Als het goed is wordt de gele NS locomotief in Koln omgeruild voor een Oostenrijks exemplaar en wordt de trein 2x zo lang (gekoppeld aan een deel uit Brussel)quote:
Kun je nog even wat langer genieten van het druilerige troosteloze weer in Nederlandquote:
O ja, dat kan kloppen. Maar dan gaat het deel naar Zürich er weer af.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het goed is wordt de gele NS locomotief in Koln omgeruild voor een Oostenrijks exemplaar en wordt de trein 2x zo lang (gekoppeld aan een deel uit Brussel)
Watquote:Op maandag 6 juni 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Onderwaterinsecten waren goed gelukt deze keer
Ongermalen kroepoek pasta?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Onderwaterinsecten waren goed gelukt deze keer
Bodem eters.quote:
Nee jij vreet alles tot de bodem leeg, dat is wat andersquote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ben ook een soort van bodemeter joh
Bodemeter dusquote:Op maandag 6 juni 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij vreet alles tot de bodem leeg, dat is wat anders
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij vreet alles tot de bodem leeg, dat is wat anders
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:57 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal als je de foto's ooit zat bent moet je het maar zeggen. 🤣
En jij zit niet met de bende haha.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
het heeft een vacht, een leuk snuitje en schattige oortjes. Veel meer heb ik niet nodig
Voor zo'n vreselijk ingewikkelde vrouw ben je soms best eenvoudigquote:Op maandag 6 juni 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
het heeft een vacht, een leuk snuitje en schattige oortjes. Veel meer heb ik niet nodig
Dat is toch anders. Die zou ik niet kusjes enz geven.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
kijk soms ook hoe de ratten hier op straat beneden spelen![]()
ja iddquote:Op maandag 6 juni 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zo'n vreselijk ingewikkelde vrouw ben je soms best eenvoudig
nee ik ook niet maar ze zijn ook schattig. Wel wat groter dan tamme ratten denk ik. Maar hoe ze dan achter elkaar rennen als er niemand op straat is vind ik leuk om te zienquote:Op maandag 6 juni 2022 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Die zou ik niet kusjes enz geven.
Ik stofzuig iedere dag even maar als je daar vrede mee hebt is het ook niks eigenlijk. Paar minuten werk eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe erg ik dat zou vinden maar geen tijd voor huisdieren
Een heel simpel liedje over een best wel ingewikkeld onderwerpquote:Op maandag 6 juni 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zo'n vreselijk ingewikkelde vrouw ben je soms best eenvoudig
Ja die vreten denk ik ook een stuk meer.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar ze zijn ook schattig. Wel wat groter dan tamme ratten denk ik. Maar hoe ze dan achter elkaar rennen als er niemand op straat is vind ik leuk om te zien
@LTVDKquote:Op maandag 6 juni 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik hou heel veel van katten maar er is meer op de wereld dan alleen katten.quote:
Ik heb niet echt een vachtjequote:
maar praktisch niks is zo leuk als een kat, op een hond na danquote:Op maandag 6 juni 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van katten maar er is meer op de wereld dan alleen katten.
Meer komt er bij mij echt niet in.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van katten maar er is meer op de wereld dan alleen katten.
Ik eet jou ook nietquote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ben ook een soort van bodemeter joh
Ben ik ook geweest.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Alta. Er is ergens een brug kapot dus we moeten woensdag een bloedhoere eind omrijden. Alsof we nog niet genoeg kilometers maken
Jij wil naar het noorden…quote:Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Alta. Er is ergens een brug kapot dus we moeten woensdag een bloedhoere eind omrijden. Alsof we nog niet genoeg kilometers maken
Vind ik dan weer helemaal niksquote:Op maandag 6 juni 2022 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor de naaktkat. Zit geen haar op.
De eerste ochtend zal je wakker worden en denken dat je buitenaards leven hebt ontdekt.quote:
Kattenquote:
quote:
quote:
Die katten die ik heb verharen amperquote:
Totdat ze haarballen gaan kotsenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoojn beetje haartjes, niet zo boeiend..
Denk niet dat ik daar heel veel succes mee ga hebbenquote:
Rattenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
maar praktisch niks is zo leuk als een kat, op een hond na dan
Je hebt ook naaktratten. Vind ik ook vreselijk. Het moet een zacht vachtje hebben haha.quote:
Welke heb je dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die katten die ik heb verharen amper
Beetje heen en weer rennen onder ballie’s balkon.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar heel veel succes mee ga hebben
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje heen en weer rennen onder ballie’s balkon.
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingen gooien naar dieren is zielig.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellen
A Corgi a day keeps the doctor away..quote:Op maandag 6 juni 2022 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Zou een corgi dieet het geheim van Lizzie the lizard zijn?
Zit gewoon kleine haartjes op hoor ik weet niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n grote roze naakte slingerende staart erachteraan.
Denk dat ze blokjes kaas gaat gooienquote:Op maandag 6 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze met dingen gooien of de politie bellen
Alsof ze zomaar met eten gaat gooien ipv het zelf opetenquote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze blokjes kaas gaat gooien
Mijn staart is schoonquote:Op maandag 6 juni 2022 20:19 schreef Ama het volgende:
Sowieso mensen die zeggen dat hun staart vies is zijn gewoon aanstellers.
Leuke dag gehad?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Rust, ik ben wel even uitgevreten, uitgezopen en uitgewiebeldanst, nog mooi een paar uurtjes niksen
Britse korthaarquote:
Ik las konthaarquote:
Dat ben ik inderdaadquote:
Heb je ze onder tafel gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja twee dagen vol vashe zdorov'ye, ben dat niet meer gewend dat zuiptempo van die Slaven
quote:Op maandag 6 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze zomaar met eten gaat gooien ipv het zelf opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |