SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport
De PLAYER
Sporza
Vinderbud:
***** Primoz Roglic
**** Enric Mas, Jack Haig
*** Brandon McNulty, Juan Ayuso, Jonas Vingegaard, Ben O’Connor, Wout van Aert
** Damiano Caruso, David Gaudu, Mark Padun, Jan Hirt, Michael Storer, Tobias Johannessen, George Bennett, Wilco Kelderman, Louis Meintjes, Dylan Teuns, Carlos Verona, Patrick Konrad, Steff Cras, Mattia Cattaneo, Valentin Madouas, Antonio Tiberi
* Esteban Chaves, Eddie Dunbar, Steven Kruijswijk, Tao Geoghegan Hart, Tiesj Benoot, Warren Barguil, Michal Kwiatkowski, Laurens de Plus, Kenny Elissonde, Matteo Jorgenson, Geoffrey Bouchard, Ruben Guerreiro, Aurelien Paret-Peintre, Matteo Fabbro, Victor Lafay, Simon Geschke, Rudy Molard, Chris Froome, Antwan Tolhoek, Henri Vandenabeele, Laurens Huys, Jonas Gregaard, Niklas Eg, Sean Quinn, Gregor Mühlberger, Maxim van Gils, Alexis Vuillermoz, Mark Donovan, Gorka Izagirre, Samuele Battistella, Marco Brenner, Nick Schultz, Kevin Colleoni[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Secret Pro denkt dat Bardet de ploeg een dikke vinger heeft gegeven in de Giro en de volgende gaat zijn die wil vertrekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Regelboekjes teamgevoel is heel groot
quote:One guy I was sad to see leave the race was Romain Bardet; what a shame. If you caught the final images of him climbing into the back of the Team DSM car and being sick before getting in, you might think that was down to his bad stomach. I have an alternative theory that it was actually just the thought of a) his plans going down the plughole, and b) him having to climb into a DSM team car. Let me explain.
If you remember back to last season, Bardet was flicked by his then-new team and not taken to the Tour de France as he had a difficult spring. Now he’s in his second year with the team and seems (up until stage 14) to have been having a terrific season. He won the Tour of the Alps and was performing outstandingly well in the opening week of the Giro. So is that down to things clicking at DSM for him? I wouldn’t be so sure.
Sure, he’s signed to the team until 2024, but I bet he’s putting on a great show in the hope that a few teams will take notice – so when he eventually wants to give DSM the flick sometime this season, someone will want to snap him up. It’s not uncommon for riders to jump from this team mid-season. It speaks volumes about how much the team infrastructure sucks if a rider is willing to say ‘fuck it’ to a WorldTour team and the money that comes with it.
The latest rider rumoured to want out of his DSM contract is Thymen Arensman. Will Bardet be next? My guess is yes. He’s a seriously lovely guy, one of the only Frenchies I chat with. I hope he gets to a team that isn’t built like some kind of locked-in cult. From what I know, you get on the squad, and you’re not allowed any outside form of coaching, sports nutrition advice, nothing like that. You do what the team wants, how they want it and when they want it. It doesn’t matter if you have a successful partnership with a private coach; it’s the team’s way or the highway. And it seems to be more are taking the highway.
Als dat zo is houden ze echt niks over met Arensman en waarschijnlijk Kragh Andersen die weg wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Secret Pro denkt dat Bardet de ploeg een dikke vinger heeft gegeven in de Giro en de volgende gaat zijn die wil vertrekken.
[..]
Je gebruikt de verkeerde smiley.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zo is houden ze echt niks over met Arensman en waarschijnlijk Kragh Andersen die weg wil.
Nouja ik vind het wel jammer dat ze het zo verpest hebben met hun protocollen obsessie. In 2017 was het wel echt een mooi team.quote:
Zelfs Columbiafan heeft niet zulke wilde dromen vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zien jullie Marco Brenner de Dauphine winnen?
Al die namen met 1 ster had Emil wel kunnen laten zitten denk ik zoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zelfs Columbiafan heeft niet zulke wilde dromen vermoed ik.
Brenner heeft COVID gehad in de Ronde van Noorwegen en is al gelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zelfs Columbiafan heeft niet zulke wilde dromen vermoed ik.
Het leek me niet Groenewegen neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat Grmay?
Moet je dat nog echt vragen?
Het waren 10 fantastische seconden, Steven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:34 schreef wimderon het volgende:
Het waren 10 fantastische seconden, Tsgabu.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pikachu in het geel, het was 1 dag leuk.
quote:
Nee hij zat echt wel een paar seconden achter die groep, Vin moest hem echt terugbrengen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout zit er gewoon joh die zat achterin
De Belgen zien niets
Als Wout niet juicht wint ie welquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon duidelijk veel sneller die Gaudu
Hij had zijn fiets naar voren moeten smijtenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Wout niet juicht wint ie wel
Zal ook niet heel veel meer ingezeten hebben als je twee minuten eerder nog moest lossen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Hij kwam wat te vroeg op kop leek het wel, Vignegoo zat al heel de tijd met z'n elleboog te schudden.
Op 31 seconden. De verbetering is er nog steeds.quote:
Die moest al een enorme extra inspanning doen om de geloste Wout naar voren te rijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Hij kwam wat te vroeg op kop leek het wel, Vignegoo zat al heel de tijd met z'n elleboog te schudden.
Het is je gegund!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:45 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben zelden sneller. Normaal draait @:maxi-mus mij altijd een loer.
De Vlaming in mij wil insinueren dat Roglic had moeten de sprint aantrekken...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die moest al een enorme extra inspanning doen om de geloste Wout naar voren te rijden
Buiten 4-6 vind ik het wel meevallenquote:
Jawel, precies op schema.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
Padun heeft zijn Dauphine vorm nog niet echt te pakken
Roglic had beter zelf kunnen sprinten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:47 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Vlaming in mij wil insinueren dat Roglic had moeten de sprint aantrekken...
En dan morgen in een langzaam tijdritpak moeten zeker. 5D-chess van Zeeman.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roglic had beter zelf kunnen sprinten.
Afstappen als vorm van de middelvinger opsteken naar het teams? Vind ik niet echt geloofwaardig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Secret Pro denkt dat Bardet de ploeg een dikke vinger heeft gegeven in de Giro en de volgende gaat zijn die wil vertrekken.
[..]
Naja het kan wel zijn dat hij zich bij DSM vreselijk voelt en dat heeft aangegeven maar dat ze hem aan zijn contract willen houden. Dus misschien heeft hij nu besloten om in elke koers met vage excuses te gaan afstappen. Op zich wel een geloofwaardige strategie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afstappen als vorm van de middelvinger opsteken naar het teams? Vind ik niet echt geloofwaardig.
Ik vind het verhaal ook wat krakkemikkig in elkaar zitten, maar als het waar is is het wel de manier. Als je je eigen resultaat ook wil laten varen hiervoor laat je prima merken dat je zeker geen grapje maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afstappen als vorm van de middelvinger opsteken naar het teams? Vind ik niet echt geloofwaardig.
Beter dat 'm dat nu overkomt ipv de Tour. Dit zet 'm op scherp voor volgende maand.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
Woutje bedankt
Woutje bedankt
Te vroeg juichen is echt een geweldige rubriek
Gaudomme bekt beterquote:
Alle Fransen zijn kut, behalve Bardet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
Will Bardet be next? My guess is yes. He’s a seriously lovely guy, one of the only Frenchies I chat with.
Lopez deed het ook met Movistar, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je gaat niet tegen een ander persoon zeggen, dat-ie verdomme moet. Dat is wel heel grof.quote:
In je teleurstelling roep je wel eens iets. Hij wou 't niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je gaat niet tegen een ander persoon zeggen, dat-ie verdomme moet. Dat is wel heel grof.
Dit was een twitter-bericht. Dat is wat anders dan iets uitroepen bij de hamer op je duim slaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In je teleurstelling roep je wel eens iets. Hij wou 't niet echt.
En had vlak daarvoor z'n contract nog verlengd, geloof ik..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vind het van Bardet ook een bijzonder ongeloofwaardig verhaal. Dat ie ergens niet tevreden is bij DSM kan ik best voorstellen, maar dit was de kans van zijn leven om ooit een grote ronde te winnen. Hij wordt 32 en de concurrentie zal er de komende jaren niet minder op worden. De ploeg was in orde en amper tijdritkilometers, een betere kans gaat ie nooit meer krijgen. Bovendien meen ik dat bij DSM er nog enkele renners waren met maagklachten?
Zitter dan toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, nee, Van Aert is ook een grondligger?!
2 uur in de hotseat en dan mogelijk de laatste renner die hem nog klopt..quote:
Als Ganna enigszins in vorm is is hij onverslaanbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 uur in de hotseat en dan mogelijk de laatste renner die hem nog klopt..
Al denk ik dat Ganna dit vrij makkelijk wint
Maar hij is dit jaar nog geklopt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Ganna enigszins in vorm is is hij onverslaanbaar.
Door Bissegger, maar die staat niet aan de start. Küng ook niet. Zou niet weten wie er nog meer kans maakt. Heel misschien Van Aert dus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar hij is dit jaar nog geklopt.
Cattaneo staat aan de start en die heeft hem ook verslagen in de laatste twaalf maanden. Voor zover dat ook maar van enige relevantie is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Door Bissegger, maar die staat niet aan de start. Küng ook niet. Zou niet weten wie er nog meer kans maakt. Heel misschien Van Aert dus.
Ik zou het ook wel eens mooi vinden als ze de starttijden bepalen op basis van behaalde uitslagen in tijdritten in het afgelopen jaar of zo. De volgorde zoals die nu is doet toch wel een beetje afbreuk aan de spanning in een tijdrit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 uur in de hotseat en dan mogelijk de laatste renner die hem nog klopt..
Al denk ik dat Ganna dit vrij makkelijk wint
quote:Het is niet de eerste keer dat Dekker hard van zijn fiets valt.
• In 2012 brak hij zijn sleutelbeen
• In 2013 maakte hij een buiteling door een loslopende hond. Dekker brak toen weer zijn sleutelbeen, een elleboog, een rib en zijn pols. Hij verscheen daarna met beide armen in mittela’s in de Tweede Kamer.
• In 2015 maakte Dekker opnieuw een flinke smak met zijn racefiets. Hij kwam op vakantie in Spanje zo lelijk ten val dat hij zijn heup brak.
Sowieso bij rondes waar niet alles integraal wordt uitgezonden is het jammer want Ganna is straks al binnen voordat live uitzending begintquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:41 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens mooi vinden als ze de starttijden bepalen op basis van behaalde uitslagen in tijdritten in het afgelopen jaar of zo. De volgorde zoals die nu is doet toch wel een beetje afbreuk aan de spanning in een tijdrit.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef The_Undertone het volgende:
Leon Heinschke is ook niet echt een geweldenaar op de fiets.
DSM heeft een partij narigheid overgeheveld uit hun opleidingsploeg, dat willen wij niet weten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef The_Undertone het volgende:
Leon Heinschke is ook niet echt een geweldenaar op de tijdritfiets.
Verliest voorlopig zo’n vijf en een halve minuut op geweldenaar Miguel Heidemann. Ik vind helaas niet terug wat de tijdslimiet is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DSM heeft een partij narigheid overgeheveld uit hun opleidingsploeg, dat willen wij niet weten.
25 procent lijkt me? Dat is toch wel een goede 9 minuten op dit parcours.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Verliest voorlopig zo’n vijf en een halve minuut op geweldenaar Miguel Ik vind helaas niet terug wat de tijdslimiet is.
25%, als Ganna of Van Aert onder de 34.30 gaat, zit ie met een probleem. Dat zal nog wel net niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Verliest voorlopig zo’n vijf en een halve minuut op geweldenaar Miguel Ik vind helaas niet terug wat de tijdslimiet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |