Haags het volgende:
Nee niet bestellen. Dat hebben we gister al gedaan.
Ik maak wel iets met broccoli of zo.
ik heb net mini quiches in elkaar gedraaid met restjes groente en restjes bladerdeeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
joh. Zijn ze ziek ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Belden net 2 begeleiders aan. Het waren er 2 van de vroege dienst. Dus die zouden eigenlijk al naar huis moeten zijn. .Dan voel je al nattigheid natuurlijk..
Blijkt er al een kwart van de (23) bewoners een positieve corona test te hebben afgelegd. Of we extra alert willen zijn e.d. Ook de koffiemomentjes worden geschrapt....
Ik ga zo eten. Daarna maar even een zelftest doen...
Weet ik niet. 1 iemand volgens mij wel redelijk. Is nog wel thuis, maar wel wat kwetsbaarder qua gezondheid...quote:
5,75 mensen met Corona?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Belden net 2 begeleiders aan. Het waren er 2 van de vroege dienst. Dus die zouden eigenlijk al naar huis moeten zijn. .Dan voel je al nattigheid natuurlijk..
Blijkt er al een kwart van de (23) bewoners een positieve corona test te hebben afgelegd. Of we extra alert willen zijn e.d. Ook de koffiemomentjes worden geschrapt....
Ik ga zo eten. Daarna maar even een zelftest doen...
hopelijk komen ze er allemaal goed doorheenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet. 1 iemand volgens mij wel redelijk. Is nog wel thuis, maar wel wat kwetsbaarder qua gezondheid...
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk komen ze er allemaal goed doorheen
denkt die dat er wat raars in zit?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...
Achja, dan komt ie er achter of het ‘maar een griepje’ is en heeft daarna de antistoffen zonder prik.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar degene die ik aanhaalde is een anti-vaccer.... Dus dan heb je gewoon meer risico om het te krijgen...
Geen idee wat haar reden is. Bemoei ik me verder niet mee en ga er ook niet mee in discussie...quote:
Kan deze iig niet met een fakkeltje rond gaan lopen omdat deze leugens ziat is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, dan komt ie er achter of het ‘maar een griepje’ is en heeft daarna de antistoffen zonder prik.
Als je nu met mekken ophoud heb je rond November weer een halfzachte lockdown.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn we nou nog steeds aan het mekken over covid?
Alleen als alle makke schaapjes zich weer gewillig laten opsluiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nu met mekken ophoud heb je rond November weer een halfzachte lockdown.
Minimumloon op 20?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
1 van mijn collega's vertelde vandaag ze met een groepje in 'opstand' willen
14 euro is kapot weinig met de huidige inflatiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Belachelijk hoog loon voor mensen die net niks kunnen. Het loont straks bijna niet meer om je best te doen en/of te studeren
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
een reactie op het 14 euro per uur nieuws
Ja maar mevrouw die heeft gestudeerd verdient blijkbaar niet veel meerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
14 euro is kapot weinig met de huidige inflatie
Het maakt niet uit of het gewillig is, niet eens of je mak bent, maar meer of je er van geleerd hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen als alle makke schaapjes zich weer gewillig laten opsluiten.
Alle salarissen in Nederland zijn structureel te laag.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar mevrouw die heeft gestudeerd verdient blijkbaar niet veel meer
Klopt als men er van geleerd heeft dan weet men wat een gigantische economische en maatschappelijke ravage dit met zich mee heeft gebracht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het gewillig is, niet eens of je mak bent, maar meer of je er van geleerd hebt.
Minder werkdruk = meer personeel of minder klanten..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel vragen om meer salaris en de werkdruk die omlaag moet
ja 1 van de 2 jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minder werkdruk = meer personeel of minder klanten..
Prijzen flink omhoog om extra personeel te kunnen betalen en dan blijven de klanten ook weg omdat het te duur isquote:
Minder werkdruk = minder winst = minder loonquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minder werkdruk = meer personeel of minder klanten..
dat ook jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prijzen flink omhoog om extra personeel te kunnen betalen en dan blijven de klanten ook weg omdat het te duur is
loon betaal je niet van de winstquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minder werkdruk = minder winst = minder loon
beter dan goedkope arbeidsmigratie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat minimum loon omhoog is het nekschot van ondernemers die met studenten/vakantiewerkers werken
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft ook niet veel zin om te ondernemen als je er zelf niet op verdienen kunt.
Twee streepjes?quote:
Je bedrijf stopzetten kost doorgaans meer dan je bedrijf ondanks verlies draaiend blijven houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietMaar horeca ondernemers hebben genoeg verdiend voor corona en zelfs nu zijn de omzetten weer als voorheen. Zullen ze wel een schuld hebben natuurlijk
dat zal vastquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bedrijf stopzetten kost doorgaans meer dan je bedrijf ondanks verlies draaiend blijven houden.
Mwa menig horeca ondernemer houdt niet veel over hoor. Marges zijn flinterdun.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zal vast![]()
Maar ik bedoel dat je voorheen geen medelijde met een horeca ondernemer hoefde te hebben
Geloof ik weinig van. In de zaken waar ik heb gewerkt ging het ze goed afquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa menig horeca ondernemer houdt niet veel over hoor. Marges zijn flinterdun.
Er zijn ook genoeg succesvolle natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van. In de zaken waar ik heb gewerkt ging het ze goed af
Er was alleen een tekort bij de frituur.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van. In de zaken waar ik heb gewerkt ging het ze goed af
Met minimum loon betaal je ookquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
beter dan goedkope arbeidsmigratie.
De overheid zou bijvoorbeeld ook eens minder rupsje-nooit-genoeg kunnen zijn en minder van het brutoloon opeisen.
Over de gehele linie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met minimum loon betaal je ook
Minimum belasting
Niet alleen dat, ik denk dat de mensen die jarenlang trouw werknemer zijn geweest het niet gaan accepteren dat jan boerefluitjes op hun zesde trede instapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met minimum loon betaal je ook
Minimum belasting
Zelfs als is er nog een uitleveringsverdrag.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Benieuwd of het OM met de eis voor levenslang voor die Pool weg komt hier.
https://www.nu.nl/peter-r(...)eter-r-de-vries.html
Dat zou mij niet verbazen. Wel erg toevalligquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand van hier misschien wel.
[ afbeelding ]
Stuur maar weer terug naar coolbluequote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Even kijken wat er allemaal opstaat
Daarom altijd toeslaan als een ratelslang.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou mij niet verbazen. Wel erg toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |