quote:Op maandag 6 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja denk dat ik 15,6 iets te groot vind
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Niet vierkante jan?quote:
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
tuurlijk kan je vooruit met een goedkopere laptop maar dat kan ook met een goedkopere robotstofzuiger, of goedkopere schoenen of goedkopere kleding
Ik heb alleen maar een laptopschermquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die het zo doen
zelf maar gewoon permanente setup met 3 schermen
zonder gamen? makkelijk als de aansluitingen er zijn..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat mijn pc zoiets niet meer zou trekken
quote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.
nee amaquote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef Ama het volgende:
Maar je hebt nu ook een nieuwe telefoon. Misschien dat je het ook met je telefoon dan gewoon weet te doen? Of zeg ik iets geks haha.
Bedoel op vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ama
ga toch niet netflixen op mijn telefoon
Ik moet nog steeds een keer een nieuwe stofzuiger kopen maar ik vind die krengen zo duurquote:Op maandag 6 juni 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is meer omdat je het eerder vandaag nog had over besparen. Ik heb deze dure stofzuiger omdat dit de gene was die de hoogste drempels aankan. En alsnog moet ik hem iets helpen met een verhoging in de gang. Maar ik snap je punt wel, ik had ook bijvoorbeeld gewoon zelf kunnen stofzuigen.
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zittenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
*denkt terug aan de tijd met een 14" groen zwart CRT scherm..
zolang die het nog doet..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer een nieuwe stofzuiger kopen maar ik vind die krengen zo duurDoe nu nog steeds met de stofzuiger die ik 9 jaar geleden had gekocht als goedkope 'wegwerp' stofzuiger voor tijdens de verbouwing
![]()
Ik zit eigenlijk zelden met de laptop op de bank.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zitten
jawel.. scherm zet je gewoon je tv voor aan..quote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een groot scherm kun je niet lekker op de bank zitten
Valt best mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja duurder dan mijn laptop en pc bij elkaar
Ja heb deze nog geen jaar, moet wel leuk blijven hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |