Godverquote:Op maandag 6 juni 2022 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreidt makkelijk haar vleugels.
op de lijstquote:Op maandag 6 juni 2022 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die spreidt makkelijk haar vleugels.
Bij de Chromecast moet je ook zelf de refresh rate kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe je het noemt, soort van beeldvertraging of verversingssnelheid die dan niet gelijk is met de laptop, stoort me mateloos, ook met bijvoorbeeld de chromecast is dat irritant
Waar is de Budabeer-express nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 05:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regensburg
Valt mee. Ik heb ook een poos stevig doorgeslapen
Passauquote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is de Budabeer-express nu?
quote:
Morguh GGquote:
Sushi en schoenen ook 2 euro duurder.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
kijk jongens goed nieuws [ afbeelding ]
Voorlopig akkoord over nieuwe EU-wetgeving minimumlonen
"Samen met nog 22 andere Europese landen voldoet Nederland niet aan die norm. Een duidelijk signaal uit Europa dat we in Nederland de minimumuurlonen moeten verhogen naar 14 euro dus", aldus Jongerius in een verklaring.
https://nos.nl/artikel/24(...)tgeving-minimumlonen
das voor mij 2 euro per uuur er bij![]()
De leven is 9 euro per uur duurder dan in 2021.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
kijk jongens goed nieuws [ afbeelding ]
Voorlopig akkoord over nieuwe EU-wetgeving minimumlonen
"Samen met nog 22 andere Europese landen voldoet Nederland niet aan die norm. Een duidelijk signaal uit Europa dat we in Nederland de minimumuurlonen moeten verhogen naar 14 euro dus", aldus Jongerius in een verklaring.
https://nos.nl/artikel/24(...)tgeving-minimumlonen
das voor mij 2 euro per uuur er bij![]()
Alleen 2 euro is niet ergquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi en schoenen ook 2 euro duurder.
Gewoon bij defensie gaan werken dan, die krijgen 20 procent erbij, beetje met hete tomatensoep naar nare Russen gooien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:42 schreef bitterbal het volgende:
zonder het verhogen van minimum loon wordt het ook wel 2 euro duurder![]()
Maar er gaan mensen dan gewoon 4 euro per uur op vooruit, das echt veel
Ja nou ja terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
Sushiroller, dat is wel het snelst groeiende beroep in Nederland schat ik zo in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kunnen dan beter belastingstelsel ook aanpassen en toeslagen zoveel mogelijk afschaffen.
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.quote:
ja kan ik mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet overtuigend
Dat gewiebel en geschud leidt af
Gaat iets beschaafder bij de ÖBBquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?
ja maar weet niet of de situatie van de mensen beter wordt als je al die subsidies gaat afschaffenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.
ik moet 2 dagen en dan weer weekendquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:57 schreef Karzai het volgende:
maandagOh nee dinsdag
weer een lekker kort weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |