De eerste ochtend zal je wakker worden en denken dat je buitenaards leven hebt ontdekt.quote:
Kattenquote:
quote:
quote:
Die katten die ik heb verharen amperquote:
Totdat ze haarballen gaan kotsenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoojn beetje haartjes, niet zo boeiend..
Denk niet dat ik daar heel veel succes mee ga hebbenquote:
Rattenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
maar praktisch niks is zo leuk als een kat, op een hond na dan
Je hebt ook naaktratten. Vind ik ook vreselijk. Het moet een zacht vachtje hebben haha.quote:
Welke heb je dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die katten die ik heb verharen amper
Beetje heen en weer rennen onder ballie’s balkon.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar heel veel succes mee ga hebben
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje heen en weer rennen onder ballie’s balkon.
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingen gooien naar dieren is zielig.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellen
A Corgi a day keeps the doctor away..quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Zou een corgi dieet het geheim van Lizzie the lizard zijn?
Zit gewoon kleine haartjes op hoor ik weet niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n grote roze naakte slingerende staart erachteraan.
Denk dat ze blokjes kaas gaat gooienquote:Op maandag 6 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellen
Alsof ze zomaar met eten gaat gooien ipv het zelf opetenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze blokjes kaas gaat gooien
Mijn staart is schoonquote:Op maandag 6 juni 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
Sowieso mensen die zeggen dat hun staart vies is zijn gewoon aanstellers.
Leuke dag gehad?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Rust, ik ben wel even uitgevreten, uitgezopen en uitgewiebeldanst, nog mooi een paar uurtjes niksen
Britse korthaarquote:
Ik las konthaarquote:
Dat ben ik inderdaadquote:
Heb je ze onder tafel gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja twee dagen vol vashe zdorov'ye, ben dat niet meer gewend dat zuiptempo van die Slaven
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze zomaar met eten gaat gooien ipv het zelf opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |