Haha, dat scheelt. Maar stel dat het gewoon in een sporthal ofzo was geweest of een andere ongezellige locatie, zou je het dan ook doen/hebben gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens gedaan, opzich wel leuk hoor, vaak gewoon gezellige mensen.
Maar je zit idd voornamelijk te wachten, en dan mag je even een paar min ergens doen alsof je in een kroeg zit ofzo, en daarna doe je weer uren niets.
Voordeel dat "mijn" productie zich voor een groot deel in een nachtclub afspeelde, dus het was prima om tijdens het wachten een biertje te drinken, goed voor het realisme.
Waarin heb je gefigureerd dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens gedaan, opzich wel leuk hoor, vaak gewoon gezellige mensen.
Maar je zit idd voornamelijk te wachten, en dan mag je even een paar min ergens doen alsof je in een kroeg zit ofzo, en daarna doe je weer uren niets.
Voordeel dat "mijn" productie zich voor een groot deel in een nachtclub afspeelde, dus het was prima om tijdens het wachten een biertje te drinken, goed voor het realisme.
Wat ik ervan zie, krijg je een onkostenvergoeding van iets van vijftig euro per dag.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarin heb je gefigureerd dan?
En hoe goed betaalt het? [...]
Een of andere Nederlandse thriller, echt super low budgetquote:Op maandag 6 juni 2022 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarin heb je gefigureerd dan?
En hoe goed betaalt het? Lijkt me wel wat voor @:de_boswachter namelijk als het op brommerafstand is.
Nou dan laat maar zittenquote:Op maandag 6 juni 2022 17:18 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Wat ik ervan zie, krijg je een onkostenvergoeding van iets van vijftig euro per dag.
Ja maar waar kom je terecht ookquote:
Ja, zo komt het dus ook op mij over. Het leek me zelfs een beetje deprimerend, excusez le mot.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb er weleens naar gekeken en zag dat de dagen extreem lang waren, je voornamelijk uit je neus moet eten en de vergoeding laag was.
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja maar waar kom je terecht ookJe zal echt geen bemannng van de black pearl worden in pirates of de crribia
FTFYquote:Op maandag 6 juni 2022 17:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb er weleens naar gekeken en zag dat de dagen extreem lang waren, je voornamelijk uit je Extraneus moet eten en de vergoeding laag was.
Dat klinkt als mijn huidige baan.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is werken bij de TV/films zwaar overrated hoor.
Iedereen denkt aan glamour and glitter, maar 95% van de tijd verveel je je kapot en ben je omringd door enorme ego's.
Toch komt de neger binnenkort weer terug, dit is een tijdelijke limited editionquote:Op maandag 6 juni 2022 18:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zie het nu pas, maar toffe nieuwe UI heb je!
Ja zo'n baan had ik vroeger ook.quote:
Sja, maar die baan betaalt iig hoop ik voor jequote:
Niet voor niks moet je je in die wereld omhoog neuken.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar die baan betaalt iig hoop ik voor je.
Nee, het is allemaal schone schijn. Ik ben niet direct werkzaam in de branche hoor, maar wel indirect veel betrokken geweest bij allerlei grote en kleine TV producties als technisch adviseur etc.
Iedereen en dan ook iedereen vindt zichzelf enorm belangrijk, en dan heb ik het niet eens over de acteurs/regisseur.
Ik heb een vent van dik in de 50 zien staan schreeuwen naar een meisje van 10 dat het lef had om op straat door een shot te fietsen, niet normaal hoe erg dat wel niet was! En met heel veel "autoriteit" mensen tegenhouden omdat er een kutcommercial opgenomen wordt.
Eigenlijk best een naar wereldje.
Ja, da's dan weer een voordeel.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar die baan betaalt iig hoop ik voor je.
Daar kan ik altijd slecht tegen.quote:Nee, het is allemaal schone schijn. Ik ben niet direct werkzaam in de branche hoor, maar wel indirect veel betrokken geweest bij allerlei grote en kleine TV producties als technisch adviseur etc.
Iedereen en dan ook iedereen vindt zichzelf enorm belangrijk, en dan heb ik het niet eens over de acteurs/regisseur.
Ja, zo klinkt het wel. Zie je het jezelf ooit nog doen?quote:Ik heb een vent van dik in de 50 zien staan schreeuwen naar een meisje van 10 dat het lef had om op straat door een shot te fietsen, niet normaal hoe erg dat wel niet was! En met heel veel "autoriteit" mensen tegenhouden omdat er een kutcommercial opgenomen wordt.
Eigenlijk best een naar wereldje.
Ik wist dat er een reden was waarom ik nooit hogerop kwamquote:Op maandag 6 juni 2022 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Niet voor niks moet je je in die wereld omhoog neuken.
Dat heeft een reden.
Ach. ligt eraan. Geld is geld natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 18:35 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ja, da's dan weer een voordeel.
[..]
Daar kan ik altijd slecht tegen.
[..]
Ja, zo klinkt het wel. Zie je het jezelf ooit nog doen?
Wat een jodenfooiquote:Op maandag 6 juni 2022 17:18 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Wat ik ervan zie, krijg je een onkostenvergoeding van iets van vijftig euro per dag.
Ja, maar dat kan kennelijk behoorlijk uiteenlopen. Bij de informatie die ik zag, stond dat er wel iets te eten was maar je werd vooral ook aangeraden om van tevoren te eten en wat mee te nemen. Maar hier last ik over iemand die kennelijk uitgebreid te eten had gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Lijkt me wel leuk, figurant zijn. Krijg je ook wat te eten?
[...]
Eten was prima hoor. Buffetjes met echt van alles.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:46 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan kennelijk behoorlijk uiteenlopen. Bij de informatie die ik zag, stond dat er wel iets te eten was maar je werd vooral ook aangeraden om van tevoren te eten en wat mee te nemen. Maar hier last ik over iemand die kennelijk uitgebreid te eten had gekregen.
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen denkt aan glamour and glitter, maar 95% van de tijd verveel je je kapot en ben je omringd door enorme ego's.
Leu, maar dat was dan aan het eind (had je ook een draaidag van iets van 08.00-18.00 u.?)quote:Op maandag 6 juni 2022 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eten was prima hoor. Buffetjes met echt van alles.
Dank je wel.quote:(En wat leuk om je weer eens te zien posten. Dat is lang geleden)
Ja, sons wel idd. Heb ook weleens een tukkie gedaan tijdens het wachtenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:50 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Leu, maar dat was dan aan het eind (had je ook een draaidag van iets van 08.00-18.00 u.?)
[..]
Dank je wel.
Van die figuranten die denken dat ze acteur zijnquote:Op maandag 6 juni 2022 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is sneu. Eigenlijk stelt het ook niets voor. Je bent niets meer dan een behangetje.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:32 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Van die figuranten die denken dat ze acteur zijn
En dan lopen verkondigen dat ze in serie 1 en film 2 te zien zijn en die en dat kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |